WAT!! dat meen je niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil dat ding weer hebben!! Ma heeft em 3 jaar geleden bij het grofvuil gezet "omdat we er toch te oud voor waren"![]()
Supergameboy was inderdaad ook een brilliante uitvinding. Mario world kon ik ook daadwerkelijk uitspelen. De andere twee spellen die ik bezat niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:15 schreef Toeps het volgende:
Ik heb er een in de slaapkamer, compleet met mario world en een supergameboy voor de tetris.
Heb meelijquote:
Ik voel je pijnquote:
Dat voetbalspel van Eric Cantona waarschijnlijk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Hmmm, dan zou ik niet weten welke het was.
Dat heb ik dus ook gedaan, een jaar of anderhalf geleden,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Nooit zelf één gehad, wel vaak gespeeld bij vrienden en zelf ook één te leen gehad.
Koop em nog wel een keer denk ik, voor de heb.
Nee ik weet alweer welk spel het was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat voetbalspel van Eric Cantona waarschijnlijk...
Heb ik best veel gespeeld totdat ISS en ISSD uitkwamen.
Ik was altijd Duitsland. Vraag me niet waarom, maar daar was ik dus goed mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:17 schreef venomsnake het volgende:
Wat heb ik me dagen, nachten, jaren vermaakt met dit computertje
en dan vooral met het spel: international superstar soccer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was altijd Engeland en ik heerste in het spel!![]()
Ik had ze beide. Met Deluxe kon je overigens de grens- en scheidsrechter in honden veranderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Ik had daarvan de Deluxe versie
Met de Nederlandse wereldspits Koppers
In Deluxe heette ie geloof ik Van Wijk. De allertofste speler was nog wel Murrilo (Valderrama) van Colombia.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:18 schreef ElmarO het volgende:
Ik had ze beide. Met Deluxe kon je overigens de grens- en scheidsrechter in honden veranderen.Overigens had je ook nog Bergsen als spits. Gullit was redelijk makkelijk te herkennen. Alleen geen idee hoe die in het spel heette.
Inderdaad, nou je het zegt komt het weer boven. Hij was dacht ik ook de enige Nederlander die in het All-Star Team speelde, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef The_Verve het volgende:
[..]
In Deluxe heette ie geloof ik Van Wijk. De allertofste speler was nog wel Murrilo (Valderrama) van Colombia.![]()
Beste speler vond ik Redonda van Argentinie.
Och nog steedsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef shadow196 het volgende:
En vroeger leken al die spellen ook zo verschrikkelijk lang.. en dan zie je zoiets als dit:
http://speeddemosarchive.com/gamelist/SNES.html
Idd, die heb ik ook nachten zitten spelen met kameraden thuis, eerst lekker jointje roken buiten en dan de hele nacht tennis spelen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef The_Verve het volgende:
Super Tennis was trouwens ook fantastisch. Wat een gameplay!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef The_Verve het volgende:
Super Tennis was trouwens ook fantastisch. Wat een gameplay!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |