Ik zit/zat ook op het ICT, maar no way dat ze terugmailde hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
26 Januarie moet ik weer naar schoolen als ICT stagiaire moeten leraren ook wel terugmailen, al heb ik niet zo'n leuke mentor
Maar dingen missen is nooit goed, zooitje ongereld sommige opleidingen
![]()
hoezo dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef T1andonly het volgende:
Mijn begeleider kon ik pas na 4 weken bereiken.
Eerst was hij op vakantie nog een week, daarna op zakenreis in het buitenland en toen heeft het nog 'n tijd geduurd door dat die eens aanwezig was en terug wilde bellen.quote:
Hier is het vrijdags McDonaldsdag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Qunix het volgende:
Jeej... Gratis broodje kroket net gekregen (Frijdag Frituurdag)
Ik mag over drie weken weer een dagje naar school. Toch wel leuk, iedereen weer eens zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik moet in Januari ergens terugkomen naar school (dan passss![]()
)
beetje zuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Eerst was hij op vakantie nog een week, daarna op zakenreis in het buitenland en toen heeft het nog 'n tijd geduurd door dat die eens aanwezig was en terug wilde bellen.
Good.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb m'n presentatie overleefd. Het waren helemaal niet zo'n boze mannen en na 5 minuten zat ik vrij aardig in m'n verhaal en ik kon voor de verandering eens alle vragen goed beantwoorden, ook uit commercieel oogpunt.
Daarna gezamelijk gaan lunchen en ik kom nu net terugvoldaan en een volle maag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |