als je nog geen champion bent zul je die race niet vinden.. en als je dat al wel bent kun je em vinden bij de alfa dealer bij de snelweg.. (snelweg volgen naar rechts)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
oeh, cool die moet ik ff gaan zoeken
ik heb echt zoveel lol aan dit spel, geen geld geen stress, is echt zo relaxt
was het alleen je TDU save game of je hele gamer profile? want die kan je nog van xbox live afhalen dat je savegames het weer doen... zo ongeveerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn savegame was gisteren nadat Live weer begon te werken
ineens corrupt, kon ik weer helemaal overnieuw beginnen.![]()
Hier baal ik dus echt van, gewoon alles weg. godverdegodverdegodver![]()
meestal is dat andersom en dat wij betalen genoeg voor zon console dus mogen we ook wel een beetje verwachten wat exclusieve titels te krijgen en soms ook wat games eerder, maar daar komt bij dat tot nog toe de PC de gene is die de meeste gametitels achter zich heeft staan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Komt de PC versie nu echt pas volgens jaar uit?
wel naadje hoor.
Waarom moet dat toch IEDERE keer weer?
Waarom moet de PC altijd maar weer achtergesteld worden?
ik begrijp dat echt niet hoor, de meeste mensen met een Xbox of PS2 hebben het geld niet om een PC te kopen dat snap ik wel maar waarom dan TOCH altijd maar weer de PC achterstellen?
TDU savegamequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef CittaR het volgende:
[..]
was het alleen je TDU save game of je hele gamer profile? want die kan je nog van xbox live afhalen dat je savegames het weer doen... zo ongeveer
Ik snap best dat het veel geld is, ik zelf kan het ook niet even neerleggen maar wat mij tegen de borst steekt is waarom het ALTIJD maar weer Xbox of PS2 exclusive moet zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef mustisuc het volgende:
[..]
meestal is dat andersom en dat wij betalen genoeg voor zon console dus mogen we ook wel een beetje verwachten wat exclusieve titels te krijgen en soms ook wat games eerder, maar daar komt bij dat tot nog toe de PC de gene is die de meeste gametitels achter zich heeft staan.
Dat TDU wat later voor de pc komt wil niet meteen zeggen dat de PC altijd achtergesteld word want dat is vaak niet zo.
Audi dashboards.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef jp84 het volgende:
wat een spel
gister 360 gehaald voor dit spel, omg ik geil dus echt op dashboard vieuws
Op een 82" CRT valt prima te gamen hoor, je zult echt geen slecht beeld krijgen ofzo..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken maar voor TDU en Dead Rising vind ik effe ¤400 uitgeven nogal een bedrag.
Nu leg ik per 3 jaar ongeveer ¤800 weg voor een leuke PC upgrade en dan kan ik weer een tijdje vorruit.
Daarbij heb ik nog een 82" CRT TV dus ik denk zelf dat het niet al te scherp wordt.
aansluiten op een monitor kan dan maar die is ook maar 19".
ik vind het dashboard van de spyker ook nog steeds mooiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef jp84 het volgende:
wat een spel
gister 360 gehaald voor dit spel, omg ik geil dus echt op dashboard vieuws
ik kan me clubnaam veranderenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef Klonk het volgende:
is er eigenlijk al een Fok! cluppie ?
voor die bestaande club moet je bluebit vragenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef Klonk het volgende:
niet te snel, ik meen dat er hier al een paar FOK!kers in een club zitten, lijkt me wel grappig eigenlijk wat andere fokkers de berm in rossen enzo, beetje scheuren over bergpassen en lekker de automobiele hooligan uit te hangen zonder dat ome koos spee me gelijk rekeningen stuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |