PC niet, wel voor de 360quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:43 schreef Glenn-Micra het volgende:
Is dit spel al uit dan (PC)?? Het ziet er echt super uit!

ik heb hem ook met de nodige moeite gevonden, FRS niets, intertoys niets, pas bij de dixons kwam ik hem tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef speedfreakssj het volgende:
toch zie ik hem neregsn liggen.

Die missies leveren inderdaad een flinke hoeveelheid geld op. En dat terwijl ze vrij eenvoudig zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb hem ook met de nodige moeite gevonden, FRS niets, intertoys niets, pas bij de dixons kwam ik hem tegen.
heb net trouwens 2 uur zinloos rondgereden, en die autowegbrengmissies die verdienen best goed, 2 gedaan totaal 180 duizend verdiend.

er is nog veel meer moois voor de 360quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:05 schreef speedfreakssj het volgende:
ik hoop wel dat de PC versie een beetje goed te doen word want om nou een Xbox te kopen voor 1 maand....

Mezelf melden hieroquote:

Allemaal updates, maar geen ikkes ehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:21 schreef JoMo0 het volgende:
?

Je username is je gamertag toch ? Je staat ook in mn friendslistquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Allemaal updates, maar geen ikkes eh
Wel in clubje nu![]()
Wie wil er scheuren![]()

het kan dacht ik wel maar dan moet je elke keer een admin lastig vallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je username is je gamertag toch ? Je staat ook in mn friendslist![]()
Helaas kan de eerste post niet meer aanpassen![]()

quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef JoMo0 het volgende:
Je username is je gamertag toch ? Je staat ook in mn friendslist![]()
Helaas kan de eerste post niet meer aanpassen![]()

tuurlijk, het heet niet voor niets een Massively open online racinggamequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef speedfreakssj het volgende:
kan je trouwens met de PC versie ook online zoals jullie dat kunnen of is dat alleen voor xbox?

Dat systeem is volgens mij tijdelijk offline gehaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef mustisuc het volgende:
Werkt het autos verkopen en delen alleen bij mij niet of is dit een fout die in heel Nederland zo is?
Ja, met de PC versie kun je ook onlinequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef speedfreakssj het volgende:
kan je trouwens met de PC versie ook online zoals jullie dat kunnen of is dat alleen voor xbox?

De Murcielago?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |