Het is hier nog lekker vroegquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef broer het volgende:
Vier uur. In de nacht van zaterdag op zondag. Lamon en zijn cabaretclub zullen op dit moment de beste ideeën hebben, gok ik.
Kijk daar gaan we alweerquote:
Ja, ik ben weg!!!!quote:
Dat heb ik ook met zo veel dingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef broer het volgende:
Ik snap alleen niet dat niet meer mensen dat zo zien.
Later.quote:
Dat zal de natuurlijke behoefte van de mens zijn om zichzelf als 'de perfecte mens' te zien. Niks mis mee. Anders kon je waarschijnlijk niet met jezelf door één deur.quote:
Noem je dat een relletje??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ha. Dacht ik even dat ik je op stalken kon betrappen.
We hadden een relletje, vandaar.
Maar goed, ik ging pitten. Welterusten
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Veel plezier met mijn postgeschiedenis
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Noem je dat een relletje??
Ik heb me prima geamuseerd!!!
Welke?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net door een post in dat reltopic serieus mijn halve slok wijn door mijn neusgaten naar buiten geproest van het lachen en nu doet mijn neus pijn!!!!
Hoi. Ik vond het portret an sich niet zo boeiend, want a) ik wist bijna alles al en b) er werd vaak gevist naar anekdotes, maar toch heb ik zeer aandachtig gekeken, al was het maar omdat iedere zin van de Drs. puur goud is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Onze naamgever indachtig wilde ik even melden dat ik het tv-portret van Drs. P van de week erg mooi vond. En nu ga ik slaapjes doen
Shit, ik wilde ongeveer hetzelfde vanavond posten, maar ik dacht 'laat ik nog even kijken wat ik al gezegd had' en dat bleek eigenlijk ongeveer hetzelfde te zijn. Nou ja, de situatie is onveranderd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
En, speciaal voor Lamon, zodat het geen gefrusteerde 30s/40s topic wordt: ik heb me de afgelopen week heel degelijk gedragen t.o.v. M, maar volgende week donderdag gaan we samen wat drinken. En ik vind dr nog steeds erg leuk.
postgeschiedenisquote:
Hallo ER, het zijn 2 zinnetjes! Maar je mist weinig hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
postgeschiedenis
En jij zat ook in dat topic, nog trouwens!
Hoi I.R.
Ik ben te moe om je posts te lezen, kun je even iets eenvoudigs posten?
Ja! Dit snap ik!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik ga slapen, want over minder dan 6 uur moet ik weer op voor college.
Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vandaag mijn V for Vendetta t-shirt binnengekregen.
Ik heb al geen idee meer waarom ik zoiets ooit zou bestellen, maar vorige week leek het me heel logisch, kan ik me nog herinneren.
Niet helemaal geweldig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef broer het volgende:
O, en ik ben wel benieuwd hoe het ging dit weekend.
Bij mij komen ze vooral 's nachts.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.![]()
De beste artistieke inspiratie wordt vaak opgedaan tijdens dronkenschap. Genialiteit schijnt dan pas echt naar boven te komen. Het is dan alleen een kwestie van op papier krijgen. Dat lukt natuurlijk niet als je op bed valt. Een die-hard cabaretier gaat dan ook laveloos zuchtend en steunend aan een krakkemikkig keukentafeltje zitten en wrocht een script. Vervolgens hoort ie daarboven in slaap te vallen, en de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond en de drang om een en ander in perspectief te herschrijven, onder het genot van talloze koppen zwarte koffie en peuken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een lang weekend is al niet veel, en voor je het weet vlucht je het park uit naar een restaurant en kom je 's avonds laveloos terug en val je op bed, bleek de praktijk.
Ik ben nu een maand op Ebay bezig. Slecht!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig van die dwaze aankopen.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
Een lang weekend is al niet veel, en voor je het weet vlucht je het park uit naar een restaurant en kom je 's avonds laveloos terug en val je op bed, bleek de praktijk.
Hé! Zó ver ben ik al!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond
Ebay hier in NL is 3x nix. Had 't hoogste bod op mooie auto maar mooi niet thuis.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand op Ebay bezig. Slecht!![]()
Verslavend!!!!
Pretendeerde die gast cabaretier te zijn??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef broer het volgende:
(Excuses voor de onbedoelde verwijzing naar de slechtste cabaretier van onze tijd.)
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
De beste artistieke inspiratie wordt vaak opgedaan tijdens dronkenschap. Genialiteit schijnt dan pas echt naar boven te komen. Het is dan alleen een kwestie van op papier krijgen. Dat lukt natuurlijk niet als je op bed valt. Een die-hard cabaretier gaat dan ook laveloos zuchtend en steunend aan een krakkemikkig keukentafeltje zitten en wrocht een script. Vervolgens hoort ie daarboven in slaap te vallen, en de andere dag wakker te worden met een dood musje in de mond en de drang om een en ander in perspectief te herschrijven, onder het genot van talloze koppen zwarte koffie en peuken.
In Ierland nog geen last gehad. Ik heb nu 5 items 'gewonnen'.... (belachelijk dat ze dat zo omschrijven, je moet toch betalen nietwaar!!) en alles is verzonden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ebay hier in NL is 3x nix. Had 't hoogste bod op mooie auto maar mooi niet thuis.![]()
Nee, hoor. Hij denkt nu ook al jaren dat hij de leukste is in zijn tv-programma.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pretendeerde die gast cabaretier te zijn??
You're kidding me!!!
Alhoewel ik vind dat Dubbel en Dwars best wel een paar mooie liedjes had destijds.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:56 schreef broer het volgende:
(Excuses voor de onbedoelde verwijzing naar de slechtste cabaretier van onze tijd.)
Ik schrijf soms in die staat nog wat vellen maar als ik 't dan de volgende dag terug lees, wordt er erg veel geschrapt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.
Ja! Ik romantiseer het ook wel een beetje hoor!! Maar inderdaad, als je afhankelijk bent van anderen, of rekening moet houden met anderen, dan valt het niet mee. Zoveel zielen, teveel gedachten!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar dat werkt enkel als je het alleen doet, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |