abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42390767
En door schade maar vooral heul veul schande leren dat weggegooide mailtjes pas echt WEG zijn als je de Deleted Items/Prullenbak OOK hebt leeggemaakt.

Ik start lappie op, bel in, start Eudora op en zie ineens zo'n 50 mails met geheime sex-afspraken/vunzige verhalen die ik naar mijn geheime lover had gestuurd weer in de Inbox staan AAAAAAARRGGHHHH!!

Nogmaals sorry pap dat je dat moest zien
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42390848
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Syrena het volgende:
En door schade maar vooral heul veul schande leren dat weggegooide mailtjes pas echt WEG zijn als je de Deleted Items/Prullenbak OOK hebt leeggemaakt.

Ik start lappie op, bel in, start Eudora op en zie ineens zo'n 50 mails met geheime sex-afspraken/vunzige verhalen die ik naar mijn geheime lover had gestuurd weer in de Inbox staan AAAAAAARRGGHHHH!!

Nogmaals sorry pap dat je dat moest zien
pi_42391128
OH en dan nog dat suuuperhandige programma dat "Thumbs" ofzo heette. Zette al je ontvangen plaatjes netjes op een rij.

Ja sorry pap, ik kan er niks aan doen dat die ene meneer me een hele serie stuurt van zijn blote piemel-in-kennelijke-staat en dat ik dan weer niet weet hoe ik dat UIT dat stomme programma krijg

Overigens heb ik de URL persiankitty.com ook eens aangetroffen en dat had ik ECHT niet zelf ingetypt hoor pa
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42393566
Toen ik eindelijk internet had en iedereen achter de pc mee keek (incl de installateur) wist ik niet eens waar ik heen wou.. ben toen maar naar tmf gegaan om het te testen, lol
Zo niet.. dan toch!
pi_42393810
ICQ nummers van 5 cijfers
pi_42394171
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
ICQ nummers van 5 cijfers
Nee man, PowWow !!
pi_42394413
Inbellen op het vekeerde nummer en dan opeens een stem uit je computer/modem horen komen
pi_42398685
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Inbellen op het vekeerde nummer en dan opeens een stem uit je computer/modem horen komen
Of dat eens expres doen om te kijken wat er dan gebeurt
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:25:42 #34
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_42398742
wij hadden zo'n programmatje van KPN draaien, en dan kreeg iedereen 10 gulden per maand om van te internetten. Moest je inloggen enzo
Kut was dat altijd, want internet ging zoooo traag, dat je er een week over deed om een nummer te downloaden
Signature.
pi_42398752
De tijd dat je in moest bellen en op je flikker kreeg voor een te hoge telefoonrekening
Syllables govern the world
pi_42398933
De goede oude tijd dat je echt DE MAN was als je 2 mp3'tjes op een dag had gedownload
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:31:55 #37
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_42398975
Mijn ouders waren altijd boos, omdat er niet gebeld kon worden hier als ik aan het internetten was.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_42399042
Wij hadden Internet vanaf 1997! Super traag via een 38k modem! Sjonge, wat een tijden waren dat. Met hoge telefoonrekeningen tot gevolg. Toen ik zelf Internet op m'n kamer kreeg, had ik zelf maar het KPN programmatje van eer-ik geinstalleerd! Maar ook heel snel weer uitgeschakeld!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42399061
Ik mocht dus een half uur per maand.
pi_42399085
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:33 schreef Ricky_ het volgende:
Ik mocht dus een half uur per maand.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42399131
Was altijd om 1 over 7 vechten wie er achter de computer mocht.
pi_42399139
Een mp3 binnen slepen met 4 kb/s.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42399206
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:36 schreef El_Rolando het volgende:
Een mp3 binnen slepen met 4 kb/s.
En dat voor slechts 300 gulden.
pi_42399263
We zaten in het begin van de jaren negentig nog bij een BBS, volgens mij...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42399892
Wij hadden halverwege de jaren '90 een jaarproefabbonement bij planet internet. Mijn ouders lopen normaal nooit zo voor met dit soort zaken maar op een of andere manier waren we ze hier wel vroeg bij---> was goed voor de studie hadden we gezegd . Al mijn vriendjes kwamen altijd langs omdat wij ongeveer de eerste waren die internet hadden. We mochten ook alleen 's avonds van 19 uur tot 20 uur omdat het anders te duur was en die inbelpiepen van de modem ik krijg er nog kippevel van! Behalve kansloze texten uitkramen in de TMF-chatbox kan ik me niet herinneren wat we er nu eindelijk mee deden.

Na 1 jaar hebben mijn ouders het abbonement opgezegd omdat "internet toch geen toekomst had"

Weer een jaar later toch maar weer genomen. In mijn latere middelbare school tijd was internet legendarisch vanwege de boekverslagen. En kwam er een driemaandelijkse ruzie thuis omdat de telefoonrekening weer veel te duur was
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:06:40 #46
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_42400217
Mijn eerste ervaring met het internet is de chatbox van HetNet. Inbellen duurde een eeuwigheid maar na lang wachten kwam ik in de wondere wereld van gefrustreerde homofiele vrijgezellen die daar contact zochten. Ik vond dat maar vaag en heb voornamelijk simpele spelletjes als tetris gespeeld in het begin (alsof ik die niet op de pc had staan maar online was toch leuker ).
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:07:25 #47
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42400247
Freemail.nl

Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42400300
w0000t 90ies
You've just been F'd in the A
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:08:53 #49
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42400310
Een sexplaatje opzoeken via altavista.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42400356
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:36 schreef Stansfield het volgende:
Was altijd om 1 over 7 vechten wie er achter de computer mocht.
Erg herkenbaar! Wij kregen internet in 1997 en inderdaad via de telefoonlijn. Waren toen met 5 pubers thuis van tussen de 10 en 20 jaar... Vette rellen. Eigenlijk zaten we allemaal vooral te chatten op de TMF box waar je toen nog met gemak in kon en later ook op ilse. Verder deden we er in eerste instantie bar weinig mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')