Ik vind dit ook wel wat hebben... een Coos topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
wow Coos...dat kun je niet maken man...je pakt kissa en tong hun speeltje af...
Als ik er 3 heb geopend is het veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
wow Coos...dat kun je niet maken man...je pakt kissa en tong hun speeltje af...
Mijn eerste van BB6quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel wat hebben... een Coos topic![]()
Als ik het maar vaak genoeg herhaal is iedereen er op een gegeven moment van overtuigd dat je het elke avond hebt geprobeerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik er 3 heb geopend is het veel
Ik las toch bijna, "een Coos kom terugtopic".quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel wat hebben... een Coos topic![]()
Mooie OPquote:
sttt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
:-) De uitzending is bijna begonnen, of stoor ik in een goed gesprek ?
Je moet me geen toespelingen makenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik het maar vaak genoeg herhaal is iedereen er op een gegeven moment van overtuigd dat je het elke avond hebt geprobeerd.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Je maakt er tenminste meer werk van dan Kissa en Tong
Dat krijgt alleen scanmanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las toch bijna, "een Coos kom terugtopic".![]()
Heb jij wel es geld gehad van een cokehoer?quote:
Wisselgeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij wel es geld gehad van een cokehoer?![]()
*geen commentaar*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Djeez Coos...waar let jij allemaal op....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef Coos het volgende:
In z'n Tutu heeft Rik toch maar een klein pikkie.![]()
Wel cokequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
E10 zei toch al, het is godverdomme geen hockeystick wat ik in mijn handen hebquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef Coos het volgende:
In z'n Tutu heeft Rik toch maar een klein pikkie.![]()
De zon stond op z'n pikkiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez Coos...waar let jij allemaal op....
De blog zegt van wel, maar dat vertrouw ik nooitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef Scope het volgende:
schakel net in hoor maar zijn de nominaties al bekend?
Nog niet.Maar Egbert is al zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef Scope het volgende:
zie COSquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef Scope het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef LuQas het volgende:
Ben het helemaal eens met Michelline - snap ook totaal niet waarom iedereen Janine zo oprecht en eerlijk vond. Vond haar extreem achterbaks juist.
Mensen met het hart op de tong worden vaak gezien als oprecht terwijl dat vaak juist niet zo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef LuQas het volgende:
Ben het helemaal eens met Michelline - snap ook totaal niet waarom iedereen Janine zo oprecht en eerlijk vond. Vond haar extreem achterbaks juist.
Precies. Wat Semih net vertelde klopte ook. Toen hij zijn beklag deed over de reden waarom hij 'houd je bek' heeft gezegd tegen Tijn, ging Janine keihard mee. Ze zat nog niet niet op d'r stoel te wippen van enthousiasme en wist ook allerlei punten op te noemen waarom ze zich aan Tijn ergerde.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen met het hart op de tong worden vaak gezien als oprecht terwijl dat vaak juist niet zo is.
Alleen E10 zag er daardoor beter uit..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:23 schreef kissa het volgende:
Meedogenloze belichting in de dagboekkamer![]()
Stephen Hawkinsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef svann het volgende:
Heeft iemand ze op een rijtje?
Ho even, alle pubermeisjes met een vadercomplex gaan massaal voor hem bellen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:26 schreef Scope het volgende:
Goed. Laatste week voor die kale.
Welnee... `t is altijd afwachten wat het wordt, maar in dit geval weet ik 100% zeker dat Eggbert gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ho even, alle pubermeisjes met een vadercomplex gaan massaal voor hem bellen.
vindjedatleuk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef Bartoli het volgende:
lief klein muisje had een helmpie op zijn hoofd, lief klein muisje had een helmpie op zijn hoofd![]()
ja die ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef Scope het volgende:
[..]
vindjedatleuk?
lief klein muisje had een eikel in zn broek is leuker![]()
![]()
Istie leeg?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina en Monique... wat lachen zeg...
Ik vond het leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Scanman, je doet me denken aan Egbert, ouwe sjagrijn!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Tuurlijk DWDD wordt opgenomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:32 schreef Scope het volgende:
kijken jullie nog naar de gouden kooi?
En semih hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef svann het volgende:
Wie staan er nu genomineerd?
Egbert en Jeroen?
O ja, die heeft een abonnementje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef PC eend het volgende:
En semih he
Hij nomineerde Jeroen net als zijn broer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef avonne het volgende:
Ik snap het niet
Heeft Tijn nu Etienne genomineerd, of zag ik dat fout?
Tja... dat moet dan maar. Ik vind de meiden samen heel dramatisch, terwijl ik Sabrina zónder zus wel leuk vind.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:32 schreef Scope het volgende:
[..]
Scanman, je doet me denken aan Egbert, ouwe sjagrijn!
Met 'ze' bedoel je BB?quote:
quote:
en daarom hoop ik dat Egbert er nog even in blijft (in 't huis bedoel ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Non stop negatieve opmerkingen in de uitzending. Als Egbert eruit vliegt is oa BB daaraan schuld
Dat doen er wel meer, maar toch kiezen ze consequent Egbert uit om onderuit te halen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef marky het volgende:
Egbert geeft zelf voeding aan het geen bb van hem uitzend.
De anderen geven ook genoeg voeding, een paar voorbeelden:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef marky het volgende:
Egbert geeft zelf voeding aan het geen bb van hem uitzend.
Een kotsende Monique zit ik niet op te wachten en dat ze gedronken had was duidelijk te zien daar zou het kotsen niets aan toevoegen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer, maar toch kiezen ze consequent Egbert uit om onderuit te halen.
BB begon even met het onderuit haln van de zusjes een tijdje geleden, maar een bezoek van Rob aan de poort heeft daar een einde aan gemaakt. Nu kunnen de zusjes niets fout meer doen en wordt zelfs een uur lang kotsende Monique totaal niet uitgezonden.
Klopt, ware het niet dat andere jaren ALTIJD iedere kotsende bewoner even in beeld werd gebracht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef marky het volgende:
[..]
Een kotsende Monique zit ik niet op te wachten en dat ze gedronken had was duidelijk te zien daar zou het kotsen niets aan toevoegen.
Dat verbaast mij nou ook. Niet om het één en ander, maar zo'n lekker karakter had ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef LuQas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |