abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42607622
Net ff 4.03 gezocht bij de torrentboer ... heb 'm zo binnen
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_42610356
Heb 4.03 al gekeken

1) Brooke is Z A L I G ... de manier waarop ze Peyton afmaakt, heerlijk. Maar ik vraag me af waarom ze bang is van Luke, ze houdt van 'm maar iets of iemand houd haar tegen. Als ze zo blijft verder doen, gaat hij het ooit opgeven om haar terug te winnen hoor
2) Derek is volgens mij niet Peyton's broer, maar die gast die haar al een tijdje lastig viel op MSN (watchmewatchyou).
3) Ondanks dat de aanwijzingen in de richting van Brooke wijzen, ben ik er per week meer van overtuigd dat het Haley is die zwanger is
4) Skils ... elke scene met die vent lig ik echt dubbel
5) Dan ... tis een klootzak, maar in seizoen 4 heb ik echt sympathie voor die gast. Hij doet denk 'k echt z'n best hoor

Let's go Ravens
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:08:54 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42622341
Ik heb hem ook gezien.
Jammer alleen dat de audio ietsje voorliep op het beeld

Maar goed:

1) Lucas heeft het opgegeven. Hij zei zelf "I'm not the guy for you". Kortom: zoek het maar uit.
2) Lijkt mij ook wel duidelijk. Of het moet haar psycho broer zijn. Dat kan natuurlijk ook. Zou wel interessant zijn
3) Ik twijfel. Op ze proberen ons heel erg op het verkeerde been te zetten, of juist niet.
4) Skillz is gewoon een held
5) Beetje jammer natuurlijk dat hij dat pas doet als hij Keith dood. Maar ja, blijkbaar moet het op die manier. Lijkt me wel lachen als Karen gewoon hem aardig gaat vinden en dan blijkt dat hij Keith gedood heeft ofzo...

Peyton met krullen weer terug

Derek vond ik vanaf het begin al een beetje raar. Ik vind het ook wel zielig want elke keer als er iemand in het leven van Peyton komt, moet die om de 1 of andere manier weer weg gaan of is het niet wat het lijkt. Er is iig elke keer wat vreemds aan de hand.

Rachel is trouwens echt een bitch. Veel erger haast dan je kunt verwachten. Het gaat natuurlijk een keer fout dat ze met Hailey gaat vechten. Of met Brooke natuurlijk. Omdat ze iets bij Nathan doet en het lijkt dat hij dat ook wil ofzo.
Hmmm ik krijg allemaal meer ideeën wat er kan gebeuren. Bijvoorbeeld dat ze gaat vechten met Brooke of Hailey en dat het de persoon blijkt die zwanger is en dan dat die de baby verliest ofzo. Mijn speculeren gaat wel ver....

Mouth.... Ik vind het wel een beetje zielig voor hem. Hij gaat gewoon wat krijgen met zijn co-commentatrische. Go Mouth

En ik denk dat er een manier komt waarop Lucas weer kan gaan ballen. Of er moet iets anders gebeuren maar ik denk dat het wel weer goed komt. Daar is basketbal een te belangrijk onderdeel van de serie. Ook de manier waarop Skillz het zei aan het einde...

Kan niet wachten tot volgende week!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42628808
KOET!
Helemaal vergeten te downen, maar ben nu bezig.
Hoop alleen dan eentje te hebben waar vid en audio gelijk lopen. Ik kan gewoon niet kijken als het helemaal scheef loopt.

Edit

Gebasseerd op afl. gezien tot en met 4.2:

2) Dat dacht ik gelijk al! Derek wilt niet met haar praten aan de telefoon, maar hij zit wel voor haar deur nadat ze een podcast online heeft gezet! Het is gwn watchmewatchyou!
4) Ik ben niet echt een Skills-fan, misschien moet het nog komen, maar nu niet echt een onmisbare factor ofzo.
5) Hoe lief Dan ook doet/wordt, hij heeft iemand vermoord, hij mag er niet zomaar mee wegkomen. Je leven beteren maakt je daden niet ongedaan, ik zeg JAILTIME MR. MAYOR!

[ Bericht 30% gewijzigd door NAF_NAF op 13-10-2006 00:25:10 ]
Ik ben een meisje!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:05:26 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42635928
4) Als je na deze aflevering Skillz geen held vindt, dan vind je hem nooit een held.
Echt geweldige aflevering met hem. Hij is echt zo lachen.
Zoals hij ook gewoon loopt te ouwehoeren tijdens die wedstrijden. "this is how it's gonna be for you all night long baby" tegen de tegenstander als hij er weer 1 heeft ingelegd

"You're as slow as your 60 year old ant. Ohw wait, you don't have an ant"
(ofzoiets was het. maar wel echt geweldig)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_42805244
4.05 is aan het downloaden

Heb er weer zin in
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:57:14 #57
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_42814686
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef blueangel_ het volgende:
4.05 is aan het downloaden
4.04 Can't Stop This Thing We Started bedoel je. Hij is weer leuk (zal maar niets verklappen). Vraag me alleen af wat nu de doorlopende verhaallijn van dit jaar gaat worden. De meeste verhaal lijntjes lijken snel te kunnen stoppen (waarna er vast weer nieuwe komen).
Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
pi_42816542
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen

[ Bericht 13% gewijzigd door edejong op 19-10-2006 21:03:36 ]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:11:16 #59
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42819205
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:22:40 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42819625
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:55 schreef edejong het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
Eerst een aflevering afkijken voordat je post

Anyway, de aflevering is al geweest en volgens mij hebben de meeste hem al gezien dus hoeven we niet meer in spoilertags te praten.

Om te beginnen: Dus toch wel Hailey. Dit gaat Nathan niet leuk vinden... Ik hoop dat hij het wel een beetje fatsoenlijk op pakt want anders zou het echt een ass zijn. Maar ja, het lijkt wel op de levensloop van zijn vader.
Wel eindelijk een keertje dat Lucas en Hailey weer eens met elkaar praten enzo. Is volgens mij zo langzamerhand wel 2 seizoenen geleden dat ze elkaar iets vertrouwlijks te vertellen hadden.

Die Derreck is echt een scary dude. Zo geopsideerd heb ik nog nooit iemand gehord/gezien.
Hoe hij ook tegen Lucas deed was wel dom. Eerst tegen Peyton iets zeggen en dan tegen Lucas wat anders. Terwijl dat natuurlijk wel fout moet gaan. Ik denk dat Lucas al snel gaat door krijgen dat die gast niet klopt en dat het nog een hele tijd duurt voordat Peyton het ook door heeft... Of die gast blijft haar achtervolgen ofzo
Dat laatste stukje vond ik helemaal sick

Brooke was ook weer lekker bezig. Kan goed bitcherig zijn
Rachel is trouwens wel lekker in ondergoed

Btw, waren zouden deze verhaallijnen snel afgelopen zijn? Ik zie het nog wel ff duren. Deb die zich als een idioot gedraagd, Dan en Karen, Lucas en Peyton, Hailey en Nathan, Derreck en Peyton, Peyton en Brooke, Brooke en Rachel, etc. Zit nog genoeg in voor 2 seizoenen
pi_42819932
what about Rachel die zegt Keith ook gezien te hebben?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:15:22 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42821648
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef edejong het volgende:
what about Rachel die zegt Keith ook gezien te hebben?
Volgens mij zegt Rachel dat alleen maar omdat ze Nathan wil ofzo. Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij weet ze dat Nathan denkt dat hij Keith heeft gezien en probeert ze op die manier meer bij hem te zijn ofzo.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:05:08 #63
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_42836473
Hmmm

1) Brooke is niet zwanger, aan de ene kant ben ik er blji mee maar aan de andere kant was het wel de ideale manier om haar relatie met Luke weer goed te krijgen
2) Derek is geweldig
pi_42842242
ik vind derek dus echt niet geweldig
ik gun Peyton nu eindelijk eens dat ze gelukkig is/wordt, zij heeft altijd zo veel pech
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:39:26 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42844170
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:05 schreef blueangel_ het volgende:
Hmmm

1) Brooke is niet zwanger, aan de ene kant ben ik er blji mee maar aan de andere kant was het wel de ideale manier om haar relatie met Lucas weer goed te krijgen
2) Derek is geweldig
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.
Brooke is vervelend voor Lucas.

Derek is een eikel maar wel goed voor het verhaal. Die gast wordt goed neer gezet en hij is echt scary.

Btw, ik zei toch dat Lucas weer in aanraking zou komen met basketbal? Je gelooft toch niet dat whitey en Karen ff bij elkaar kwamen zitten en dit zo bedachten he? Komt echt nog wel een staartje aan
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:56:30 #66
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_42846646
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.
Brooke is vervelend voor Lucas.

Derek is een eikel maar wel goed voor het verhaal. Die gast wordt goed neer gezet en hij is echt scary.

Btw, ik zei toch dat Lucas weer in aanraking zou komen met basketbal? Je gelooft toch niet dat whitey en Karen ff bij elkaar kwamen zitten en dit zo bedachten he? Komt echt nog wel een staartje aan
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwam
pi_42847242
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_42849255
i <3 peyton... al die vinyls.. interresanter karakter
al hoewel ik liever een beschuitje zou eten met brooke
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:41:03 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42860189
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwam
Waarom dat dan
Ik vond ze echt totaal niet bij elkaar passen. Ik kan me niet herinneren dat ze echt er een keer voor elkaar voor elkaar geweest zijn als het echt kut ging. Of iig niet Brooke voor Lucas. Andersom wel...

Brooke wuift dat soort dingen vrij makkelijk weg en Lucas niet.

Dus leg maar eens uit waarom dat het mooiste koppel van allemaal is
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef edejong het volgende:
i <3 peyton... al die vinyls.. interresanter karakter
al hoewel ik liever een beschuitje zou eten met brooke
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mij

Daarnaast is ze idd een heel interresant karakter. Ze is heel creatief en houdt van Rockmuziek. Dat vind ik echt wel mooi als een vrouw zoiets heeft.
pi_42860788
Je zegt wat ik al de hele serie denk.
pi_42871824
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef Komakie het volgende:
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mij

Daarnaast is ze idd een heel interresant karakter. Ze is heel creatief en houdt van Rockmuziek. Dat vind ik echt wel mooi als een vrouw zoiets heeft.
wat is dat mooi gezegd.. dat heb ik nou eigenlijk ook
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:15:40 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42965777
woohooo de nieuwe aflevering net gezien.
Nu heb ik pas echt goed het idee dat het nieuwe seizoen begonnen is

1) Nathan doet uiteindelijk toch wel wat er van hem verwacht mag worden. Waarschijnlijk juist omdat zijn vader zei dat hij het anders moest aanpakken doet hij juist het andere
Ik denk dat het uiteindelijk nog wel goed komt met ze. Hij gaat gewoon Basketballen met de baby o pde tribune
2) Die Derreck is echt een sick MF'er. Ik vond het echt heel erg spannend. Goed schrikwekkend gedaan. Lucas die weer eens Peyton komt redden. Het is wel een beetje voorspelbaar zo. Hoewel de echte (?) Derreck hem wel goed hielp. Sowieso verrassend dat haar echte broer een neger is Misschien dat hij daarom geen contact wilde ofzo. Met het idee dat het niet geloofwaardig zou overkomen
3) Brooke die zonder het zelf te weten date met de leraar van school

Rachel doet trouwens wel ineens heel erg aardig tegen Nathan. ik vraag me af of er niet meer achter zit.
En wat ziet Haley er matig uit zeg. Het is net moeder overste met dat kapsel. Zo onwijs saai... Het was al niet de meest leuke maar nu is het helemaal niets

ik kijk alweer uit naar volgende week
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:39:06 #73
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42966646
heeft Lucas nou z'n haar geblondeerd of wa?
pi_42968317
Daarnet ook gekeken..

1) Dat denk ik ook wel jah.. zou het wel heel matig vinden als Nathan z'n droom zou opgeven.. weet ook niet waarom Haley niet mee zou gaan, lijkt me dat ze op Duke ook wel iets zal vinden. Dan keek na die persconferentie dan wel weer vrij angstvallig..
2) Tis dus Derek niet Maar idd, die gast is compleet gestoord.. die kamer vol met foto's, die tattoo.. dat chatten Maar hij werd dus uit dat raam gekickt, maar ontsnapte dus uiteindelijk nog?? Ben benieuwd hoe dat zal verder gaan, of ie terug zal keren.. en ook hoe die relatie met de "echte" Derek zal zijn, zal Peyton opnieuw heel dat proces van verloren broer leren kennen willen doorgaan?
3) One night stand was het eigenlijk.. maar wel lachen dat'ie een leraar is
4) Haley is idd nogal 'truttig' .. dat kan wel wat uitdagender ja
5) Dan en Whitey
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:32:18 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42968815
Freaky dat hele gedoe met Derek! En zou t toch whitey zijn met al die verf teksten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')