ik ben geen hardcore commando, ik ben een excommando, moest gewoon een aantrekkelijke titel bedenken!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Hij is dan ook een hardcore commando!!![]()
breezahzusjes van 14 naakt!! ! !!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:24 schreef NTCE het volgende:
[..]
ik ben geen hardcore commando, ik ben een excommando, moest gewoon een aantrekkelijke titel bedenken!
Maareh, ik wacht nog op een straatnaam?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:24 schreef NTCE het volgende:
[..]
ik ben geen hardcore commando, ik ben een excommando, moest gewoon een aantrekkelijke titel bedenken!
Kazerne, Driebergen? Waar?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bullshit, zeg maar waar die kazerne zit dan, straatnaam, rij ik er ff langs
zou jij dan komen op die titel? naakte 14 jarige meisjes?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
breezahzusjes van 14 naakt!! ! !!
Dan haal je veel mensen, niet zo.
Jij kent duidelijk Fok nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:26 schreef NTCE het volgende:
[..]
zou jij dan komen op die titel? naakte 14 jarige meisjes?
![]()
Komen op die titelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:26 schreef NTCE het volgende:
[..]
zou jij dan komen op die titel? naakte 14 jarige meisjes?
![]()
Ik word bedrogen waar ik bijsta. De paramilitaire organisatie met ''voornamelijk Oostblok materieel'' en 700 leden is in 1,5 uur geslonken naar de droom van een armetierige loonslaaf met een bijbaan als portier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:24 schreef NTCE het volgende:
[..]
En dat reeds na een dik uur, hulde scherpe commando die je bent!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef NTCE het volgende:
ik merk alweer dat hier geen interesse is voor de NTCE
opleiding duurt een jaar... daarna duurt je contract 4 jaar... dus dat klopt nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:24 schreef NTCE het volgende:
[..]
geen 6 jaar, mariniers vanaf 95, commando opleiding 97
Nee, ONZ.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
opleiding duurt een jaar... daarna duurt je contract 4 jaar... dus dat klopt niet
stumper... waar zat je dan? EvN ?
blijkbaarquote:
HARDCORE COMMANDOS FOR THE WIN !!!!!1111!!!111einz!!!!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:30 schreef Shades het volgende:
topic bloed dood..
snel NTCE vermaak ons nog eens met een statement!
kop dicht met je stumper! 2 jaar stumper, lees je boekejs nog maar eens door! wat een drol!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
opleiding duurt een jaar... daarna duurt je contract 4 jaar... dus dat klopt niet
stumper... waar zat je dan? EvN ?
Hullie hep me al tien keer neergeschieterdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:33 schreef Gitanki het volgende:
Wat een topic![]()
TS zal wel gefrustreerd zijn nadat ie gepwnd is bij een of ander online spelletje
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:32 schreef NTCE het volgende:
[..]
kop dicht met je stumper! 2 jaar stumper, lees je boekejs nog maar eens door! wat een drol!
Kazerne, Driebergen waar goftedommequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:32 schreef NTCE het volgende:
[..]
kop dicht met je stumper! 2 jaar stumper, lees je boekejs nog maar eens door! wat een drol!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hullie hep me al tien keer neergeschieterd
Wij van den nederlandsche terreur commando eenheid zullen den wereld overnemen en het bloed laten vergieten van gij die niet zal gehoorzamen aan den dominante rol van den ntce. Bloed, pijn en verderf zijn de sleutelwoorden die door den NTCE worden gedragen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:30 schreef Shades het volgende:
topic bloed dood..
snel NTCE vermaak ons nog eens met een statement!
Comandos zitten in Roosendaalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kazerne, Driebergen waar goftedomme
Niet volgens NTCEquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Comandos zitten in Roosendaal
ill be waiting for that day......quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef NTCE het volgende:
[..]
Wij van den nederlandsche terreur commando eenheid zullen den wereld overnemen en het bloed laten vergieten van gij die niet zal gehoorzamen aan den dominante rol van den ntce. Bloed, pijn en verderf zijn de sleutelwoorden die door den NTCE worden gedragen.
HOEZEE HOEZEE
-morde et requiem-
Oja, dat was jullie anarchistische gedachtegoed toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef NTCE het volgende:
[..]
Wij van den nederlandsche terreur commando eenheid zullen den wereld overnemen en het bloed laten vergieten van gij die niet zal gehoorzamen aan den dominante rol van den ntce. Bloed, pijn en verderf zijn de sleutelwoorden die door den NTCE worden gedragen.
HOEZEE HOEZEE
-morde et requiem-
whahaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef NTCE het volgende:
[..]
HOEZEE HOEZEE
-morde et requiem-
ik flikker der nog een pizza inquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:39 schreef Shades het volgende:
[..]
whaha![]()
heb je dr nog een!??
dit is echt het vermakelijkste topic ooooit!
heb alleen geen pizza, wel wraps zometeen!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:35 schreef NTCE het volgende:
Ben je dronken? Wat zouden 264 niet benelux leden in vredesnaam bij jouw amateurclub zoeken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:15 schreef NTCE het volgende:
Feiten:
Georganiseerd, 341 leden benelux, 44 leden frankrijk, 61 duitsland, 12 italie, 147 GB ..... enzovoort enzovoort..
Totaal: europa: bijna 700 man.
Totaal: overige continenten bijna 200 man.
haha, inderdaad! daar ga je met je statement NTCE!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ill be waiting for that day......
hope i fucking live that long
nu weten we ook waar die vette afkorting voor staat nederlandsche terreur commando eenheid!
dus deze groep met mensen over de hele wereld heet NEDERLANDSCHE???
de afgelopen 3 jaar is de NTCE enorm gegroeid, gelukkig delen alle leden voor zover ik weet hetzelfde idee over werelddominatie. Pijn bloed en verderf heb ik al meegemaakt, net als 60% van alle leden. We know the deal!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Bismarck het volgende:
[..]
[..]
Ben je dronken? Wat zouden 264 niet benelux leden in vredesnaam bij jouw amateurclub zoeken?
In je statement mis ik een toekomstvisie. Wat ga je doen als je bloed, pijn en verderf hebt overgedragen. Je bent toch niet kortzichtig als om te denken dat je alleen destructief bezig kan zijn.............hoewel.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef NTCE het volgende:
[..]
de afgelopen 3 jaar is de NTCE enorm gegroeid, gelukkig delen alle leden voor zover ik weet hetzelfde idee over werelddominatie. Pijn bloed en verderf heb ik al meegemaakt, net als 60% van alle leden. We know the deal!
2 jaar, vraag maar bij je buddy!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heheh ik heb btw helemaal nooit bij de commandos gezeten mensen... ik deed alleen net alsof om onze ubernazicommandosser te pwneninfo van mij klopt wel ... een van mijn beste vrienden zit bij het KCT
make love not warquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef NTCE het volgende:
[..]
de afgelopen 3 jaar is de NTCE enorm gegroeid, gelukkig delen alle leden voor zover ik weet hetzelfde idee over werelddominatie. Pijn bloed en verderf heb ik al meegemaakt, net als 60% van alle leden. We know the deal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |