Gisteren gezien en ik was onder de indruk. Een film over de opwaring van de wereld. Ik kan hem echt aanraden.quote:De mensheid leeft op een tijdbom. Als de grote meerderheid van de wetenschappers gelijk heeft, rest ons slechts tien jaar om te voorkomen dat de aarde in de ban komt van een golf aan extreme weersomstandigheden met overstromingen, droogte, epidemieėn en dodelijke hittegolven. Een catastrofe die we zelf veroorzaken. Al Gore, de voormalige vice-president onder Clinton, vecht al jarenlang voor een beter milieu. In plaats van te wanhopen, roept hij de mensheid op om de strijd tegen het broeikaseffect aan te gaan.
volgens mij komt dat gedeelte niet voor in de filmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:01 schreef Madine het volgende:
Zodra 'ie in de bios draait ga ik 'm zeker kijken. De hele kwestie Bush - Gore heeft mijn interesse in de Amerikaanse politiek opgewekt en Gore zou absoluut een betere president zijn geweest dan Bush.
So? Slechts om aan te geven dat ik vanaf dat moment Al Gore-fan ben geworden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:49 schreef Boomstam het volgende:
[..]
volgens mij komt dat gedeelte niet voor in de film
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef JelleS het volgende:
Ik heb em een 5 maanden geleden gezien. Toen was de persvoorstelling al, blij dat die eindelijk is uitkomt hier. Ze zeiden daar ook nog dat Al Gore waarschijnlijk naar NL zou komen, maar daar heb ik verder niks meer over gehoord.
Hij was er een paar dagen geleden, stond op de voorpagina van meerdere kranten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef JelleS het volgende:
Ik heb em een 5 maanden geleden gezien. Toen was de persvoorstelling al, blij dat die eindelijk is uitkomt hier. Ze zeiden daar ook nog dat Al Gore waarschijnlijk naar NL zou komen, maar daar heb ik verder niks meer over gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |