Google is ook zo tof ehquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
NTCE (Nissan Technical Centre Europe Ltd)
Of als je een paar tarrels kon bemachtigen!! Delicatesse toendertijd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef roflcopter het volgende:
[..]
In Vietnam was je blij als je wat sperma binnenkreeg inderdaad.
BBE zit niet in 3bergenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bullshit, zeg maar waar die kazerne zit dan, straatnaam, rij ik er ff langs
Wat doe jij nu voor werk eigenlijk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een fucking mietje! hij is een wannebe commando! waarschijnlijk is hij nog 12 en vind hij het leger mooi!
Echte commandos praten er niet zo makkelijk over.. die hebben dingen meegemaakt en gezien die wij normale mensen niet begrijpen en willen er ook niet over praten.
TS wil een soort GI Joe beginnen
Probeer ik em ook uit te leggen, maar dat wist ie zogenaamd al, nu gaat ie proberen te vertellen waar er een kazerne in Driebergen zitquote:
gozer als jij een ex commando bent praat je niet over stompen in magen na luch enzo... dan weet je wel hoe je iemand moet breken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:09 schreef NTCE het volgende:
barracupra.. ik praat ook niet openlijk over mijn verleden, ik ben ex-commando en meer zeg ik niet!
Tegenwoordig roken ze wiet, drinken ze bier, en worden ze zwanger met twintigen tegelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef roelofjan het volgende:
Ok, hele topic gelezen.
Vroeger ging je met een stel basisschool vriendjes naar het bos, je zocht allemaal een mooie tak uit (dat was dan je miterailleur.) en vervolgens ging je oorlogje spelen.
Dat was pas stoer.![]()
Tegenwoordig doen ze dat dus op het internet?
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je schijten maar't gaat beter als je zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef Sebasser het volgende:
Snelkookpan snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
Kweenie hoor, maar normaal gesproken laten ze toch geen minderjarigen toe tot hun eenheid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:09 schreef NTCE het volgende:
barracupra.. ik praat ook niet openlijk over mijn verleden, ik ben ex-commando en meer zeg ik niet!
roerbakei, roerbakei, herïone dealen op de kinderboerderijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef Sebasser het volgende:
Snelkookpan snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
Ik neem aan dat jij in een dorpje woont? In de steden van tegenwoordig ben je dan al bijna afgeschreven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tegenwoordig roken ze wiet, drinken ze bier, en worden ze zwanger met twintigen tegelijk.
op hun 12de ja.
zoals ik al zei in mn OP.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gozer als jij een ex commando bent praat je niet over stompen in magen na luch enzo... dan weet je wel hoe je iemand moet breken.
![]()
![]()
je zou niet eens door de selectie komen!
wanneer zat je erbij dan?
Kankeraap, kankeraap, als echte commando behoef je heel geen slaap.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:12 schreef NTCE het volgende:
[..]
roerbakei, roerbakei, herïone dealen op de kinderboerderij
Groningen stadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij in een dorpje woont? In de steden van tegenwoordig ben je dan al bijna afgeschreven.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kankeraap, kankeraap, als echte commando behoef je heel geen slaap.
Ja, wat nou NTCE.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef NTCE het volgende:
[..]
zoals ik al zei in mn OP.
Ja hey, ik ben portier... genoeg klappen uitgedeeld in mn leven...
iedereen heeft humor, dus een grapje op dat ene topic kan best!
je spot met een ziekte... niet zo slim jongetje.. stel dat je moeder het zou krijgen.. zullen we zien of je nog zo piept!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kankeraap, kankeraap, als echte commando behoef je heel geen slaap.
Neuh, maar het wordt steeds duidelijker...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef Sebasser het volgende:
Hij had het toch niet zo van de mannenliefde?
Hij heeft een rigide kijk op de wereld. Zijn wereldheerschappij begint als portier bij een nachtclub in Groot-Wolding waar hij de orde bewaakt met een stalen vuist. Niks herenliefde, orde en tucht moet er zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:17 schreef NTCE het volgende:
vind jij dit lollig dan? de wereld is aan eht vervuilen, en de menschheid heeft orde nodig, orde met stalen vuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |