Ik vind die Ulrich Strauss-remix het leukst. Dan hoor je haar stem tenminste niet zo goed.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
Volledig lossstaand daarvan, ben ik toch wel benieuwd hoe de meningen zijn over Breathe me van Sia ( te vinden op http://hype.non-standard.net/artist/sia, om het wat makkelijker te maken, en dan niet die gare remixes) , gewoon omdat..
Maar... Maar... Maar... Dan ben je voor altijd verloren voor semi-bikkeltijd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:48 schreef sig000 het volgende:
die regelmaat.
Ik zit zelf ook nog zwaar in twijfel of ik dat ga redden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar... Dan ben je voor altijd verloren voor semi-bikkeltijd.
Wat volledig toeval al niet teweeg kan brengen. Het stond bij het snel even zoeken naar het nummer op de eerste pagina van google.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Sia laat ik aan me voorbij gaan, Lamon. Maar dat The Hype Machine is een fantastische site. Die gaat in mijn favorieten. [afbeelding]
Nou, het is lekker rondkijken, daar. Beschouw het dan maar als een tip van jezelf aan jezelf.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Die hele site heb ik nog nooit eerder gezien.
Kan iemand die van 9 tot 6 werkt niet in dit topic posten dan? Het mag doordeweeks al van 1 uur.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook nog zwaar in twijfel of ik dat ga redden.![]()
![]()
Maar ja mooie baan enzo.![]()
Dan vind je Kate Bush, Bjork, Tori Amos en zo zeker ook niets?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Ik vind die Ulrich Strauss-remix het leukst. Dan hoor je haar stem tenminste niet zo goed.
Dank je Lamon.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan iemand die van 9 tot 6 werkt niet in dit topic posten dan? Het mag doordeweeks al van 1 uur.
Netjes om 2 uur naar bed, heb je als je 8.00 opstaat nog 6 uur slaap ook, meer dan genoeg dus.
Die dan weer wel. (Hoewel Tori Amos wat minder.) Maar die stellen zich tenminste op een mooie manier aan. Sia - ik kende haar niet, waar heb je haar vandaan? - doet alleen maar dramatische pogingen om zo gevoelig mogelijk te klinken. Heb je de cover van Paranoid Android op die site al geluisterd? Het doet gewoon pijn in mijn nieren, al die vibrato...quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
Dan vind je Kate Bush, Bjork, Tori Amos en zo zeker ook niets?
Neuh, het ging me alleen maar om dat nummer, omdat het de afsluiting was van Six Feet Under.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Die dan weer wel. (Hoewel Tori Amos wat minder.) Maar die stellen zich tenminste op een mooie manier aan. Sia - ik kende haar niet, waar heb je haar vandaan? - doet alleen maar dramatische pogingen om zo gevoelig mogelijk te klinken. Heb je de cover van Paranoid Android op die site al geluisterd? Het doet gewoon pijn in mijn nieren, al die vibrato...
Ik moeten samenwerken met Engelsen die een uur achterlopen, dat scheelt alweer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:10 schreef svann het volgende:
Dat zal de eerste tijd vies tegenvallen, sig!
Maar een leuke baan is natuurlijk wel zo leuk!![]()
Misschien valt er af en toe wel wat te schuiven met de tijden?
Wat waren je oude werktijden dan? Ik begin nu benieuwd te worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moeten samenwerken met Engelsen die een uur achterlopen, dat scheelt alweer.![]()
Heel veel jaren in 5 ploegen. en laatste jaar was ik eigen baas.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat waren je oude werktijden dan? Ik begin nu benieuwd te worden.![]()
Een snelle 0+0 opmerking om met een 1Liner te scoren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Weten jullie nog, dat ik me soms triviaal genoeg echt irriteerde aan sommige posts in topics, al was het verder niets bijzonders, en waren er veel ergere zaken om aan te ergeren, als je dat toch ging doen?
Ik heb er weer 1 ;
[Disney] De Kleine Zeemeermin
Irriteert me mateloos. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ZO vervelend.
En ik vind De Kleine Zeemeermin nog wel een van de mindere Disneyfilms.
Dit is allemaal nog heel pril, broer. Maar dat is eigenlijk veel leuker dan erbovenopspringen, dus je hoort mij niet klagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Bah, die I.R. komt me hier alleen maar onder de neus schuiven dat hij wél een liefdesleven heeft.
Dit is het schoolvoorbeeld van 'een schrale troost', I.R.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, jij bent dan bijvoorbeeld wellicht weer niet allergisch voor katten.
Als ie het niet is zou ie 't moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:27 schreef broer het volgende:
"Onder de neus schuiven." Is dat eigenlijk wel een standaard uitdrukking?
+2 Inzichtvol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, de gemiddelde kat blijft langer bij je dan mijn gemiddelde relatie duurt hoor, broer.
Helaas, IR... lovers gaan eerder de deur uit dan de kat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu alleen nog die kat het huis uit, want daar kan ik toch niet zo geweldig tegen.
Precies. En dat is dan mijn genoegdoening.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ie het niet is zou ie 't moeten zijn.
Het is de kat van d'r huisgenoot, dus da's toch anders he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:30 schreef svann het volgende:
[..]
Helaas, IR... lovers gaan eerder de deur uit dan de kat.
Don't even think about it.
Dit lijkt me ook héél inzichtsvol. Alleen wat minder universeel toepasbaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:28 schreef broer het volgende:
[..]
+2 Inzichtvol.
-edit-
Ik dacht dat je zei: "dé gemiddelde relatie". Dat was wel inzichtvol geweest.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, meteen naar bed.
Truste, lieve mede-bikkels van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |