4.04 Can't Stop This Thing We Started bedoel je. Hij is weer leuk (zal maar niets verklappen). Vraag me alleen af wat nu de doorlopende verhaallijn van dit jaar gaat worden. De meeste verhaal lijntjes lijken snel te kunnen stoppen (waarna er vast weer nieuwe komen).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
[ Bericht 13% gewijzigd door edejong op 19-10-2006 21:03:36 ]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:55 schreef edejong het volgende:Eerst een aflevering afkijken voordat je postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
Anyway, de aflevering is al geweest en volgens mij hebben de meeste hem al gezien dus hoeven we niet meer in spoilertags te praten.
Om te beginnen: Dus toch wel Hailey. Dit gaat Nathan niet leuk vinden... Ik hoop dat hij het wel een beetje fatsoenlijk op pakt want anders zou het echt een ass zijn. Maar ja, het lijkt wel op de levensloop van zijn vader.
Wel eindelijk een keertje dat Lucas en Hailey weer eens met elkaar praten enzo. Is volgens mij zo langzamerhand wel 2 seizoenen geleden dat ze elkaar iets vertrouwlijks te vertellen hadden.
Die Derreck is echt een scary dude. Zo geopsideerd heb ik nog nooit iemand gehord/gezien.
Hoe hij ook tegen Lucas deed was wel dom. Eerst tegen Peyton iets zeggen en dan tegen Lucas wat anders. Terwijl dat natuurlijk wel fout moet gaan. Ik denk dat Lucas al snel gaat door krijgen dat die gast niet klopt en dat het nog een hele tijd duurt voordat Peyton het ook door heeft... Of die gast blijft haar achtervolgen ofzo
Dat laatste stukje vond ik helemaal sick
Brooke was ook weer lekker bezig. Kan goed bitcherig zijn
Rachel is trouwens wel lekker in ondergoed
Btw, waren zouden deze verhaallijnen snel afgelopen zijn? Ik zie het nog wel ff duren. Deb die zich als een idioot gedraagd, Dan en Karen, Lucas en Peyton, Hailey en Nathan, Derreck en Peyton, Peyton en Brooke, Brooke en Rachel, etc. Zit nog genoeg in voor 2 seizoenen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Volgens mij zegt Rachel dat alleen maar omdat ze Nathan wil ofzo. Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij weet ze dat Nathan denkt dat hij Keith heeft gezien en probeert ze op die manier meer bij hem te zijn ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef edejong het volgende:
what about Rachel die zegt Keith ook gezien te hebben?
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:05 schreef blueangel_ het volgende:
Hmmm
1) Brooke is niet zwanger, aan de ene kant ben ik er blji mee maar aan de andere kant was het wel de ideale manier om haar relatie met Lucas weer goed te krijgen
2) Derek is geweldig
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.
Brooke is vervelend voor Lucas.
Derek is een eikel maar wel goed voor het verhaal. Die gast wordt goed neer gezet en hij is echt scary.
Btw, ik zei toch dat Lucas weer in aanraking zou komen met basketbal? Je gelooft toch niet dat whitey en Karen ff bij elkaar kwamen zitten en dit zo bedachten he? Komt echt nog wel een staartje aan
Waarom dat danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwam
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef edejong het volgende:
i <3 peyton... al die vinyls.. interresanter karakter
al hoewel ik liever een beschuitje zou eten met brooke
wat is dat mooi gezegd.. dat heb ik nou eigenlijk ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef Komakie het volgende:
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mij
Daarnaast is ze idd een heel interresant karakter. Ze is heel creatief en houdt van Rockmuziek. Dat vind ik echt wel mooi als een vrouw zoiets heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |