Mwoah....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Het is niet eens dat het mooier is, maar dat zo'n uitzicht veel langer spannend blijft, denk ik dan.
Eens!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:44 schreef Arcee het volgende:
Prachtig, wat een superuitzicht heb je dan.
Veel mooier idd, maar ik zou bang zijn dat ik het na 500 dagen niet meer indrukwekkend zou vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou niet willen ruilen met het uitzicht wat RC plaatste.
Smaken verschillen gelukkig!!!
Ja, daar kun je uren naar turen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Het is niet eens dat het mooier is, maar dat zo'n uitzicht veel langer spannend blijft, denk ik dan.
New York Stories??quote:
Dat wel. Maar dan houdt mijn kennis ook op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
Is dat Woody Allen links?
Ja, maar daar krijg je nog niet eens aan halve punt voor, hoogstens een strafpunt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
Te moeilijk. Is dat Woody Allen links?
Als de film echt zwart wit is, is de keuze niet zo groot, maar ik heb de film blijkbaar niet gezien, dus ik onthoud me van deelname.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:06 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar daar krijg je nog niet eens aan halve punt voor, hoogstens een strafpunt.
Woody Allen is slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Te moeilijk. Is dat Woody Allen links?
Jaaaaaaaaaa!!!!quote:
Ik ben ook geen fan.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
Manhattan??
Helemaal niet, gaat over mensen en relaties, enzo. Zou jou toch aan moeten spreken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik ben ook geen fan.
Ik heb vaak het idee dat je echt Amerikaan moet zijn, om de charme van zijn films te waarderen ofzo..
Sterker nog als je niet uit New York komt is 't saaie kost.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan.
Ik heb vaak het idee dat je echt Amerikaan moet zijn, om de charme van zijn films te waarderen ofzo..
Daar gaan driekwart van alle films over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:18 schreef Arcee het volgende:
Helemaal niet, gaat over mensen en relaties, enzo. Zou jou toch aan moeten spreken.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Broadway Danny Rose
A Midsummer Night's Sex Comedy
Stardust Memories
Ik opteer voor de eerste
Ja, en spitsvondig, herkenbaar en geestig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
Daar gaan driekwart van alle films over.
Je bedoelt waarschijnlijk dat het ook inzichtvol is, wat die onderwerpen betreft.
Ik kan je van harte Manhattan en Annie Hall aanbeleven. Probeer die eens.quote:Ik heb alleen Husbands and Wives, Mighty Aphrodite, Anything Else en Match Point gezien, niet veel dus, maar ik vond het allemaal niet veel bijzonders, dus het zou zomaar kunnen dat ik the cream of the crop gemist heb.
Dank jequote:
Jullie zijn wel echt goeie vriendinnen, hè?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dank je
Dan neem ik nu mijn twee punten onder de arm en ga slapen in het besef dat ik Yvonne monddood heb gemaakt
Overigens gaf ze zelf de voorzet hoor, ik kopte alleen maar in. Je moet ook opletten wat je schrijft als 'belangrijk persoon op fok'
Toch is het gek dat jullie elkaar niet mogen. Jullie zijn allebei zo goed op de kast te krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dan neem ik nu mijn twee punten onder de arm en ga slapen in het besef dat ik Yvonne monddood heb gemaakt
Overigens gaf ze zelf de voorzet hoor, ik kopte alleen maar in. Je moet ook opletten wat je schrijft als 'belangrijk persoon op fok'
Ik heb NIETS tegen haarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt goeie vriendinnen, hè?
Truste Elies.
Als ik naar iets toega waar ik echt zin in heb, eet ik expres weinig, zodat het harder aankomt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet dat het alcoholgebruik in S-B boven het landelijk gemiddelde ligt, dus daarom heb ik een vraag: De laatste maanden (en eigenlijk ook al in Ierland, al had dat meer financiële motieven) heb ik een soort interne barrière tegen dronkenschap. Waar ik vroeger gewoon gezellige avonden had maak ik me nu iedere keer zorgen over hoe ik me de dag daarna voel. Dit zorgt er dus voor dat ik te pas en te onpas glazen water naar binnen werk, en soms zelfs aan het fris ga. Ik vind dit stom, maar ik ontkom er maar niet aan. Begrijpelijk, want ik moet veel te vaak vroeg op (mijn wekker gaat over iets meer dan 5 uur), maar niet studentikoos (nou ja, ik ben ook bijna afgestudeerd, maar ik voel me nog wel heel erg student). Gaat dit zo voortduren? Want dan kan ik net zo goed compleet stoppen met het drinken van alcohol.
En dat is knap met mij erbij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet dat het alcoholgebruik in S-B boven het landelijk gemiddelde ligt
Dit gaat toch niet over eigenlijk niet tegen alcohol kunnen, maar wel drinken, hè? Want dat vind ik echt megasuf.quote:dus daarom heb ik een vraag: De laatste maanden (en eigenlijk ook al in Ierland, al had dat meer financiële motieven) heb ik een soort interne barrière tegen dronkenschap. Waar ik vroeger gewoon gezellige avonden had maak ik me nu iedere keer zorgen over hoe ik me de dag daarna voel. Dit zorgt er dus voor dat ik te pas en te onpas glazen water naar binnen werk, en soms zelfs aan het fris ga. Ik vind dit stom, maar ik ontkom er maar niet aan. Begrijpelijk, want ik moet veel te vaak vroeg op (mijn wekker gaat over iets meer dan 5 uur), maar niet studentikoos (nou ja, ik ben ook bijna afgestudeerd, maar ik voel me nog wel heel erg student). Gaat dit zo voortduren? Want dan kan ik net zo goed compleet stoppen met het drinken van alcohol.
Ik moet vandaag ook bij hoge uitzondering vroeg opstaan. Om 10:00u gaat de wekker al en het is zowat tijd voor mij voor de rest van de avond met alcohol te stoppen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet dat het alcoholgebruik in S-B boven het landelijk gemiddelde ligt, dus daarom heb ik een vraag: De laatste maanden (en eigenlijk ook al in Ierland, al had dat meer financiële motieven) heb ik een soort interne barrière tegen dronkenschap. Waar ik vroeger gewoon gezellige avonden had maak ik me nu iedere keer zorgen over hoe ik me de dag daarna voel. Dit zorgt er dus voor dat ik te pas en te onpas glazen water naar binnen werk, en soms zelfs aan het fris ga. Ik vind dit stom, maar ik ontkom er maar niet aan. Begrijpelijk, want ik moet veel te vaak vroeg op (mijn wekker gaat over iets meer dan 5 uur), maar niet studentikoos (nou ja, ik ben ook bijna afgestudeerd, maar ik voel me nog wel heel erg student). Gaat dit zo voortduren? Want dan kan ik net zo goed compleet stoppen met het drinken van alcohol.
Wauw!!!!quote:
Een mooi FB topic.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wauw!!!!![]()
Maar je hebt gelijk hoor. Het is heerlijk om iemand stevig van repliek te dienen soms!!!
Noem het flamen
Nee, dat is het geval niet. Ik ben - zoals je wrs weet - vrij lang, dus heb ik een redelijke alcoholtolerantie. Ik heb vandaag ook wel 8-10 bier op (wel verdeeld over een 6-7 uur), maar ga op het moment dat ik wat reactie voel over op non-alcoholica. Dat is zeker verschillend met vroeger. Morgen heb ik een feestje met heel veel gratis bier en zonder dat ik zaterdag vroeg op moet, dus dat is the proof of the pudding. Maar ik vrees dat ik gewoon degelijk en oud en verantwoord ben geworden en bang ben voor een kater.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat is knap met mij erbij.
[..]
Dit gaat toch niet over eigenlijk niet tegen alcohol kunnen, maar wel drinken, hè? Want dat vind ik echt megasuf.
Godverrrrrdomme!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar ik vrees dat ik gewoon degelijk en oud en verantwoord ben geworden en bang ben voor een kater.
En ik ga nu ECHT slapen, want om kwart voor 8 moet ik op en ik weet nu al dat ik met een slaaptekort op m'n werk ga komen en dan heb ik dat feestje ook nog en dan moet ik m'n privéleven ook nog regelen morgenavond. Ocharme ik.
Zit je man nog op school?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, had ik al verteld dat Martin Sheen bij mijn man in de klas zit op de Uni??
Nou, dat is dus zo
En dan ga ik nu maar echt slapen denk ik zo
Dus??quote:
Ik vond 't wel apart verder no offence hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus??
Inderdaad. Mijn man is op oudere leeftijd aan een universitaire studie begonnen. En ik ben trots op hem. Martin Sheen is nog een paar jaartjes ouder zelfs!!!!
Waarom? Is iemand ooit te oud om te leren dan?quote:
Ik verbaas me erover en leer zelf nog elke dag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom? Is iemand ooit te oud om te leren dan?
Weet je dat ik nog nooit in mijn leven gevochten heb?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
en dus heb ik voor het eerst in héél veel jaren weer eens gevochten met mensen.
Ik ook niet. En ik beschouw dat wél als een positief punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:26 schreef Lamon het volgende:
En dat beschouw ik niet als een positief punt overigens.
Gevechten hoeven natuurlijk niet altijd uit aggressie voort te komen, het kan ook verdediging zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:31 schreef broer het volgende:
Ik ook niet. En ik beschouw dat wél als een positief punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |