Ik heb vast wel een minimum aan uren dat ik moet lopen, maar daar maak ik me niet zo druk over. De uren worden nergens vastgelegd en het is gewoon nog allemaal relaxt.
Even over de beurs kort:
De beurs was zeer geslaagd, alles wat ik geregeld had voor de stand is (uiteindelijk) goed gekomen. In het begin was niet al het meubiliar geleverd dus ik heb nog even stressig rond kunnen bellen en regelen
![]()
Toen alles op z'n pootjes terecht gekomen was heb ik m'n eerste rondje over de beurs gemaakt en kwam daarbij al 'n aantal bekenden van mijn studie tegen. De beurs was opzich best succesvol. Veel contacten opgedaan en komende periode gaan we daar natuurlijk mee verder.
Vanmorgen belde de eerste al om een afspraak te maken, dus eigenlijk kan het niet meer stuk want onze enige echte doelstelling was om meer naamsbekendheid te krijgen en de rest was mooi meegenomen.
Ook nog een leuk meisje van m'n klas tegen 't lijf gelopen en daarmee 'n tijdje wat staan drinken en daar moet ik eigenlijk ook nog actie mee ondernemen in de komende periode.
Dus er is op zakelijk en privé gebied nog genoeg ruimte over om te blijven "netwerken".