In Super Soccer zat geen zaal?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik speelde veel Super Soccer bij iemand anders. Zat ook een zaallevel in.
Was erg gaaf idd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
NES + Duckhunt was de shit!
Ik speelde het pas in de 90squote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was erg gaaf idd.![]()
alleen zo 80s![]()
Idd, in deze games zit nog belevenisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Best console ooit, veel beter dan al die hightech crap consoles van tegenwoordig
Hell yeah!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef Nouk het volgende:
Er is maar 1 echt Supernintendo spel en dat is Super Mario Kart!
Heb je de 1e zelda's op de NES ook gespeeld?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:42 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jazeker!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Heb je de 1e zelda's op de NES ook gespeeld?
klikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ik ben alleen Zelda, A link to the past, en Mortal Kombat kwijt![]()
Supermario op de NES.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef venomsnake het volgende:
Jazeker!![]()
Hoewel ik Super Mario Bros leuker vond. en vooral deel 2 vond ik erg leuk. Ik was altijd het prinsesje, want die kon vliegen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Chrono Trigger is nooit officieel in Europe gereleased toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef shadow196 het volgende:
Zelda: A Link To The Past
Super Metroid
Mario Kart
Super Mario World
Chrono Trigger
damn de SNES was eigelijk wel geweldig..![]()
Nope, helaas niet. Een vriend van me heeft hem wel gewoon voor op de SNES, maar daar heb je een speciale cart voor nodig om het spel om te zetten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Chrono Trigger is nooit officieel in Europe gereleased toch?
Hoe kon ik dat spel nou vergeten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Streetfighter 2
(Ik vroeg me altijd af waar Streetfighter 1 was)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |