voor n groot deel wel ja, dat blijkt wel uit Uddel's remountquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En je hebt dezelfde spelers?
Dat zou wel gaar zijn, dat zou betekenen dat een groot deel van de kaarten dus echt gewoon random is..
Maar wel +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee en nee.
Tegenstander had een blessure, maar je had hem niet veroorzaakt..![]()
Dat zei ik al jah..quote:
Vind je het gek met +8..quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef MrMoon het volgende:
ik blijf wel mooi bovenin mee doen zie ik...
je loopt volgens mij een weekje achterquote:Op woensdag 8 november 2006 01:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat zei ik al jah..
[..]
Vind je het gek met +8..
Woei, weekwinnaar! Kijken of ik volgende week nog op het podium kan komenquote:Op maandag 13 november 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een kansloze week, vooral aan de top. Vinnie Jones zou zich voor jullie schamen. Neem een voorbeeld aan rompompom, die probeert er nog wat van te maken met 8 puntjes
en uddel, wat doe je![]()
ik weet dat je Hives graag een afscheidskado geeft....
[afbeelding]
Tsja m'n schopper was geschorst, en die gele kaart dit weekend betekend voor schopper 2 een schorsing, dus ff geen gekkenhuisquote:Op maandag 13 november 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een kansloze week, vooral aan de top. Vinnie Jones zou zich voor jullie schamen. Neem een voorbeeld aan rompompom, die probeert er nog wat van te maken met 8 puntjes
quote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het klopt wel beetje, hij wint hem EN hij is het grootste mietje van de groep!![]()
je had m natuurlijk persoonlijk kunnen ontmoeten, was je op meets geweestquote:Op maandag 13 november 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]Ik ga maar af op de rapporten van SD, en tsja dan lijkt het te kloppen
leer tellen, hives heeft +5, jij trouwens +1, dus jij wordt t zeker niet. momenteel heb ik een ex aequo met sportfreak (hoewel excel hives stiekem op 1 zet, maar dat zegt nog nix) .... lastigquote:
Jawel, het aantal weekoverwinningen van Hives is groter, namelijk 7 om 6. De laatste 4 weken kwam de Gary weer in mijn team naar boven trouwens, van plaats 1 iedere week -3.quote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
leer tellen, hives heeft +5, jij trouwens +1, dus jij wordt t zeker niet. momenteel heb ik een ex aequo met sportfreak (hoewel excel hives stiekem op 1 zet, maar dat zegt nog nix) .... lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |