Ik kon zonder veel problemen wodka krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh, hij is nu minsten 15 hoor!
tenminste hij kon zonder veel problemen bier krijgen
Wat heeft dat met je haar te maken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Man, ik was daar dronken, moe, stoned, weet ik veel
Niet veel, maar wel hoe ik keekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je haar te maken?![]()
Oeh he's a hustler.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kon zonder veel problemen wodka krijgen.
Ik kan zonder problemen andere dingen krijgen.
Ik houd niet zo van homohuwelijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
Nou, trusten manschappen.
en wel optyfen henkie, anders mag je ook niet op mijn huwelijk komen.
gelukkig is dat het ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van homohuwelijken.
Slaap lekker
ik val op oudere vrouwenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inmiddels 49.
Gelukkig hebben we de Botox nog.
maar geen frau heumeuxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Wat ben je ook weer lief hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wilde eigenlijk op 12 stemmen ofzo, maar dat kon niet. Dan maar 49.
Sebas
Jammer dat een vriendin daar niet ondervalt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is bullshitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat een vriendin daar niet ondervalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |