Ik heb offcieel alleen van 12:30 13:00 pauze, wat wettelijk volgens mij te weinig is,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:03 schreef ILCILA het volgende:
*de eerste pauze zit erop, op naar de volgende
Ik heb 3x 15min pauze per dag, maar moet wel dan 5dagen 8 uur p/d werken. Mijn school zoekt stage adressen uit en niet ik zelf, hun zoeken bedijven zonder CAO, dus nogal kut.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb offcieel alleen van 12:30 13:00 pauze, wat wettelijk volgens mij te weinig is,.
Ik werk ook gewoon 40 uur.........quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb 3x 15min pauze per dag, maar moet wel dan 5dagen 8 uur p/d werken. Mijn school zoekt stage adressen uit en niet ik zelf, hun zoeken bedijven zonder CAO, dus nogal kut.
Hahaha. Zo is het precies hier, alleen heb ik koffie ipv water ;pquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:40 schreef SvenM het volgende:
Water *check*
Stoel afgesteld *check*
Werk *uncheck*
Jij zit op dezelfde beurs als een goeie maat van mij,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:24 schreef T1andonly het volgende:
Ik pak eigenlijk nooit echt pauzeik doe gewoon over het algemeen vrij weinig. We praten soms gewoon een uur over vanalles en nog wat.
Ik moest vanmorgenvroeg wel de auto van de zaak terugbrengen omdat iemand anders die nodig had, dus ik zat hier al om 8.45 terwijl de rest van het beursteam tot 11.00 in bed blijft liggen.
Straks weer naar de beurs toe, mijn begeleider vond de beurs meer dan geslaagd en het had hem nu na 1 dag al meer opgeleverd dan hij gehoopt had. Dus eigenlijk kunnen we gewoon inpakken en gaan
Moet nog tot 22.00 daar werken en dan sluit de beurs en gaan de mensen "borrelen". Dat sla ik liever over want ik drink onder werktijd wel genoegen dan rond 'n uur of 23.00 afbouwen en dan hoop ik voor 1.00 in m'n bed te liggen.
Wat een werktijden
Laat dan even weten op wat voor stand die staatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij zit op dezelfde beurs als een goeie maat van mij,.
Avensusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:51 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Laat dan even weten op wat voor stand die staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |