abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 01:09:36 #276
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_43706285
Ben benieuwd hoe die bestellingen via haar aflopen en hoe snel het allemaal wordt afgeleverd. Gelukkig kan ik ondertussen nog gewoon met mijn account via de officiele websites bestellen, maar jammer genoeg versturen zij geen eau de toilette van Abercrombie buiten de VS, ik wil nog heel graag Fierce hebben namelijk, maar als alles goed en snel gaat via haar dan bestel ik het wel ooit via haar.
The truth is relative, pick one that works!
pi_43722814
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:27 schreef timmeeeh het volgende:
Vandaag naar de Hollister store geweest in San Diego.

en deze:
[afbeelding]

Vrij basic, maarja das mijn stijl.
Ga er nog wel een keer heen, nog meer spul halen

Na de Hollister store trouwens nog even Abercrombie&Fitch binnengelopen. Conclusie: Hollister is exact hetzelfde spul, alleen dan $20 goedkoper
Ik heb deze trui ook besteld en ben benieuwd hoe die valt. Valt die groot of klein uit?
Go hard or go home
  maandag 20 november 2006 @ 19:46:12 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_43725965
ik heb niet alles door gelezen. Maar is er al weer een manier van A&F kleding bestellen dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_43726618
Ik heb besteld via www.fromus2eu.com. Ik heb Hollister besteld en nog iemand hier heeft Abercrombie besteld. Dat is dan evt een manier.
Go hard or go home
pi_43728510
Ik ging zonet even hollister bellen, ik wou even opheldering...

Ik vroeg haar even waarom je naar elk mogelijk land kan exporteren maar niet naar Nederland, volgens haar was het wegens onze douane... Dat ze hun niet lieten importeren in nederland...

Toen ik haar vroeg of Hollister in hetzelfde bedrijf zat als in A&F en waarom A&F oude klanten wel liet kopen vanuit Nederland was haar antwoord dat dat niet zo was.

... :-S

hehe
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_43728559
Ja.... wat een opheldering hé...

I just wasted another 5 minutes of my life
pi_43733102
dat was geen opheldering, maar gewoon keihard geowned door de eerst de beste klantenservice bitch
pi_43736927
Mocht er heel veel interesse zijn, dan kan ik misschien een inkoopactie organiseren. Ik woon nu in Pasadena, CA (studeer ook in Pasadena) en de abercrombie store is niet ver van mij vandaan. Natuurlijk kan ik ook eerst alles hierheen shippen en dan naar jullie opsturen.

Ik heb geen idee wat de shippingkosten naar NL zijn, maar dat kan ik natuurlijk allemaal uitzoeken.
College student in Pasadena, CA!
  dinsdag 21 november 2006 @ 02:37:11 #284
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_43737294
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ging zonet even hollister bellen, ik wou even opheldering...

Ik vroeg haar even waarom je naar elk mogelijk land kan exporteren maar niet naar Nederland, volgens haar was het wegens onze douane... Dat ze hun niet lieten importeren in nederland...

Toen ik haar vroeg of Hollister in hetzelfde bedrijf zat als in A&F en waarom A&F oude klanten wel liet kopen vanuit Nederland was haar antwoord dat dat niet zo was.

... :-S

hehe
Haha die weet er duidelijk niet al teveel van af, ze weet dat ze niet meer naar NL verzenden vanwege gezeur bij onze douane, en dus gaat ze er ook gewoon maar vanuit dat A&F niets meer naar ons verzend. ...maar het is mij dus wel gelukt.
pi_43737331
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 02:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
Haha die weet er duidelijk niet al teveel van af, ze weet dat ze niet meer naar NL verzenden vanwege gezeur bij onze douane, en dus gaat ze er ook gewoon maar vanuit dat A&F niets meer naar ons verzend. ...maar het is mij dus wel gelukt.
Het is bij mij van de 6 keer maar 1 keer fout gegaan. Dus heel kritisch is de douane ook weer niet.
pi_43738327
Innov, ik heb zeer zeker interesse!
Het vezenden naar Nederland kost ongeveer $20,-
Laat je even weten of je van plan bent om het plan door te zetten?

Ik meld mezelf in ieder geval vast aan.
pi_43738430
ik ook
pi_43738581
Ik heb totaal geen ervaring met het organiseren van een inkoopactie, maar ik wil mijzelf hierbij wel aanmelden. Iemand die mij even op weg kan helpen? Ik dacht zelf aan 5% service kosten. Dan moet ik de prijs van totaal natuurlijk omzetten in euro's + verzendkosten naar Nederland. Hoe zit het met de BTW van de invoerrechten?

Ik zal het eerst bij 5 personen houden. Als dat allemaal goed verloopt dan kan ik meerdere IA organiseren. Cutie en ryan_atwood zijn de eerste twee! Zodra het vol is kunnen we beginnen. Ik heb alvast een mail account gemaakt: innov.abercrombie@gmail.com
De eerste 3 mails (op cutie en ryan na) doen mee.

Mail daar even je foknaam + je bestellingen. Dan ga ik alles even berekenen en als alles is gestort kan ik gaan bestellen.

Ik heb nog aan Rabobank rekening, dus daar kun je het nog naar overmaken. Maar dat krijg je per mail wel te horen
pi_43738696
Innov, mijn mail laat even een paar uurtjes op zich wachten; geen probleem neem ik aan?

Extra vraagje: Kunnen er eventueel ook Hollister Items besteld worden?

[ Bericht 32% gewijzigd door Cutie op 21-11-2006 08:38:35 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 08:45:56 #290
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43738990
Ik heb je gemaild Innov! Weet jij trouwens hoe de dameshoodies van A&F vallen? De herenhoodies vallen erg groot, de gewone dameskleding valt klein, ik heb dus geen idee in wat voor richting ik moet zoeken qua maat voor de dameshoodies .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_43739140
Owja ik ga vandaag nog wel een keer proberen... Ik wil verdomme opheldering... Dit keer bereid ik me wel wat beter voor...

Jullie horen nog wel van me
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:06:43 #292
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_43740378
gemailed! Btw, is het ook mogelijk om hollister ipv abercrombie te bestellen? dan gaat daar mijn voorkeur naar uit!

[ Bericht 85% gewijzigd door DBBknown op 21-11-2006 10:18:53 ]
pi_43742035
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:07 schreef innov het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met het organiseren van een inkoopactie, maar ik wil mijzelf hierbij wel aanmelden. Iemand die mij even op weg kan helpen? Ik dacht zelf aan 5% service kosten. Dan moet ik de prijs van totaal natuurlijk omzetten in euro's + verzendkosten naar Nederland. Hoe zit het met de BTW van de invoerrechten?

Ik zal het eerst bij 5 personen houden. Als dat allemaal goed verloopt dan kan ik meerdere IA organiseren. Cutie en ryan_atwood zijn de eerste twee! Zodra het vol is kunnen we beginnen. Ik heb alvast een mail account gemaakt: innov.abercrombie@gmail.com
De eerste 3 mails (op cutie en ryan na) doen mee.

Mail daar even je foknaam + je bestellingen. Dan ga ik alles even berekenen en als alles is gestort kan ik gaan bestellen.

Ik heb nog aan Rabobank rekening, dus daar kun je het nog naar overmaken. Maar dat krijg je per mail wel te horen
Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006! -->check hier maar voor invoerrechten, BTW etc. Staat alles wel in..
Edit: count me in bij de volgende IA als dit goed verloopt . Denk dat er wel veel animo voor is gezien de vorige keren...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_43742069
Innov, als jij het koopt daar, betalen we dan ook die belachelijk hoge import/invoerrechten enzo?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:45:01 #295
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43742873
Friends don't let friends remain beardless...
pi_43747995
Tot nu toe heb ik mail gekregen van Malo, Cutie en dbbknown. Ik verwacht nog een mailtje van ryan_atwood. Er is dus nog plek voor een persoon.

Wat mij betreft mag je ook Hollister kleding bestellen, maakt mij niet zoveel uit. Ik bestel gewoon alle kleding en laat het hier eerst naar mij toe shippen en dan ship ik het naar NL.

@MaLo: Ik heb geen idee hoe de dames hoodie vallen, misschien weet iemand anders dat? Probeer anders eens de vorige IA topics te bekijken.

@Proper_fucked: Ik heb nog niet helemaal door hoe de kosten zich oplopen. Ik dacht aan het volgende:
Totale kosten (in dollars) omzetten in euro's. Vanwege de schommelende eurokoers moet ik hier wel wat speling hebben, zo'n 1%. 5% service kosten van de totale bestelling. Dan komt daar nog de verzendkosten er bovenop.

Ik moet even uitpluizen hoe het zit met de invoerrechten. Je kunt namelijk ook pakketjes stempelen als kado's, dan hoef je toch geen invoerrrechten te betalen? Naja, het is even zoekwerk

Zoals ik van MaLo te horen kreeg, zodra ik alle bestellingen heb zal ik een berekening maken en een offerte uitbrengen. Ga je daarmee akkoord, dan maak je het geld over en dan bestel ik het. Lijkt mij het makkelijkst?
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:40:28 #297
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_43748080
Woohoow! Ik email je vanavond eventjes mijn bestelling door van hollister aangezien je daar geen problemen mee hebt, I thank you!
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:44:25 #298
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43748243
@ Innov: ik heb alle topics over A&F nagekeken, maar niks gevonden over de maten van dameshoodies. Ik bestel maar gewoon een M, dat past meestal wel.

Ik ben benieuwd of deze IA een succes wordt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:51:10 #299
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_43748456
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef MaLo het volgende:

Ik ben benieuwd of deze IA een succes wordt
Zal toch wel goed moeten gaan of nie?

Ik ga binnenkort in ieder geval weer van de website bestellen via mijn account, dit keer ga ik iets meer kleding bestellen, en dan maar hopen dat het weer gewoon verzonden wordt.
pi_43748539
Houd wel even rekening mee dat ik niet zo snel kan reageren per e-mail, het is immers hier 9 uur vroeger (het is nu 5:55, zometeen college!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')