Gelukkig wel, laat ze elkaar afmaken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Groningen stad
Ach, hier schieten ze net zo graag mensen neer hoor.
wanneer zat je er dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef NTCE het volgende:
[..]
zoals ik al zei in mn OP.
Ja hey, ik ben portier... genoeg klappen uitgedeeld in mn leven...
iedereen heeft humor, dus een grapje op dat ene topic kan best!
Jij spot met de rechtsorde omver te werpen, das wel erger dan één kankeraap hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:15 schreef NTCE het volgende:
[..]
je spot met een ziekte... niet zo slim jongetje.. stel dat je moeder het zou krijgen.. zullen we zien of je nog zo piept!
mogen we ook schieten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:15 schreef murp het volgende:
Kanonier Jansen Hier -registratienummer 820903059
kannonier jansen meldt kamer 1 gereed voor inspecte!
wat een mooie tijd
ja! ik doe mee!![]()
![]()
ook idd, portier op de vrijdag en zaterdagavond... en soms beide avonden! daarnaast nog volop bezig met sporten trainen en organiseren voor NTCE!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat nou NTCE.
Je bent portier!
Bespottelijk inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:15 schreef NTCE het volgende:
[..]
je spot met een ziekte... niet zo slim jongetje.. stel dat je moeder het zou krijgen.. zullen we zien of je nog zo piept!
volwassen reactie, na een korte observatie van jouw posten had ik ook niet anders verwacht. Blijf lekker met ziekte spotten... hoop niet voor je dat je het krijgt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jij spot met de rechtsorde omver te werpen, das wel erger dan één kankeraap hoor
Ja die kogels zijn nog zwaar hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wanneer zat je er dan?
ik is ook ex...mn achillespees trok het na 1 jaar niet meer vandaar dat ik er mee ben gestopt
je hebt bij de commandos gezeten en nu kan je alleen nog maar portier worden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef NTCE het volgende:
[..]
ook idd, portier op de vrijdag en zaterdagavond... en soms beide avonden! daarnaast nog volop bezig met sporten trainen en organiseren voor NTCE!
ik krijg last van mn kuiten... 3 weken revalideren in DWS. maar daarna wel doorgegaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wanneer zat je er dan?
ik is ook ex...mn achillespees trok het na 1 jaar niet meer vandaar dat ik er mee ben gestopt
Nou ineens de gevoelige piemel uithangen, sodemieter op zegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef NTCE het volgende:
[..]
volwassen reactie, na een korte observatie van jouw posten had ik ook niet anders verwacht. Blijf lekker met ziekte spotten... hoop niet voor je dat je het krijgt!
ik meen het...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ineens de gevoelige piemel uithangen, sodemieter op zeg
En jouw posten stralen inderdaad enorme volwassenheid uit
best welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:18 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja die kogels zijn nog zwaar hè.
Je had anders moeite zat z'n vragen te beantwoordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef NTCE het volgende:
[..]
volwassen reactie, na een korte observatie van jouw posten had ik ook niet anders verwacht. Blijf lekker met ziekte spotten... hoop niet voor je dat je het krijgt!
wanneer zat je erbij dan.. misschien ken ik je wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:18 schreef NTCE het volgende:
[..]
ik krijg last van mn kuiten... 3 weken revalideren in DWS. maar daarna wel doorgegaan
dat heeft ook veel met gewicht dragen te maken een achillespeesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:18 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja die kogels zijn nog zwaar hè.
95/2001quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wanneer zat je erbij dan.. misschien ken ik je wel?
Gewicht dragenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:20 schreef NTCE het volgende:
[..]
dat heeft ook veel met gewicht dragen te maken een achillespees![]()
Ja lekker belangrijk.quote:
6 jaar? hoe doe je dat?quote:
Iets met granaatscherven en een conflictquote:
geen 6 jaar, mariniers vanaf 95, commando opleiding 97quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |