quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:07 schreef Dizer het volgende:
Ik had gedroomd dat ik een cheque won voor een reisje en ik mog iedere plaats van de hele wereld kiezen en ik koos voor New York alleen maar om naar A&F te gaan
als de kleding maar leuk is he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:12 schreef timmeeeh het volgende:
nou ik ben dus nu in 2 grote A&F winkels geweest en zo tof is het nu ook weer niet
wel een shirt en een plolo op de kop getikt
ajuus
zekers, is helemaal waar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
als de kleding maar leuk is he.
Ik vond de winkel ook afschuwelijk. Te donker en te harde muziek. Te DRUK! En te veel halfnaakte gozers die daar gewoon werkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:12 schreef timmeeeh het volgende:
nou ik ben dus nu in 2 grote A&F winkels geweest en zo tof is het nu ook weer niet
wel een shirt en een plolo op de kop getikt
ajuus
San Diego Horton Plaza en San Diego Fashion Valleyquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:34 schreef Proper_fucked het volgende:
Welke winkels(plaatsen) zijn jullie geweest dan? Ik vond het wel mooi, niet vervelend om te shoppen zeg maar...
Hier (California) loopt echt iedereen met Hollister nu. Misschien moet ik daar eens wat van op de kop tikken om de blits te maken in Nederlandquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:56 schreef Adelante het volgende:
ja, die hebben die kleding niet nodig om er strak uit te zien
Hollister is trouwens ook niet beschikbaar voor bestellingen vanuit Nederland en naar Nederland.
Hollister is van A&F inderdaad, maar ik vind het wat goedkoper er uit zien, wat het ook wel is natuurlijk..quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef timmeeeh het volgende:
Ik zit eens op die site te kijken, en hollister is van A&F? Eigenlijk dezelfde kleding, maar dan een stuk goedkoper..
ja sommige dingen schelen nogal in prijsquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Hollister is van A&F inderdaad, maar ik vind het wat goedkoper er uit zien, wat het ook wel is natuurlijk..
Heb em besteldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Mooi en warrum*
*Teeveeepeee![]()
Ik in New York. De vernieuwde winkel down 5th avenuequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:34 schreef Proper_fucked het volgende:
Welke winkels(plaatsen) zijn jullie geweest dan? Ik vond het wel mooi, niet vervelend om te shoppen zeg maar...
Haha, ik hou het topic goed in de gaten... dus inderdaad via viaquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:26 schreef wht het volgende:
Via via hoop ik toch?
Anders weet jij iets wat wij niet weten![]()
Is er vandaag wat nieuws bijgekomen dan? Ik heb gister nog een heel zwikkie bij elkaar gezocht om te bestellen.... vertel me nou niet dat ik vanavond weer die site doormoet! niet dat dat een ramp isquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Gelukkig kan ik nog via een contactpersoon in de USA bestellen, er staat weer veel moois op de site.
Volgens mij niet, voor mij waren een aantal dingen gewoon nieuw.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:10 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Is er vandaag wat nieuws bijgekomen dan? Ik heb gister nog een heel zwikkie bij elkaar gezocht om te bestellen.... vertel me nou niet dat ik vanavond weer die site doormoet! niet dat dat een ramp is
Die ik al besteld had zeg maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef Jeroen_S. het volgende:
ik wil er zo eentje http://www.abercrombie.co(...)0901_303733_-1_12351
maar ja als er weer ene inkoopactie is doe ik mee voor deze
Maak er is een foto van als je hem aan hebt plzquote:
Ben zo'n 1.85 en vrij smal zoals je op die foto's zietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef Lexiun het volgende:
@ Ace1
Hoe lang ben jij btw, je hebt zo'n beetje zelfde postuur als ik, en zou wel handig zijn als ik een beetje weet welke maat ik moet hebben.
Ja, bij de volgende keer dat Kerst en Pasen op 1 dag gaat vallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:40 schreef The.PhantoM het volgende:
komt er nog een AnF store in Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |