Nee hoor , maar in Amerika betaal je per kamer , beetje hotel in en rondom Orlando (Kissimee bijvoorbeeld) heb je al vanaf $40 dollar per nacht , als je dan met z'n 4en bent is het lekker goed koop natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef eer-ik het volgende:
ik ga denk ik maar een week dan.
10 uuro voor een nacht, niet veel
Zijn ze gek daar?
Kan je die bestellen?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef Coconut het volgende:
De nieuwe catalogus sturen ze blijkbaar nog wel naar NederlandNet weer eentje ontvangen. Staan een hoop leuke dingen in, maar ja, als je niet kan bestellen..
![]()
ik heb al een accountquote:Op woensdag 8 november 2006 19:47 schreef roburt het volgende:
dat vroeg ik me ook af ik zie ze nergens staan.
of een account aanmaken ofzo?
Volgens mij moet je regelmatig bestellen wil je een catalogus krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Kan je die bestellen?
Of krijg je die als je een keer iets besteld hebt daar?
Hey, dat was mijn idee afgelopen zomer. En het is me glukt ookquote:Op zondag 5 november 2006 02:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik ga hopelijk over een aantal maanden naar de VS, neem dan een koffer met weinig kleding mee, ga ik lekker veel A&F kleding aanschaffen en de vrouwelijke modellen lastig vallen.
Qua breedte is het te vergelijken met maat S, ze zijn in de lengte wel iets korter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:34 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
welke "normale" maat is dat dan ongeveer?
Ze zijn eerder vergelijkbaar met een maat S, alleen korter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef Adelante het volgende:
kun je een XL kids vergelijken met een M normaal?
en ik denk dat ze je order gaan cancellen, heeft hollister ook bij mij gedaan (account helpt niets).
Het vervelende is dat je als Nederlander niet het land Nederland kan kiezen als billing address van je creditcard, anders had ik allang kleding naar mijn huifkar postadres in belgie laten sturen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:24 schreef StrikerZeljko het volgende:
"Hey Neils,
Thanks for contacting us at A&F. We apologize but have no specific date when orders from the Netherlands will be honored. However, we do accept international orders from Belgium. We accept all major credit cards such as Visa, Mastercard, American Express, & Discover. For any additional questions, hit us back with another email, and we⤙ll be happy to help. Thanks again for contacting us at A&F!
Darron
Customer Service
Abercrombie & Fitch "
Dan zou je toch denken dat je gewoon kan kopen en het alleen in belgie moet laten bezorgen?
Of mis ik iets?
Ik ben iets van 1.76m ofzo...ik draag zelf maat M van A&F t-shirts aangezien maat S net te krap zit, maar de lengte van een maat M is wel een tikkeltje lang vind ik, als verschilt dit nogal per t-shirt, ja A&F heeft zijn maten verneukt dit jaar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:54 schreef Ace1 het volgende:
Hoe lang ben jij SatanicWarrior? Want ik heb ook maat S qua tshirts van abercrombie.... wil ook in de toekomst een overhemd, eventueel van de kids site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |