Al kreeg ik de villa van de Gouden Kooi dan nog niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
Voor geen goud.
Wat jij wilquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:08 schreef opgebaarde het volgende:
met dat pijpen, doet ze dat met of zonder haar kunstgebit?
Bij de Liddlquote:
Ik zou dat wel doen hoor. Kankerdikke villa voor 10 min een kutgevoel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Al kreeg ik de villa van de Gouden Kooi dan nog niet.![]()
Wel, je hebt 1 dollar in je portomonnee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:41 schreef Sloavink het volgende:
Ik heb geen dollars hier.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
Wie wilt gebruik maken van mijn discount actie je wordt lekker aan je snikkel gezogen en dat voor maar een hamster prijs van 1 euro!!!
Je wordt lekker gepijpt door Gerda
zie hier Gerda
[afbeelding]
Heren behandel haar wel met respect dus niet je lul tegen haar hoofd aan meppen in de hoop dat ze KO gaat
Het is ook maar een vrouw die haar beroep beoefent
Je levert wel kwaliteit maat!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
Wie wilt gebruik maken van mijn discount actie je wordt lekker aan je snikkel gezogen en dat voor maar een hamster prijs van 1 euro!!!
Je wordt lekker gepijpt door Gerda
zie hier Gerda
[afbeelding]
Heren behandel haar wel met respect dus niet je lul tegen haar hoofd aan meppen in de hoop dat ze KO gaat
Het is ook maar een vrouw die haar beroep beoefent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |