abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2707852
Wat kan ik doen om mijn verbogen ring weer netjes rond te krijgen?

Er is iets zwaars op mijn hand gevallen waardoor mijn ring nu aan een kant recht loopt. Is er behalve de juwelier nog een wat goedkopere optie om hem weer rond te krijgen?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 4 januari 2002 @ 22:16:13 #2
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_2708638
Je hebt van die conische houtboren (taps toelopend) Je zou hem daar op kunnen drukken en zo weer (bijna?) rond krijgen.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_2714597
Volgens mij hebben ze bij de juwelier zo'n soort *stok* waar ze m gewoon omheen kunnen doen en m zo weer rond maken? neem aan dat het niks kost...
maar misschien heppie m al weer rond..
pi_2718678
Ik krijg hem met mijn kippenkracht in ieder geval niet recht om een conische staaf.
't is nogal een dikke ring nl
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  zaterdag 5 januari 2002 @ 23:25:50 #5
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2719249
Je moet die ring toch maar even naar de juwelier brengen. Is een klusje van niks hoor (ik kan het weten, zie mijn profiel ). Met je blote hand lukt dat niet, dat moet even met een speciaal hamertje.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 januari 2002 @ 23:36:47 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2719372
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 23:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Je moet die ring toch maar even naar de juwelier brengen. Is een klusje van niks hoor (ik kan het weten, zie mijn profiel ). Met je blote hand lukt dat niet, dat moet even met een speciaal hamertje.
Dat hamertje is niet zo speciaal hoor, het gaat om de ringenstok, 2 tikken met de hamer, ff het schuurpapier erover en vervolgens de wolbuf met rode pasta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')