Denk eens na. Naar welk nummer bel je in?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Toen je nog via de telefoonlijn het internet opging, was het toen ook duurder om met iemand uit Australië te chatten dan met iemand uit Nederland?
Als je naar australie moest om in te bellen wel jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk eens na. Naar welk nummer bel je in?
naar een Nederlands nummer, dus het is inderdaad niet duurderquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk eens na. Naar welk nummer bel je in?
Internationaal dataverkeer is wel duurder dan lokaal dataverkeer. Maar dat zijn kosten waar alleen je provider mee te maken heeft, de consument hoeft daar niet voor op te draaien. Als je inbelt, betaal je altijd gewoon het lokale tarief (immers, het nummer waarnaar je inbelt).quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
naar een Nederlands nummer, dus het is inderdaad niet duurder.
Ja maar ik vind mijn vraag eigenlijk niet zo gek, heur. Als je naar Australië belt, krijg je tonnen per minuut, maar zodra je met Australië internet weer niet.
me toquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb me toch torenhoge telefoontekeningen gehad in de begindagen van Internet..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |