abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42558730
En je mag ook weer niet dubbel verzekerd zijn .. En de nieuwe verzekering gaat in op 1 februari voor jou (1ste dag van de maand na je 18ste) dus je moet regelen dat die andere verzekering doorloopt tot 31 januari.

Als je onverzekerd of dubbelverzekerd bent kun je een boete krijgen (dat is wat die beste man van CZ mij verteld heeft). Ben in augustus 18 geworden en heb even gemaild met de zorgverzekeraar over hoe en wat.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:06:00 #27
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42559044
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef PeeJie_ het volgende:
En je mag ook weer niet dubbel verzekerd zijn .. En de nieuwe verzekering gaat in op 1 februari voor jou (1ste dag van de maand na je 18ste) dus je moet regelen dat die andere verzekering doorloopt tot 31 januari.

Als je onverzekerd of dubbelverzekerd bent kun je een boete krijgen (dat is wat die beste man van CZ mij verteld heeft). Ben in augustus 18 geworden en heb even gemaild met de zorgverzekeraar over hoe en wat.
nou de mijne zei dus omdat ik blijf waar ik nu ook verzekerd ben niks hoef te doen, dat pas de premie wordt afgetrokken vanaf de dag dat ik 18 wordt. 19 januari dus.

Daarvoor ben ik nog gratis meeverzekerd
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 oktober 2006 @ 11:57:08 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42571923
TT voorzien van een extra -n-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')