Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vandaag mijn V for Vendetta t-shirt binnengekregen.
Ik heb al geen idee meer waarom ik zoiets ooit zou bestellen, maar vorige week leek het me heel logisch, kan ik me nog herinneren.
Niet helemaal geweldig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef broer het volgende:
O, en ik ben wel benieuwd hoe het ging dit weekend.
Bij mij komen ze vooral 's nachts.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.![]()
De beste artistieke inspiratie wordt vaak opgedaan tijdens dronkenschap. Genialiteit schijnt dan pas echt naar boven te komen. Het is dan alleen een kwestie van op papier krijgen. Dat lukt natuurlijk niet als je op bed valt. Een die-hard cabaretier gaat dan ook laveloos zuchtend en steunend aan een krakkemikkig keukentafeltje zitten en wrocht een script. Vervolgens hoort ie daarboven in slaap te vallen, en de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond en de drang om een en ander in perspectief te herschrijven, onder het genot van talloze koppen zwarte koffie en peuken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een lang weekend is al niet veel, en voor je het weet vlucht je het park uit naar een restaurant en kom je 's avonds laveloos terug en val je op bed, bleek de praktijk.
Ik ben nu een maand op Ebay bezig. Slecht!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
Een lang weekend is al niet veel, en voor je het weet vlucht je het park uit naar een restaurant en kom je 's avonds laveloos terug en val je op bed, bleek de praktijk.
Hé! Zó ver ben ik al!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond
Ebay hier in NL is 3x nix. Had 't hoogste bod op mooie auto maar mooi niet thuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand op Ebay bezig. Slecht!![]()
Verslavend!!!!
Pretendeerde die gast cabaretier te zijn??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef broer het volgende:
(Excuses voor de onbedoelde verwijzing naar de slechtste cabaretier van onze tijd.)
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
De beste artistieke inspiratie wordt vaak opgedaan tijdens dronkenschap. Genialiteit schijnt dan pas echt naar boven te komen. Het is dan alleen een kwestie van op papier krijgen. Dat lukt natuurlijk niet als je op bed valt. Een die-hard cabaretier gaat dan ook laveloos zuchtend en steunend aan een krakkemikkig keukentafeltje zitten en wrocht een script. Vervolgens hoort ie daarboven in slaap te vallen, en de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond en de drang om een en ander in perspectief te herschrijven, onder het genot van talloze koppen zwarte koffie en peuken.
In Ierland nog geen last gehad. Ik heb nu 5 items 'gewonnen'.... (belachelijk dat ze dat zo omschrijven, je moet toch betalen nietwaar!!) en alles is verzonden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ebay hier in NL is 3x nix. Had 't hoogste bod op mooie auto maar mooi niet thuis.![]()
Nee, hoor. Hij denkt nu ook al jaren dat hij de leukste is in zijn tv-programma.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pretendeerde die gast cabaretier te zijn??
You're kidding me!!!
Alhoewel ik vind dat Dubbel en Dwars best wel een paar mooie liedjes had destijds.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef broer het volgende:
(Excuses voor de onbedoelde verwijzing naar de slechtste cabaretier van onze tijd.)
Ik schrijf soms in die staat nog wat vellen maar als ik 't dan de volgende dag terug lees, wordt er erg veel geschrapt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.
Ja! Ik romantiseer het ook wel een beetje hoor!! Maar inderdaad, als je afhankelijk bent van anderen, of rekening moet houden met anderen, dan valt het niet mee. Zoveel zielen, teveel gedachten!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.
Nah... Die liedjes waren doorspekt met een eng soort betweterige wereldverbeteringszin die zelfs Freek de Jonge volgens mij niet trok.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
Alhoewel ik vind dat Dubbel en Dwars best wel een paar mooie liedjes had destijds.
Het conference gedeelte van Spijkerman was altijd al beroerd.
Als je wat te vertellen hebt wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Maar wacht eens... Wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat ik - nu, op dit moment - in al mijn dronkenschap maar eens wat moet gaan schrijven? En dat het dan goed wordt?
Dat is een harde gedachtegang.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja! Ik romantiseer het ook wel een beetje hoor!! Maar inderdaad, als je afhankelijk bent van anderen, of rekening moet houden met anderen, dan valt het niet mee. Zoveel zielen, teveel gedachten!!!!
En nou ben ik serieus benieuwd welke van de twee het echte grapje is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Nee joh, dat was maar een grapje!!!
[...]
Schrijvers zijn gewoon saai!!
Gelukkig mogen geniale schrijvers wel volop spelfouten maken!! Dat doet aan hun creativiteit niets ten onder!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je wat te vertellen hebt wel.
Ik heb het gevoel dat ik steeds minder te vertellen heb. Gezapigheid is niemands vriend.
Maar ik wordt nog vaak genoeg kwaad om te geloven, dat het nog niet helemaal over en voorbij is.
Maar schrijvers zijn geen cabaretiers natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Serieuze schrijvers zorgen dat ze zijn uitgerust voor ze gaan schrijven, niet teveel koffie drinken en zeker geen peuken roken!! Verder hebben ze een kant en klaar stramien waaraan hun schrijfsel moet voldoen, en totaal geen andere rituelen ofzo.
Ik ben er jaren geleden al achter gekomen dat ik niks te vertellen heb. De droom om ooit een roman te schrijven (of een cabaretprogramma, for that matter) heb ik dus ook al jaren niet meer gehad. En geheel naar tevredenheid, moet ik zeggen.quote:
Is kwaadheid de juiste emotie om te beginnen met schrijven?quote:Ik heb het gevoel dat ik steeds minder te vertellen heb. Gezapigheid is niemands vriend.
Maar ik wordt nog vaak genoeg kwaad om te geloven, dat het nog niet helemaal over en voorbij is.
Ik begin met melk ,daarna een tosti en dan begin ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Serieuze schrijvers zorgen dat ze zijn uitgerust voor ze gaan schrijven, niet teveel koffie drinken en zeker geen peuken roken!! Verder hebben ze een kant en klaar stramien waaraan hun schrijfsel moet voldoen, en totaal geen andere rituelen ofzo.
Schrijvers zijn gewoon saai!!
Stt joh, kan jou het schelen!! Gewoon doen!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben er jaren geleden al achter gekomen dat ik niks te vertellen heb. De droom om ooit een roman te schrijven (of een cabaretprogramma, for that matter) heb ik dus ook al jaren niet meer gehad. En geheel naar tevredenheid, moet ik zeggen.
[..]
Is kwaadheid de juiste emotie om te beginnen met schrijven?
Welnee! Als ik een boek zou schrijven, wil ik ook dat het ergens over gaat. En dat verhaal heb ik nu eenmaal niet te vertellen. Dan ben je snel klaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Sch joh, kan jou het schelen!! Gewoon doen!!
Ik ook. Voor hartpatiëntjes van vier tot zes jaar. Maar dat is wat anders.quote:Ik heb ook een kinderboek geschreven. Best nog boeiend ook, al zeg ik het zelf. Niet dat ik veel verstand van schrijven heb, maar degenen aan wie ik het heb laten lezen vonden het interessant. Nou nog een uitgever vinden.
quote:Pffffffff![]()
![]()
Dat is mijn insteek wel een beetje. Kwaadheid die voortkomt uit verbazing, non acceptatie van zaken. En daar komt vaak juist weer meligheid, en humor uit om het te compenseren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Is kwaadheid de juiste emotie om te beginnen met schrijven?
Nou is mijn humeur naar de kloten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Hey wat leuk!!! Effe in mijn favorieten zetten, ga ik morgen eens op mijn gemak kijken.
Ik kreeg net een PM
Arcee schreef:
Feli met je 6e Fok!verjaardag.
Bij mij komt humor vooral als er afstand is. Dat is laf en bepaald niet geëngageerd, zoals dat dan heet, maar het is wel waar. (Gelukkig ben ik een dusdanige kluizenaar dat ik vrijwel overal grappen over kan maken.)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
Dat is mijn insteek wel een beetje. Kwaadheid die voortkomt uit verbazing, non acceptatie van zaken. En daar komt vaak juist weer meligheid, en humor uit om het te compenseren.
Omdat je hier 6 jaar zit?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Nou is mijn humeur naar de kloten.
Het waren zes fantastische jaren!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Nou is mijn humeur naar de kloten.
Ik ben dol op zwarte humor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Bij mij komt humor vooral als er afstand is. Dat is laf en bepaald niet geëngageerd, zoals dat dan heet, maar het is wel waar. (Gelukkig ben ik een dusdanige kluizenaar dat ik vrijwel overal grappen over kan maken.)
Kwaadheid is voor mij een drijfveer om iets echts te willen doen. Dus inderdaad met dat Greenpeace-schip meegaan, of - iets minder radicaal - geld storten op de giro van het Aidsfonds. Maar kwaadheid heeft bij mij nog nooit tot humor geleid.
Dan is het idd iets persoonlijks.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Bij mij komt humor vooral als er afstand is. Dat is laf en bepaald niet geëngageerd, zoals dat dan heet, maar het is wel waar. (Gelukkig ben ik een dusdanige kluizenaar dat ik vrijwel overal grappen over kan maken.)
Kwaadheid is voor mij een drijfveer om iets echts te willen doen. Dus inderdaad met dat Greenpeace-schip meegaan, of - iets minder radicaal - geld storten op de giro van het Aidsfonds. Maar kwaadheid heeft bij mij nog nooit tot humor geleid.
Ik bén al oud!!! Leeftijd is verder niet relevant vind ik trouwens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat je hier 6 jaar zit?
Voel je je oud worden?
Auf wiederschniztzel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik bén al oud!!! Leeftijd is verder niet relevant vind ik trouwens.
En ik heb hier zes jaar volkomen nutteloos doorgebracht. Want er is letterlijk niet één post gedaan die ook maar iets toevoegt aan een betere maatschappij.
Bummer!!!
6 Jaar kletsen over niks, tijd verdoen die ik beter had kunnen gebruiken, urenlang, té lang opblijven.
Dig that!!
Salute, auf wiedersehen en de groetsels. Het was prettig u gekend te hebben, maar het is mooi geweest.
*Signing out*
Mijn speciale dank gaat uit naar Yvonne. Zij liet mij altijd weer beseffen dat ik niet de meest sneue persoon op Fok was.
![]()
Een dramatische afscheidspost?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik heb hier zes jaar volkomen nutteloos doorgebracht. Want er is letterlijk niet één post gedaan die ook maar iets toevoegt aan een betere maatschappij.
Bummer!!!
6 Jaar kletsen over niks, tijd verdoen die ik beter had kunnen gebruiken, urenlang, té lang opblijven.
Dig that!!
Salute, auf wiedersehen en de groetsels. Het was prettig u gekend te hebben, maar het is mooi geweest.
*Signing out*
Mijn speciale dank gaat uit naar Yvonne. Zij liet mij altijd weer beseffen dat ik niet de meest sneue persoon op Fok was.
![]()
Je gaat weg omdat fokken niet bijdraagt aan een betere maatschappij? Ik druk nu net mijn laatste peuk uit, en ik kan me nog steeds niet bedenken hoe roken wel bijdraagt aan een betere maatschappij, net zoals heel veel andere ogenschijnlijk zinloze dingen. Draagt een boek lezen wel bij aan een betere maatschappij?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bummer!!!
Dig that!!
*Signing out*
![]()
Die keukentafel en die koffie van hierboven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:52 schreef Lamon het volgende:
Een dramatische afscheidspost?
Dat komt overwacht.![]()
Vrijdag de 13e!!!! Ik ben op vrijdag de 13e getrouwd!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:52 schreef svann het volgende:
[..]
Die keukentafel en die koffie van hierboven.
Ik wou 't net zeggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Hallo schatjes!!!! Als jullie denken zo eenvoudig van me af te komen hebben jullie het mis hoor!!
Gun mij ook eens een lolletje!!
Nee, dat weet ik!! Jij bent dol op moderne architectuur, ik hou van ouwe kastelen en kathedralen. Jij adoreert High tech, ik adoreer antiek emaille.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:30 schreef Arcee het volgende:
Ja, snap ik, maar ik zit niet zo in de zestiende eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |