is goed, sluit daarna je ogen, dan steek ik een dolk in je kin, maak ik een mooie stropdas bij je...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef Shades het volgende:
[..]
make love not war![]()
kom NTCE, we gaan boomknuffelen! ik weet zeker dat er een wereld voor je opengaat!
ben je je vrienden aan het visualiseren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ex Commando a: hey NTCE zullen we vanavond ons plan om de wereld te veroveren bedenken
NTCE: ow ehhh ja... nou... ik moet eerst werken...
ECA: morgen dan?
NTCE: ehh tsja dan moet ik van mijn moeder me kamer opruimen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef NTCE het volgende:
[..]
is goed, sluit daarna je ogen, dan steek ik een dolk in je kin, maak ik een mooie stropdas bij je...
Je bedoelt dat jouw vereniging voor 60% uit maatschappelijk mislukte randfiguren bestaat die in de maatschappij zijn teleurgesteld? Als gevolg van wil jij anderen laten meemaken wat jij hebt meegemaakt? Pijn bloed, en verderf (lees: baan verliezen, geen vriendin kunnen krijgen en geen leuke hobby's kunnen vinden). Sterft allen...NTCE FTW!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef NTCE het volgende:
[..]
de afgelopen 3 jaar is de NTCE enorm gegroeid, gelukkig delen alle leden voor zover ik weet hetzelfde idee over werelddominatie. Pijn bloed en verderf heb ik al meegemaakt, net als 60% van alle leden. We know the deal!
maar met kanker mag niet gespot worden, dat doodt mensen, die ziektequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef NTCE het volgende:
[..]
is goed, sluit daarna je ogen, dan steek ik een dolk in je kin, maak ik een mooie stropdas bij je...
haha, onder mijn kin bedoel je?!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef NTCE het volgende:
[..]
het was een harmonieuze wijze van mijn liefde voor het zwaard.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
IK LEES EEN DOODSVERWENSING! BAN!
Of uit gothic kraspanda's natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:49 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jouw vereniging voor 60% uit maatschappelijk mislukte randfiguren bestaat die in de maatschappij zijn teleurgesteld? Als gevolg van wil jij anderen laten meemaken wat jij hebt meegemaakt? Pijn bloed, en verderf (lees: baan verliezen, geen vriendin kunnen krijgen en geen leuke hobby's kunnen vinden). Sterft allen...NTCE FTW!
nee ik maak er een paalsteek van, en hang je bij je moeder voor het raam.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:50 schreef Shades het volgende:
[..]
haha, onder mijn kin bedoel je?!
doe je dr dan gelijk een dubbele Windsor in?
(zoek maar op op Google, ik kan natuurlijk niet verwachten dat iemand met jouw IQ weet wat een dubbele Windsor is)
zwaard? net was het nog een Dolk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:50 schreef NTCE het volgende:
[..]
het was een harmonieuze wijze van mijn liefde voor het zwaard.
Dat weet iedere dorkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Shades het volgende:
[..]
zwaard? net was het nog een Dolk?
wat wil je nou?
of kan je als hardcore commando geen zwaard van een dolk onderscheiden?
de eerste 3 letters van je username laten mijn ogen glinsteren. we zullen erover nadenken om je een staf funktie te geven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:49 schreef NeoTribalist het volgende:
maar wie word de fuhrer? ik wil wel meedoen mits ik de fuhrer word
Hardcore Commando's zijn toch van de bijlen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Shades het volgende:
[..]
wat wil je nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Godverdomme, blote handen jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hardcore Commando's zijn toch van de bijlen?
special force teken -> zwaard.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Shades het volgende:
[..]
wat wil je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |