Ik heb deze trui ook besteld en ben benieuwd hoe die valt. Valt die groot of klein uit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:27 schreef timmeeeh het volgende:
Vandaag naar de Hollister store geweest in San Diego.
en deze:
[afbeelding]
Vrij basic, maarja das mijn stijl.
Ga er nog wel een keer heen, nog meer spul halen
Na de Hollister store trouwens nog even Abercrombie&Fitch binnengelopen. Conclusie: Hollister is exact hetzelfde spul, alleen dan $20 goedkoper
Haha die weet er duidelijk niet al teveel van af, ze weet dat ze niet meer naar NL verzenden vanwege gezeur bij onze douane, en dus gaat ze er ook gewoon maar vanuit dat A&F niets meer naar ons verzend.quote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ging zonet even hollister bellen, ik wou even opheldering...
Ik vroeg haar even waarom je naar elk mogelijk land kan exporteren maar niet naar Nederland, volgens haar was het wegens onze douane... Dat ze hun niet lieten importeren in nederland...
Toen ik haar vroeg of Hollister in hetzelfde bedrijf zat als in A&F en waarom A&F oude klanten wel liet kopen vanuit Nederland was haar antwoord dat dat niet zo was.
... :-S
hehe
Het is bij mij van de 6 keer maar 1 keer fout gegaan. Dus heel kritisch is de douane ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
Haha die weet er duidelijk niet al teveel van af, ze weet dat ze niet meer naar NL verzenden vanwege gezeur bij onze douane, en dus gaat ze er ook gewoon maar vanuit dat A&F niets meer naar ons verzend....maar het is mij dus wel gelukt.
Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006! -->check hier maar voor invoerrechten, BTW etc. Staat alles wel in..quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:07 schreef innov het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met het organiseren van een inkoopactie, maar ik wil mijzelf hierbij wel aanmelden. Iemand die mij even op weg kan helpen? Ik dacht zelf aan 5% service kosten. Dan moet ik de prijs van totaal natuurlijk omzetten in euro's + verzendkosten naar Nederland. Hoe zit het met de BTW van de invoerrechten?
Ik zal het eerst bij 5 personen houden. Als dat allemaal goed verloopt dan kan ik meerdere IA organiseren. Cutie en ryan_atwood zijn de eerste twee! Zodra het vol is kunnen we beginnen. Ik heb alvast een mail account gemaakt: innov.abercrombie@gmail.com
De eerste 3 mails (op cutie en ryan na) doen mee.
Mail daar even je foknaam + je bestellingen. Dan ga ik alles even berekenen en als alles is gestort kan ik gaan bestellen.
Ik heb nog aan Rabobank rekening, dus daar kun je het nog naar overmaken. Maar dat krijg je per mail wel te horen
Zal toch wel goed moeten gaan of nie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef MaLo het volgende:
Ik ben benieuwd of deze IA een succes wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |