dank uquote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Lennox het volgende:
Je krijgt punten voor je eigen kaartenverzameling en voor de blessures die je de tegenstander aanbrengt.
Rood vs Blauw. Als je geen kaarten/blessures veroorzaakt krijg je minpunten. Deze tellen voor de Gary Linneker award (sportief) en dus blauwe kleur. Rood staat voor de Vinnie Jones award (veel bonuspunten voor kaarten en blessures).
ik zag t net jaquote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Lennox het volgende:
Mijn teamnaam heeft een verandering ondergaan. Of het van belang is weet ik niet, maar ik denk ik meld het maar even.
Te vinden in de signature.
Als Flapper gaat kan ik niet achter blijven. Ik doe ook mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:53 schreef Flappekz het volgende:
I'm in!
Teamnaam? Puttershoek is de plaats waarin ik woon. Krayn's Eleven was ik zat, dus ik zocht een voorvoegsel voor Puttershoek. Partizan klinkt wel lekker en de Partizaanse strijders uit mn team hequote:
het bekt iig wel lekker, partizan puttershoekquote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Teamnaam? Puttershoek is de plaats waarin ik woon. Krayn's Eleven was ik zat, dus ik zocht een voorvoegsel voor Puttershoek. Partizan klinkt wel lekker en de Partizaanse strijders uit mn team he. F.K. Is gewoon F.C. in het oostblok.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
hier verder met nieuwe stand van het nieuwe seizoen.
vond t wel overzichtelijk om een nieuw topic te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |