Das wel het stomste wat je kan doen als je niet eens getrouwd bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:33 schreef nodisch18 het volgende:
waarom niet gewoon één rekening voor alles. Laat je daar beide je salaris op storten en klaar is kees. Is net zo makkelijk
Een beetje vertrouwen is jou vreemd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef arexes het volgende:
[..]
Das wel het stomste wat je kan doen als je niet eens getrouwd bent.
Dat heeft nog niet eens zozeer met vertrouwen te maken (maar inderdaad, ik vind het ook een tikje naief om al het geld op de grote hoop te gooien. Het is wel eens voorgekomen dat een relatie van het ene op het andere moment ophield te bestaan) maar natuurlijk ook met aansprakelijkheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen is jou vreemd?![]()
Vanaf dag 1 samen op 1 rekening, maar als je je eigen vriendin al niet vertrouwt dan kan je er beter gelijk mee kappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef arexes het volgende:
[..]
Eens. Zo doen wij dat ook. Gewoon uitgaan van een te hoog bedrag. Wat overblijft wordt bijgelegd bij de vakantie of iets dergelijks. Werkt prima en je kan lekker kopen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef teigan het volgende:
Ik zou er gewoon teveel op storten zeg maar, mocht je eens wat duurder uitzijn, dan is het ook geen ramp, en ben je altijd goedkoper uit, dan heb je nog een leuk spaarpotje..
10 euro per dag is geloof ik wel een redelijk bedrag, het zal in ieder geval niet snel te laag zijn..
Hmmm, niemand hier last van 'ik ga stiekem al uit van het te hoge bedrag'? Ik reken dan altijd vrolijk het geld dat ik eigenlijk 'teveel' zou moeten hebben tot mijn beschikbare centjes. (Zoals mijn 1000-euro-rood-staan-functie gezien word als ik-kan-nog-1000-euro-uitgeven)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Dungeonmaster het volgende:
Eens. Zo doen wij dat ook. Gewoon uitgaan van een te hoog bedrag. Wat overblijft wordt bijgelegd bij de vakantie of iets dergelijks. Werkt prima en je kan lekker kopen waar je zin in hebt.
Kredietlimietje misschien een uitkomst.quote:Dat sta ik dadelijk opeens bij de kassa en blijk ik teveel te hebben gekocht, waardoor ik niet genoeg geld op die rekening heb staan.
Wat heeft een gezamelijke rekening nou te maken met trouwen joh, verandert niets.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:36 schreef arexes het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |