zwaard? net was het nog een Dolk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:50 schreef NTCE het volgende:
[..]
het was een harmonieuze wijze van mijn liefde voor het zwaard.
Dat weet iedere dorkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Shades het volgende:
[..]
zwaard? net was het nog een Dolk?
wat wil je nou?
of kan je als hardcore commando geen zwaard van een dolk onderscheiden?
de eerste 3 letters van je username laten mijn ogen glinsteren. we zullen erover nadenken om je een staf funktie te geven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:49 schreef NeoTribalist het volgende:
maar wie word de fuhrer? ik wil wel meedoen mits ik de fuhrer word
Hardcore Commando's zijn toch van de bijlen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Shades het volgende:
[..]
wat wil je nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Godverdomme, blote handen jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hardcore Commando's zijn toch van de bijlen?
special force teken -> zwaard.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:52 schreef Shades het volgende:
[..]
wat wil je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |