Kerel... je had het over de BBE die in Driebergen zat... je lult maar een eind weg, het vermaakt me welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef NTCE het volgende:
[..]
en nu? is dat het bewijs? je hebt meer dan 1 kazerne hoor nerdje
Nou pedotje, bron?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef NTCE het volgende:
[..]
ik ben ook geen commando meer, ik ben para, excommando, en door het conflict ben ik met 4 andere de NTCE gestart enkele jaren terug!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ken een aantal Commando's uit binnen en buitenland, waaronder een RMWO. Geen een zou het in zijn hoofd halen om zoiets belachelijks te posten als dit topic
Ik heb verdomme mijn pizza op, ik vind er niet veel meer aan hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kerel... je had het over de BBE die in Driebergen zat... je lult maar een eind weg, het vermaakt me wel
heb ik nooit gezegd... ik zei dat ik wel eens met die gasten trainde!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kerel... je had het over de BBE die in Driebergen zat... je lult maar een eind weg, het vermaakt me wel
Ja ik kap er zo ook mee, het is leuk geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb verdomme mijn pizza op, ik vind er niet veel meer aan hier.
Nou nou, 4 leden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef NTCE het volgende:
[..]
ik ben ook geen commando meer, ik ben para, excommando, en door het conflict ben ik met 4 andere de NTCE gestart enkele jaren terug!!
nee grotendeels niet door fora's maar door andere manieren, bijeenkomsten! minimaal 16 jaar.. 18e mogen ze pas echt functioneren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou nou, 4 leden.
en nu al bijna 700 jongentjes van 12 die je werft door fora als fok..
gast, ga nou iets nuttigs doen ofzo..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef NTCE het volgende:
[..]
beantwoord mn vraag mcintosh, had ik dat gezegd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja ik kap er zo ook mee, het is leuk geweest.
Over z'n werk bij de Essentquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:09 schreef NTCE het volgende:
[..]
Quality Controller en Switch
maar ook collega's slaan, en dan echt vet hard he! met de vlakke hand.. dat je gewoon je handpalmen voelt branden.. aah niet vaak hoor, maar zo geregeld elke dag wel.... en soms na de lunch vet hard in hun pensen stompen.. en dan goed hard ragge, en dan die gebalde vuist voor hun gezicht houden en zeggen: de gemeten kwaliteit was niet in orde, maakt niet uit, als het maar de volgende keer goed doet.
ik ben hier ook niet voor vermaak, indien dat wel zo is, heeft mijn openingspost voor jullie geen waarde, en vanzelfsprekend voor de NTCE ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:58 schreef Shades het volgende:
[..]
gast, ga nou iets nuttigs doen ofzo..
of ren nog een keer over de stormbaan..
iig, your story is boring us
is dat zo? ook al last van staar? of spermavlekken op je ziekenfondsbrilletje? waar zie je essent staan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over z'n werk bij de Essent![]()
![]()
![]()
![]()
omdat je hier toch niet voor je vermaak bent, ga dan ergens anders recruteren..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef NTCE het volgende:
[..]
ik ben hier ook niet voor vermaak, indien dat wel zo is, heeft mijn openingspost voor jullie geen waarde, en vanzelfsprekend voor de NTCE ook niet.
Recruteren!!!
Conflict ging zeker over het feit dat je een vijfde hertentamen wou voor de Algemene Militaire Opleiding.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef NTCE het volgende:
ik ben ook geen commando meer, ik ben para, excommando, en door het conflict ben ik met 4 andere de NTCE gestart enkele jaren terug!!
Je hebt gelijk. Ik was even abuis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:00 schreef NTCE het volgende:
[..]
is dat zo? ook al last van staar? waar zie je essent staan?
Dat is tevens een dekmantel, in de avonduren ben ik actief in de organisatie!!!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:56 schreef NTCE het volgende:
[..]
aha das handig, je hebt iig een dynamische organisatie, alleen de energiebranche is wel erg mufheb ook meerdere jaren voor verschillende leveranciers gewerkt o.a. Eneco, vattenfall, MKB energie, Echte Energie, Electrabel etc. etc.
Optyfen man, dekmantels gebruiken en dan zo open zijn op Fok ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:00 schreef NTCE het volgende:
[..]
is dat zo? ook al last van staar? waar zie je essent staan?
Dat het even voor iedereen duidelijk isquote:Chrishopjesvla zegt:
Hardcore commandos
Chrishopjesvla zegt:
kan toch niet
henkmanz zegt:
nee, zulke retards leven gelukkig niet in de echte wereld dus jij en ik zullen hier geen last van hebben
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:58 schreef NTCE het volgende:
[..]
beantwoord mn vraag mcintosh, had ik dat gezegd?
Waarop jij reageerd:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef Unimog het volgende:
Ik meld me aan, ik ben altijd BBE'er geweest, maar sinds mn pttss geconstateerd is moet ik uit de buurt van vuurwapens blijven
Waarom vraag je aan een BBE-er of ie gestationeerd is in Driebergen als je niet denkt dat de BBE in Driebergen zit?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:46 schreef NTCE het volgende:
[..]
gestationeerd in Driebergen?
Ik ken er veel, vaak met die gasten meegtraind.
ja natuurlijk! want slaap heb je ook niet nodig natuurlijk..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:00 schreef NTCE het volgende:
[..]
is dat zo? ook al last van staar? of spermavlekken op je bril? waar zie je essent staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |