Het is een NATUURVOLK. Dat moet leven van de natuur. Door hen is er waarschijnlijk nog natuur daar.quote:Op zondag 12 november 2006 11:34 schreef Eveli het volgende:
Bah wat een dieronvriendelijke aflevering.Gelukkig zijn er nog maar weinig mensen die zo leven.
Waarom haal je er nu ineens politiek bij?quote:Op zondag 12 november 2006 12:45 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Het is een NATUURVOLK. Dat moet leven van de natuur. Door hen is er waarschijnlijk nog natuur daar.
Ik ben zeer gecharmeerd van de PvdD, en haat dierenleed ook, maar dit heeft niets daarmee te maken.
De mensen zijn onderdeel van de natuur daar. Hoe zij leven is het tegenovergestelde van ons met onze afgrijselijke bio-industrie. Waar de PvdD zeer terecht tegen ageert. Dat is pas dierenleed. Maar deze situatie is compleet anders.
Okee ik had je verkeerd begrepen. Maar het is het equivalent van voor ons een biefstukje kopen. Alleen is het bij ons helemaal onzichtbaar gemaakt (de koe die geslacht wordt).quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef Eveli het volgende:
Waarom haal je er nu ineens politiek bij?Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er deze aflevering wel veel dierenleed zat. En voor de mensen zelf is het ook beter als ze anders leven dan die stammen.
En ja, het dierenleed is ook elders erg.
Ik krijg anders niet het idee dat die mensen ongelukkig zijn hoor. Wie zijn wij om te bepalen hoe mensen moeten leven. Zo'n koloniale mentaliteit vind ik dat.quote:Op zondag 12 november 2006 12:53 schreef Eveli het volgende:
En voor de mensen zelf is het ook beter als ze anders leven dan die stammen.
Sturen ze toch andere himba's en Metawei's ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Symer het volgende:
Weet iemand of het klopt dat de Himba en de Mentawai nu Duitsers op bezoek hebben gehad?
Zo ja, komen zij nu ook naar Duitsland? Ze hebben de westerse cultuur toch al een beetje gezien lijkt me.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Agag het volgende:
Wat zijn die Belgen toch overstaanbare randdebielen.
Spannend!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Canisfire het volgende:
Ze wekken nu ook de indruk of ze niet meer terug komt
Ongelovelijk dat de taal die zei spreken gewoon Nederlands genoemd mag worden. Ik versta(en dan vooral die moeder) er gewoon echt geeen woord van.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Agag het volgende:
Wat zijn die Belgen toch onverstaanbare randdebielen. Ongeėvenaard gewoon. Ze blijven mij verbazen.
Vlaams tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat de taal die zei spreken gewoon Nederlands genoemd mag worden. Ik versta(en dan vooral die moeder) er gewoon echt geeen woord van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |