ben tevens trouwens wel portier!! haha jammer voor jou!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:01 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Conflict ging zeker over het feit dat je een vijfde hertentamen wou voor de Algemene Militaire Opleiding.
Jullie zijn nog niet eens gecertificeerd om als portier aan de slag te gaan bij de discotheek in Lutjebroek. Wat probeer je nou te bereiken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien lees ik er wel over heen, en is het al gevraagd...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:15 schreef NTCE het volgende:
Sommige van jullie kennen de NTCE wel, maar 1.5 week geleden heeft ook de landelijke media ervan mogen genieten.
Bron 1: NOS Bron 2: Zembla
Slapen is anders wel overratedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:02 schreef Shades het volgende:
[..]
ja natuurlijk! want slaap heb je ook niet nodig natuurlijk..
je bent toch zo'n hardcore commando!![]()
Je bent portierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef NTCE het volgende:
[..]
ben tevens trouwens wel portier!! haha jammer voor jou!
Net was je nog bij de Essent, en weet ik veel wat meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef NTCE het volgende:
[..]
En piloot?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef NTCE het volgende:
[..]
kan soms vervelend zijn voor de persoon die ik eruit knal!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bent portier
En dat is jammer voor iemand anders
Ja, want als hardcore commando breekt hij mij als ik niet de juiste schoenen aan heb of als ik dronken benquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bent portier
Ja, want als hij ons tegenkomt laat ie ons er niet in..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bent portier
Je doet er wel 7 tegelijk neem ik aan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:04 schreef NTCE het volgende:
slaap heb ik wel nodig, slaap heel weinig, 5 uurtjes, de rest werk kantoor overdag en weekend als uitsmijter bij een paar clubs!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:05 schreef NTCE het volgende:
[..]
kan soms vervelend zijn voor de persoon die ik eruit knal!![]()
Vriend, je wilde een reply van me, reageer dan even ja:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:05 schreef NTCE het volgende:
[..]
kan soms vervelend zijn voor de persoon die ik eruit knal!![]()
neej hoor, kantoor, portier geen piloot!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En piloot?En coureur?
En frietproever?
Hij had het toch niet zo van de mannenliefde?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doet er wel 7 tegelijk neem ik aan?
Jezus man, ben je 12 of zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef NTCE het volgende:
[..]
neej hoor, kantoor, portier geen piloot!
NTCE (Nissan Technical Centre Europe Ltd)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:04 schreef ThaFreak het volgende:
waar staat NTCE voor eigenlijk???
Waarschijnlijk omdat hij al zoveel sperma heeft moeten vreten in z'n leven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij had het toch niet zo van de mannenliefde?
omdat heel veel mariniers ook gestationeerd zaten/zitten in driebergen, sommige daarvan waren ex BBE'ers dus heel goed mogelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vriend, je wilde een reply van me, reageer dan even ja:
Hardcore commandos
Waarom vraag je aan een BBE-er of ie gestationeerd is in Driebergen als je niet denkt dat de BBE in Driebergen zit?
En voor zo ver ik weet zit er alleen een brandweer kazerne in Driebergen, geen mariniers kazerne.
In Vietnam was je blij als je wat sperma binnenkreeg inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij al zoveel sperma heeft moeten vreten in z'n leven.
Bullshit, zeg maar waar die kazerne zit dan, straatnaam, rij ik er ff langsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef NTCE het volgende:
[..]
omdat heel veel mariniers ook gestationeerd zaten/zitten in driebergen, sommige daarvan waren ex BBE'ers dus heel goed mogelijk
Moet je beter zoeken!
Vietnamese-sperma? als saus op je droge rijst?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef roflcopter het volgende:
[..]
In Vietnam was je blij als je wat sperma binnenkreeg inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |