De animaties waren bagger, de gevechten nog meer. Toch was het geweldigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef murp het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Power_Rangers
is een Amerikaanse live-action superhelden tv-serie die daar sinds 28 augustus 1993 wordt uitgezonden. De serie heeft elk seizoen een nieuw thema, team en verhaal.
Power Rangers is gebaseerd op de Japanse Super Sentai series. Echter: de serie is geen nasynchronisatie van Super Sentai maar een compleet nieuwe productie met Amerikaanse acteurs in de hoofdrollen, afgewisseld met beeldmateriaal uit de Sentai series. Ook wordt het verhaal vaak wat aangepast om meer aan te sluiten bij een westers publiek. Veel van het speelgoed, vooral de zords (enorme robots), wordt vaak rechtstreeks overgenomen uit Japan en wordt geproduceerd door Bandai.
De serie werd van 1993 tot 2001 geproduceerd door Saban Entertainment en tegenwoordig door Disney.
De serie stond de eerste drie seizoenen bekend als Mighty Morphin Power Rangers. Daarna kreeg de serie elk seizoen een andere naam beginnend met Power Rangers: Zeo.
We waren gelijk. Mijn OP is beterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef Lippie85 het volgende:
He ik was eerder!
Je zag ze een klap krijgen en vervolgens vlogen ze ineens door het beeldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef VoreG het volgende:
Die gevechten waren niet bagger. Ze kregen echt zulke klappen waardoor ze door de lucht vlogen
En die witte Power Ranger is niet tof
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef Lippie85 het volgende:
We gaan hier verder Fir3fly! Al was ik iets eerder, jij hebt langer gedaan over het maken van de OP, dus bent eerder begonnen met het maken.
Oja, die waren echt elke aflevering de lulquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef Merkie het volgende:
Geweldige foute serie. Met de komische dikke en de dunne in de high school.
Die is dood, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef nightdaughter het volgende:
ik keek dat vroeger altijd, gingen we nadoen op het schoolplein, mochten we op een gegeven moment niet meer...oeps
Ik was ook altijd de gele..dat japanse meisje
Oeps!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef Lippie85 het volgende:
Ik bedoel dat die actrice dood is
http://www.imdb.com/name/nm0870962/
Maar ondertussenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:52 schreef GSMboy het volgende:
Go go Power Rangers..
Schiet ze neer
met een jacht geweer
Trap ze in hun kloten
En schop ze tegen hun poten.. lala
Zong ik altijd. Ik vond het stom....
Wel leuke latexpakjes voor SM:p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |