Ik vind dit ook wel wat hebben... een Coos topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
wow Coos...dat kun je niet maken man...je pakt kissa en tong hun speeltje af...
Als ik er 3 heb geopend is het veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
wow Coos...dat kun je niet maken man...je pakt kissa en tong hun speeltje af...
Mijn eerste van BB6quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel wat hebben... een Coos topic![]()
Als ik het maar vaak genoeg herhaal is iedereen er op een gegeven moment van overtuigd dat je het elke avond hebt geprobeerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik er 3 heb geopend is het veel
Ik las toch bijna, "een Coos kom terugtopic".quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel wat hebben... een Coos topic![]()
Mooie OPquote:
sttt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
:-) De uitzending is bijna begonnen, of stoor ik in een goed gesprek ?
Je moet me geen toespelingen makenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik het maar vaak genoeg herhaal is iedereen er op een gegeven moment van overtuigd dat je het elke avond hebt geprobeerd.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Je maakt er tenminste meer werk van dan Kissa en Tong
Dat krijgt alleen scanmanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las toch bijna, "een Coos kom terugtopic".![]()
Heb jij wel es geld gehad van een cokehoer?quote:
Wisselgeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij wel es geld gehad van een cokehoer?![]()
*geen commentaar*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij wel es geld gehad van een cokehoer?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |