Heb jij Jurassic Park uitgespeeld? Ik had de franstalige versie dus ik wist me god niet wat ik moest doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef VoreG het volgende:
Secret of Mana was ook erg tof ja!
Mijn favoriete spel was toch wel International Super Star Soccer en Jurassic Park. Voetbal en dino's,
Ik had ook de franstalige versie. Maar gelukkig zei mijn papa altijd wat Sortie wasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb jij Jurassic Park uitgespeeld? Ik had de franstalige versie dus ik wist me god niet wat ik moest doen.
Maar maanden gespeeld, dat dan weer wel.
ook een topper iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef Relayer het volgende:
Seret of Mana!
Ooit begrepen dat er over een hele slechte telefoonlijn "Monkey Kong" werd gezegd, mensen "Donkey Kong" verstonden en er verder niet over nadachten. Zodoende, Donkey -the monkey.. nou ja Gorilla toch? - Kongquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil dat ding weer hebben!! Ma heeft em 3 jaar geleden bij het grofvuil gezet "omdat we er toch te oud voor waren"![]()
Donkey Kong Country(al begrijp ik dat Donkey nog steeds niet, tis toch geen ezel?
)
"The name was chosen by game designer Shigeru Miyamoto as a combination of the word "Kong", since the movie King Kong had caused it 'to colloquially mean monkey' in Japan. According to Snopes, Donkey was chosen because Miyamoto intended it "to convey a sense of stubbornness." Various urban legends have circulated, saying that the actual name was to be "Monkey Kong" but was changed by accident for the American release."quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ooit begrepen dat er over een hele slechte telefoonlijn "Monkey Kong" werd gezegd, mensen "Donkey Kong" verstonden en er verder niet over nadachten. Zodoende, Donkey -the monkey.. nou ja Gorilla toch? - Kong
Heerlijke tijd met mn Snes gehad. Alladin had ik zelf, meestal huurde ik spelletjes. Hoeveel tijd ik wel niet verspild heb aan MK, Streetfighter, Donkey Kong, etc etc.. poeh..
DKC3quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Donkey Kong Country...echt supervaak gespeeld.
Dat was een vertaal fout tussen de japanners en amerikanen toen het eerste spel van donkey kong ontwikkeld werd. Dat werd telefonisch besproken en hebben de jappen verkeerd begrepen van de amerikanen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donkey Kong Country(al begrijp ik dat Donkey nog steeds niet, tis toch geen ezel?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |