abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42349005
Het gaat gewoon over revelaties, en niet om gezapigheid.
Dat we allemaal in brand staan van alles wat er om ons heen gebeurt, uit frustratie of uit hemelse zaligheid, dat maakt niet uit.
Een beetje gezonde melodramatiek om m'n mening te versterken, zeg maar. Zolang er maar nooit etiquettes en nette gewoontes gaan ontstaan in dit topic. Want dan is het tijd voor een slotje.

(Ik gebruik gewoon de sluitpost als opening, ik ben ZO lui.. )
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:37:28 #2
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42349010
Ik rook er nog één, bij wijze van tvp, en dan ga ik slapen.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:38:36 #3
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42349014
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
Zolang er maar nooit etiquettes en nette gewoontes gaan ontstaan in dit topic. Want dan is het tijd voor een slotje.
Dat klinkt alsof je dat ziet aankomen. Waar en wanneer precies?
pi_42349025
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:38 schreef broer het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je dat ziet aankomen. Waar en wanneer precies?
2008!!!

Weet ik veel, ik zei toch al dat het wat melodramatisch was. Het bekt lekker weg, da's voor mij genoeg.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:58:32 #5
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42349059
Ik bedoelde eigenlijk: waar en wanneer zag je dat aankomen? Maar als het alleen om de melodramatiek gaat, zal je dat waarschijnlijk ook niet weten.

Volgens mij zijn de etiquette en de nette gewoontes al lang dit topic binnengeslopen. Sterker nog: een topic (niet alleen dit topic, maar alle niet-baggertopics) kan niet bestaan zonder etiquette en nette gewoontes. Je zou bijna denken dat het een afspiegeling is van de echte wereld.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 03:07:23 #6
159299 Meow
Sweet little kitty.
pi_42349077
Slaapt iedereen al ?
Purrrrrpurrrrrrrpurrrrrrr
pi_42378266
Whoohoo!
Het is eindelijk bijna zover. Overmorgen gaan we met piano, gitaar, bier en whiskey, naar het meest burgelijke bungalowpark wat Nederland ooit gekend hebt, en gaan we een geweldig cabaretprogramma schrijven.
Ik heb al bijna een jaar nauwelijks wat geschreven, ik hoop dat ik het nog kan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 01:54:58 #8
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42378305
Heb je al wel een insteek bedacht? Of gaan jullie echt compleet blanco in het wilde weg brainstormen?
pi_42378350
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Heb je al wel een insteek bedacht? Of gaan jullie echt compleet blanco in het wilde weg brainstormen?
Compleet blanco.
Ik zelf ben de laatste tijd best wel bezig met de eindigheid van het leven, en zou daar wel een mooi lied over willen schrijven, maar ik heb geen idee of de anderen daarop zitten te wachten.
We kunnen al wel terecht in de Murphy's in Den Haag voor een paar proefoptredens, is ons beloofd, dus er is al een beetje een reden.
Een optreden, hoe klein ook, geeft in ieder geval een extra drijfveer. Anders is het allemaal zo onbestemd.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:11:21 #10
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42378440
Dat betekent dat je vertrouwen hebt van Murphy's. Goed, zeg. Zonder cynisch te willen klinken: hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_42378475
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Dat betekent dat je vertrouwen hebt van Murphy's. Goed, zeg. Zonder cynisch te willen klinken: hoe krijg je dat voor elkaar?
Sorry, het klinkt toch te cynisch.

Serieus, het zou echt niets voorstellen, maar het is gewoon nodig om zeker te weten dat je in ieder geval ergens naar toe kunt met je verzinsels.
Als zoiets leuk overkomt, durf je je ook voor een echt festival in te schrijven. Het geeft gewoon zelfvertrouwen, of als de reactie slecht is, niet natuurlijk, maar daar ga ik liever niet vanuit.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:20:02 #12
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42378502
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Sorry, het klinkt toch te cynisch.
Ik bedoelde alleen maar: hebben jullie daar vaker gespeeld, of zo?
quote:
Als zoiets leuk overkomt, durf je je ook voor een echt festival in te schrijven. Het geeft gewoon zelfvertrouwen, of als de reactie slecht is, niet natuurlijk, maar daar ga ik liever niet vanuit.
Het is toch geweldig dat je op zo'n manier een soort try-out kunt doen? Lijkt me een geweldige motivatie. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers. Ik wou dat ik zo'n stok achter de deur had. Dan zou ik misschien ook wel weer eens iets op een podium doen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:24:59 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42378531
Ben ik nog steeds niet welkom?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42378559
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Ik bedoelde alleen maar: hebben jullie daar vaker gespeeld, of zo?
Oeps, ik dacht dat je het echt cynisch bedoelde.

Nee nooit, het meisje wat de bar runt, vroeg toevallig waarom we er altijd kwamen op woensdagavond. En zoals in de historie van dit topic terug te lezen is, zat ik vroeger in een wat groter cabaretgroepje wat op woensdag repeteerde, en de reden waarom wij vieren over zijn, en naar dat cafe komen, is dat we het niet los kunnen en willen laten.
Dat legden we uit, en dat was genoeg reden om te zeggen dat als we wat hadden we daar terecht zouden kunnen, omdat ze altijd op zoek waren naar leuke activiteiten voor in het weekend.
Dus het berust allemaal op puur toeval, en helaas nog niet op onze eventueel aanwezige capaciteiten. Maar het is een leuk begin, mochten we wat in elkaar kunnen zetten.
pi_42378579
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef static het volgende:
Was je ooit niet welkom dan?
Ik zou zo'n statement nooit maken, al zijn we geen beste vrindjes.

Maar je had geloof ik grotere problemen met andere users uit dit topic, dus die bedoelde je waarschijnlijk.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:39:14 #16
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42378633
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef Lamon het volgende:
Nee nooit, het meisje wat de bar runt, vroeg toevallig waarom we er altijd kwamen op woensdagavond. En zoals in de historie van dit topic terug te lezen is, zat ik vroeger in een wat groter cabaretgroepje wat op woensdag repeteerde, en de reden waarom wij vieren over zijn, en naar dat cafe komen, is dat we het niet los kunnen en willen laten.
Dat legden we uit, en dat was genoeg reden om te zeggen dat als we wat hadden we daar terecht zouden kunnen, omdat ze altijd op zoek waren naar leuke activiteiten voor in het weekend.
Dus het berust allemaal op puur toeval, en helaas nog niet op onze eventueel aanwezige capaciteiten. Maar het is een leuk begin, mochten we wat in elkaar kunnen zetten.
Grappig dat dat zo van toevalligheden aan elkaar hangt. (Zo zal het ook wel vaker gaan, denk ik.)

Waar moet het verwantschap mee hebben, wat jou betreft? Ik bedoel, denk ik Youp, Freek, Theo of Hans? Of denk ik NUHR, Purper of Herenleed?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:41:18 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42378646
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:

[..]

Maar je had geloof ik grotere problemen met andere users uit dit topic, dus die bedoelde je waarschijnlijk.
Uh? Ik heb met niemand problemen,ik kietel af en toe.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42378665
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:39 schreef broer het volgende:

[..]

Grappig dat dat zo van toevalligheden aan elkaar hangt. (Zo zal het ook wel vaker gaan, denk ik.)

Waar moet het verwantschap mee hebben, wat jou betreft? Ik bedoel, denk ik Youp, Freek, Theo of Hans? Of denk ik NUHR, Purper of Herenleed?
Wat mij persoonlijk betreft, Youp van 't Hek in zijn vroege jaren (maar dan iets subtieler), maar ook dat is in niet al te oude eerdere delen van dit topic door te lezen. Lekker groots, lekker emotioneel, veel beeldspraak, en heel veel oproepen naar universele emoties.

Ik hoop alleen niet dat als het dat wordt (want ik ben niet de enige die dat beslist), dat men net zo reageert als pas geleden in dit topic, want hier had men geen goed woord voor de man en zijn oudere werk over.
pi_42378672
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:41 schreef static het volgende:

[..]

Uh? Ik heb met niemand problemen,ik kietel af en toe.
En ik streel terug.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:59:13 #20
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_42378741
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
Ik hoop alleen niet dat als het dat wordt (want ik ben niet de enige die dat beslist), dat men net zo reageert als pas geleden in dit topic, want hier had men geen goed woord voor de man en zijn oudere werk over.
Ho ho, het ging toen niet over zijn oudere werk. Zijn 'lenen lenen betalen betalen' en zijn oudejaarsconference 89/90 zijn fantastisch. Waar het vooral om ging - althans voor mij - is dat er sinds die tijd totaal geen ontwikkeling in zit. Niet in stijl, maar vooral niet in thematiek. Dat probleem zullen jullie bij een eerste voorstelling niet hebben.
pi_42378865
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Ho ho, het ging toen niet over zijn oudere werk.
Oh, oh!!
Ik heb toen geloof ik 30 keer gezegd dat ik het enkel en alleen over zijn oudere werk had.
Sleutels, Niemand weet hoe laat het is, het hele programma van Hond Op Het IJs , ik heb het er allemaal specifiek over gehad.
Maar goed, jij was dan ook niet de grootste ongelovige, vooral ER en IR waren nogal anti, en ER had zelfs de motivatie dat het in het echte leven niet zo'n aardige vent was, om het nog erger te maken.

Maar goed, het is ook niet alsof niet iedereen zijn eigen mening mag hebben, maar ik ben af en toe bang dat mensen oordelen vanaf dat Alles of Nooit programma waar hij echt mee doorbrak, terwijl dat juist het begin van het eind was, wat mij betreft.
pi_42379098
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef static het volgende:
Ouwe lullen die 's nachts posten zijn tof.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2006 @ 02:31:50 #23
862 Arcee
Look closer
pi_42412837
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Was je ooit niet welkom dan?
Ik zou zo'n statement nooit maken, al zijn we geen beste vrindjes.

Ach ja, static heeft z'n blauwe jasje weer even aan, dus dan is-ie brave static. Straks als-ie z'n jasje weer uit moet trekken is-ie weer zure zeur-static.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42412963
Ha! Ik heb een aflevering van De Gouden Kooi gekeken!
En ik ga het zeker niet volgen, veel te langdradig, maar er zit me een bewoonster in! Ze heet Nena, en ze is niet gewoon dom. Ze heeft moeite met praten, zo dom is ze.
Nee, serieus, je ziet haar gewoon krachten verzamelen om woorden te formuleren.

Ik heb nog nooit iemand in het echt gezien, die zo dom is.
Een psychologie leraar vertelde ooit eens over dat soort mensen. Het zijn mensen die net genoeg kunnen opsteken om gewoon te leven zonder in een speciaal instituut of iets dergelijks te moeten, omdat ze na oefening gewoon in staat zijn om zich aan te kleden, boodschappen te halen, hele makkelijke extreem repeterende en overzichtelijke baantjes te krijgen en te houden, maar ze zouden in werkelijkheid maar een klein stukje verwijderd zitten, van iemand die echt geestelijk gehandicapt is, en wel in bescherming genomen moet worden.
Het gevolg is dan blijkbaar wel vaak, dat ze proberen om andere mensen zo veel mogelijk hun leven te laten regelen, familie, een echtgenoot/echtgenote, vrienden, om de zelfredzaamheid zo veel mogelijk te ontlopen, maar ze kunnen toch net meedoen aan een samenleving.

Heel gek om zo iemand te zien. Zeker op tv, dat geeft er een beetje een dierentuin effect aan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2006 @ 03:08:38 #25
862 Arcee
Look closer
pi_42413085
Vooral wat ze zei toen ze moest kiezen uit 2 huishoudsters was triest. "Nou, ik kies voor Mien. En waarom... nou ja, weet ik veel, weet ik niet, of zo". Of iets van die strekking. Bijna alles wat ze zegt is iets van die strekking.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')