abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42598987
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vandaag mijn V for Vendetta t-shirt binnengekregen.
Ik heb al geen idee meer waarom ik zoiets ooit zou bestellen, maar vorige week leek het me heel logisch, kan ik me nog herinneren.
Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 oktober 2006 @ 01:43:50 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_42599132
Ik ben dronken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42599135
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef broer het volgende:
O, en ik ben wel benieuwd hoe het ging dit weekend.
Niet helemaal geweldig.

Buiten wat concepten en de lijn van wat het moet worden (We gaan voor een subtiele opbouw van herkenbare emoties en irritaties steeds een stapje verder tot het te ver moet gaan voor het publiek. De "wijsheid" die er dan in moet zitten, is het feit dat de grootste problemen van de wereld, van de omgeving, maar zelfs van je eigen leven, exponentieel opbouwen in je hoofd.
Dus de mens veroorzaakt onbewust en wel grotendeels zijn eigen problemen en zorgen.
Niet heel inzichtvol, maar een leuke insteek..) is er wat mij betreft te weinig op papier gekomen.
Een lang weekend is al niet veel, en voor je het weet vlucht je het park uit naar een restaurant en kom je 's avonds laveloos terug en val je op bed, bleek de praktijk.
pi_42599175
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben dronken

Ik ben op weg.
pi_42599296
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Bij mij komen ze vooral 's nachts.
Internet heeft mij al veel te veel geld gekost. Wat mij betreft mag de stekker eruit.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:53:12 #110
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599316
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een lang weekend is al niet veel, en voor je het weet vlucht je het park uit naar een restaurant en kom je 's avonds laveloos terug en val je op bed, bleek de praktijk.
De beste artistieke inspiratie wordt vaak opgedaan tijdens dronkenschap. Genialiteit schijnt dan pas echt naar boven te komen. Het is dan alleen een kwestie van op papier krijgen. Dat lukt natuurlijk niet als je op bed valt. Een die-hard cabaretier gaat dan ook laveloos zuchtend en steunend aan een krakkemikkig keukentafeltje zitten en wrocht een script. Vervolgens hoort ie daarboven in slaap te vallen, en de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond en de drang om een en ander in perspectief te herschrijven, onder het genot van talloze koppen zwarte koffie en peuken.

Ik vind de "wijsheid" wel wat hebben trouwens. Heel herkenbaar in ieder geval. Mensje eigen om alles erger te maken dan het is. Als een cabaretier zoiets nog eens extra uitvergroot krijgt het publiek vaak last van een ultiem herkennen van de eigen situatie, erg grappig altijd!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:54:20 #111
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599331
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ik ben nu een maand op Ebay bezig. Slecht!
Verslavend!!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:55:58 #112
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599365
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
Dat zou mij nou ook overkomen, denk ik.

Maar de insteek heb je. Nu kunnen jullie individueel gaan schrijven en over een week of zes, zeven weer een weekend samen doorbrengen en dan spijkers met koppen slaan.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:56:14 #113
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599370
(Excuses voor de onbedoelde verwijzing naar de slechtste cabaretier van onze tijd.)
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:58:07 #114
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599397
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond
Hé! Zó ver ben ik al!
pi_42599414
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik ben nu een maand op Ebay bezig. Slecht!
Verslavend!!!!
Ebay hier in NL is 3x nix. Had 't hoogste bod op mooie auto maar mooi niet thuis.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:59:52 #116
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599422
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef broer het volgende:
(Excuses voor de onbedoelde verwijzing naar de slechtste cabaretier van onze tijd.)
Pretendeerde die gast cabaretier te zijn??

You're kidding me!!!

Om dit idee kwijt te raken ga ik acuut mijn DVD van de bloeiende maagden met de blote scenes in de vanille vla opzetten!!

Brrrrrr
pi_42599430
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
De beste artistieke inspiratie wordt vaak opgedaan tijdens dronkenschap. Genialiteit schijnt dan pas echt naar boven te komen. Het is dan alleen een kwestie van op papier krijgen. Dat lukt natuurlijk niet als je op bed valt. Een die-hard cabaretier gaat dan ook laveloos zuchtend en steunend aan een krakkemikkig keukentafeltje zitten en wrocht een script. Vervolgens hoort ie daarboven in slaap te vallen, en de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond en de drang om een en ander in perspectief te herschrijven, onder het genot van talloze koppen zwarte koffie en peuken.
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:01:20 #118
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599449
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ebay hier in NL is 3x nix. Had 't hoogste bod op mooie auto maar mooi niet thuis.
In Ierland nog geen last gehad. Ik heb nu 5 items 'gewonnen'.... (belachelijk dat ze dat zo omschrijven, je moet toch betalen nietwaar!!) en alles is verzonden.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:01:47 #119
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599460
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pretendeerde die gast cabaretier te zijn??

You're kidding me!!!
Nee, hoor. Hij denkt nu ook al jaren dat hij de leukste is in zijn tv-programma.
pi_42599473
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Alhoewel ik vind dat Dubbel en Dwars best wel een paar mooie liedjes had destijds.
Het conference gedeelte van Spijkerman was altijd al beroerd.
pi_42599477
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.
Ik schrijf soms in die staat nog wat vellen maar als ik 't dan de volgende dag terug lees, wordt er erg veel geschrapt.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:04:51 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599502
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ja! Ik romantiseer het ook wel een beetje hoor!! Maar inderdaad, als je afhankelijk bent van anderen, of rekening moet houden met anderen, dan valt het niet mee. Zoveel zielen, teveel gedachten!!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:08:00 #123
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599539
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
Alhoewel ik vind dat Dubbel en Dwars best wel een paar mooie liedjes had destijds.
Het conference gedeelte van Spijkerman was altijd al beroerd.
Nah... Die liedjes waren doorspekt met een eng soort betweterige wereldverbeteringszin die zelfs Freek de Jonge volgens mij niet trok.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:09:22 #124
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599556
Maar wacht eens... Wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat ik - nu, op dit moment - in al mijn dronkenschap maar eens wat moet gaan schrijven? En dat het dan goed wordt?
pi_42599608
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Maar wacht eens... Wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat ik - nu, op dit moment - in al mijn dronkenschap maar eens wat moet gaan schrijven? En dat het dan goed wordt?
Als je wat te vertellen hebt wel.

Ik heb het gevoel dat ik steeds minder te vertellen heb. Gezapigheid is niemands vriend.
Maar ik word nog vaak genoeg kwaad om te geloven, dat het nog niet helemaal over en voorbij is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lamon op 12-10-2006 02:19:20 ]
pi_42599610
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja! Ik romantiseer het ook wel een beetje hoor!! Maar inderdaad, als je afhankelijk bent van anderen, of rekening moet houden met anderen, dan valt het niet mee. Zoveel zielen, teveel gedachten!!!!
Dat is een harde gedachtegang.
Soms kom je net de goede mens op de goede plek tegen.
Daar put ik dan nog atijd wat moed uit.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:13:39 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599613
Nee joh, dat was maar een grapje!!!

Serieuze schrijvers zorgen dat ze zijn uitgerust voor ze gaan schrijven, niet teveel koffie drinken en zeker geen peuken roken!! Verder hebben ze een kant en klaar stramien waaraan hun schrijfsel moet voldoen, en totaal geen andere rituelen ofzo.

Schrijvers zijn gewoon saai!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:15:33 #128
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599639
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
[...]
En nou ben ik serieus benieuwd welke van de twee het echte grapje is.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:18:18 #129
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599672
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik steeds minder te vertellen heb. Gezapigheid is niemands vriend.
Maar ik wordt nog vaak genoeg kwaad om te geloven, dat het nog niet helemaal over en voorbij is.
Gelukkig mogen geniale schrijvers wel volop spelfouten maken!! Dat doet aan hun creativiteit niets ten onder!!
pi_42599673
quote:

Serieuze schrijvers zorgen dat ze zijn uitgerust voor ze gaan schrijven, niet teveel koffie drinken en zeker geen peuken roken!! Verder hebben ze een kant en klaar stramien waaraan hun schrijfsel moet voldoen, en totaal geen andere rituelen ofzo.
Maar schrijvers zijn geen cabaretiers natuurlijk.

Dat merk je ook vaak in interviews en gesprekken, schrijvers hebben ook vaak moeite met sociale omgang, cabaretiers juist niet, maar saboteren het expres.
Ik vind echte schrijvers altijd zo wereldvreemd overkomen, uitzonderingen daargelaten.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:18:26 #131
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599675
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:13 schreef Lamon het volgende:
Ik ben er jaren geleden al achter gekomen dat ik niks te vertellen heb. De droom om ooit een roman te schrijven (of een cabaretprogramma, for that matter) heb ik dus ook al jaren niet meer gehad. En geheel naar tevredenheid, moet ik zeggen.
quote:
Maar ik wordt nog vaak genoeg kwaad om te geloven, dat het nog niet helemaal over en voorbij is.
Is kwaadheid de juiste emotie om te beginnen met schrijven?
pi_42599677
quote:

Ik begin met melk ,daarna een tosti en dan begin ik.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:22:03 #133
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599722
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef broer het volgende:

[..]

Ik ben er jaren geleden al achter gekomen dat ik niks te vertellen heb. De droom om ooit een roman te schrijven (of een cabaretprogramma, for that matter) heb ik dus ook al jaren niet meer gehad. En geheel naar tevredenheid, moet ik zeggen.
[..]

Stt joh, kan jou het schelen!! Gewoon doen!!
Ik heb ook een kinderboek geschreven. Best nog boeiend ook, al zeg ik het zelf. Niet dat ik veel verstand van schrijven heb, maar degenen aan wie ik het heb laten lezen vonden het interessant. Nou nog een uitgever vinden.

Pffffffff
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:24:37 #134
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599757
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Sch joh, kan jou het schelen!! Gewoon doen!!
Welnee! Als ik een boek zou schrijven, wil ik ook dat het ergens over gaat. En dat verhaal heb ik nu eenmaal niet te vertellen. Dan ben je snel klaar.
quote:
Ik heb ook een kinderboek geschreven. Best nog boeiend ook, al zeg ik het zelf. Niet dat ik veel verstand van schrijven heb, maar degenen aan wie ik het heb laten lezen vonden het interessant. Nou nog een uitgever vinden.
Ik ook. Voor hartpatiëntjes van vier tot zes jaar. Maar dat is wat anders.
quote:
Pffffffff
pi_42599788
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Dat is mijn insteek wel een beetje. Kwaadheid die voortkomt uit verbazing, non acceptatie van zaken. En daar komt vaak juist weer meligheid, en humor uit om het te compenseren.

Begrijp me goed, ik ben zeker geen greenpeace type dat me voor een schip ga gooien ofzo, maar soms...
Zoals die berichten (mediavergroot of niet, dat terzijde) over dat ambulance personeel, dan voel ik bijna letterlijk mijn bloed koken.
Ik ga dan niet spontaan wat schelden of slaan om die emotie kwijt te raken, maar ik hou dat gevoel dan vast en neem het met me mee.

Als je over een jaar roept "Ambulances", heb ik meteen weer die associatie en roept het weer evenveel op als ik er aan denk waarschijnlijk.
Willekeurig voorbeeld, maar kwaadheid kan veel doen, volgens mij.

Allemaal heel verschillend per persoon waarschijnlijk, maar bij mij werkt het wel een beetje zo.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:27:48 #136
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599792
Hey wat leuk!!! Effe in mijn favorieten zetten, ga ik morgen eens op mijn gemak kijken.

Ik kreeg net een PM

Arcee schreef:
Feli met je 6e Fok!verjaardag.

donderdag 12 oktober 2006 @ 02:29:40 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599813
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Hey wat leuk!!! Effe in mijn favorieten zetten, ga ik morgen eens op mijn gemak kijken.

Ik kreeg net een PM

Arcee schreef:
Feli met je 6e Fok!verjaardag.

Nou is mijn humeur naar de kloten.

Weltrusten allemaal
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:32:50 #138
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599850
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
Dat is mijn insteek wel een beetje. Kwaadheid die voortkomt uit verbazing, non acceptatie van zaken. En daar komt vaak juist weer meligheid, en humor uit om het te compenseren.
Bij mij komt humor vooral als er afstand is. Dat is laf en bepaald niet geëngageerd, zoals dat dan heet, maar het is wel waar. (Gelukkig ben ik een dusdanige kluizenaar dat ik vrijwel overal grappen over kan maken.)

Kwaadheid is voor mij een drijfveer om iets echts te willen doen. Dus inderdaad met dat Greenpeace-schip meegaan, of - iets minder radicaal - geld storten op de giro van het Aidsfonds. Maar kwaadheid heeft bij mij nog nooit tot humor geleid.
pi_42599860
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat je hier 6 jaar zit?
Voel je je oud worden?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:33:53 #140
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599865
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Het waren zes fantastische jaren!

Truste.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:35:16 #141
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42599878
Ik ga Elizabeths voorbeeld volgen, trouwens.

Slaap lekker, semi-bikkelaars.
pi_42599890
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:

[..]

Bij mij komt humor vooral als er afstand is. Dat is laf en bepaald niet geëngageerd, zoals dat dan heet, maar het is wel waar. (Gelukkig ben ik een dusdanige kluizenaar dat ik vrijwel overal grappen over kan maken.)

Kwaadheid is voor mij een drijfveer om iets echts te willen doen. Dus inderdaad met dat Greenpeace-schip meegaan, of - iets minder radicaal - geld storten op de giro van het Aidsfonds. Maar kwaadheid heeft bij mij nog nooit tot humor geleid.
Ik ben dol op zwarte humor.
Drs P is daar erg goed in
pi_42599930
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:32 schreef broer het volgende:

[..]

Dan is het idd iets persoonlijks.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 02:42:06 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42599958
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Omdat je hier 6 jaar zit?
Voel je je oud worden?
Ik bén al oud!!! Leeftijd is verder niet relevant vind ik trouwens.

En ik heb hier zes jaar volkomen nutteloos doorgebracht. Want er is letterlijk niet één post gedaan die ook maar iets toevoegt aan een betere maatschappij.
Bummer!!!

6 Jaar kletsen over niks, tijd verdoen die ik beter had kunnen gebruiken, urenlang, té lang opblijven.

Dig that!!

Salute, auf wiedersehen en de groetsels. Het was prettig u gekend te hebben, maar het is mooi geweest.

*Signing out*

Mijn speciale dank gaat uit naar Yvonne. Zij liet mij altijd weer beseffen dat ik niet de meest sneue persoon op Fok was.
pi_42599997
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En ik heb hier zes jaar volkomen nutteloos doorgebracht. Want er is letterlijk niet één post gedaan die ook maar iets toevoegt aan een betere maatschappij.
Bummer!!!

6 Jaar kletsen over niks, tijd verdoen die ik beter had kunnen gebruiken, urenlang, té lang opblijven.

Dig that!!

Salute, auf wiedersehen en de groetsels. Het was prettig u gekend te hebben, maar het is mooi geweest.

*Signing out*

Mijn speciale dank gaat uit naar Yvonne. Zij liet mij altijd weer beseffen dat ik niet de meest sneue persoon op Fok was.
Auf wiederschniztzel.
pi_42600069
quote:

[..]

Bummer!!!

Dig that!!

*Signing out*

Een dramatische afscheidspost?
Dat komt overwacht.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 03:17:05 #147
66825 Reya
Fier Wallon
pi_42600284
quote:

[..]

Bummer!!!

Dig that!!

*Signing out*

Je gaat weg omdat fokken niet bijdraagt aan een betere maatschappij? Ik druk nu net mijn laatste peuk uit, en ik kan me nog steeds niet bedenken hoe roken wel bijdraagt aan een betere maatschappij, net zoals heel veel andere ogenschijnlijk zinloze dingen. Draagt een boek lezen wel bij aan een betere maatschappij?

Anyway, truste iedereen
pi_42600451
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:52 schreef Lamon het volgende:
Een dramatische afscheidspost?
Dat komt overwacht.
Die keukentafel en die koffie van hierboven.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:02:41 #149
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42630075
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 03:52 schreef svann het volgende:

[..]

Die keukentafel en die koffie van hierboven.
Vrijdag de 13e!!!! Ik ben op vrijdag de 13e getrouwd!!

Hallo schatjes!!!! Als jullie denken zo eenvoudig van me af te komen hebben jullie het mis hoor!!
Gun mij ook eens een lolletje!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:04:48 #150
862 Arcee
Look closer
pi_42630117
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Hallo schatjes!!!! Als jullie denken zo eenvoudig van me af te komen hebben jullie het mis hoor!!
Gun mij ook eens een lolletje!!
Ik wou 't net zeggen.

Elies.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:11:03 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42630241
RC

Ik heb er weer een film bij over mijn alter ego haar papa!! Leuk hé??
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:17:30 #152
862 Arcee
Look closer
pi_42630345
Ja leuk, maar wie mag dat precies zijn?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:25:48 #153
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42630490
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef Arcee het volgende:
Ja leuk, maar wie mag dat precies zijn?

ElizabethR

Haren papa!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:30:37 #154
862 Arcee
Look closer
pi_42630559
Ja, snap ik, maar ik zit niet zo in de zestiende eeuw.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:33:33 #155
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42630617
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 01:30 schreef Arcee het volgende:
Ja, snap ik, maar ik zit niet zo in de zestiende eeuw.
Nee, dat weet ik!! Jij bent dol op moderne architectuur, ik hou van ouwe kastelen en kathedralen. Jij adoreert High tech, ik adoreer antiek emaille.

Dat geeft niet, je bent toch wel lief!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:44:43 #156
862 Arcee
Look closer
pi_42630790
Ze kent me.

Ja, we hadden het laatst nog over uitzicht. Dat jij van je Ierse landschap houdt en ik van steden. Ik keek laatst naar een film en toen deze scène langskwam moest ik er weer aan denken:

Prachtig, wat een superuitzicht heb je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')