Dat klinkt alsof je dat ziet aankomen. Waar en wanneer precies?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
Zolang er maar nooit etiquettes en nette gewoontes gaan ontstaan in dit topic. Want dan is het tijd voor een slotje.
2008!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:38 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je dat ziet aankomen. Waar en wanneer precies?
Compleet blanco.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Heb je al wel een insteek bedacht? Of gaan jullie echt compleet blanco in het wilde weg brainstormen?
Sorry, het klinkt toch te cynisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Dat betekent dat je vertrouwen hebt van Murphy's. Goed, zeg. Zonder cynisch te willen klinken: hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik bedoelde alleen maar: hebben jullie daar vaker gespeeld, of zo?quote:
Het is toch geweldig dat je op zo'n manier een soort try-out kunt doen? Lijkt me een geweldige motivatie. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers. Ik wou dat ik zo'n stok achter de deur had. Dan zou ik misschien ook wel weer eens iets op een podium doen.quote:Als zoiets leuk overkomt, durf je je ook voor een echt festival in te schrijven. Het geeft gewoon zelfvertrouwen, of als de reactie slecht is, niet natuurlijk, maar daar ga ik liever niet vanuit.
Oeps, ik dacht dat je het echt cynisch bedoelde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Ik bedoelde alleen maar: hebben jullie daar vaker gespeeld, of zo?
Was je ooit niet welkom dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef static het volgende:
Ben ik nog steeds niet welkom?
Grappig dat dat zo van toevalligheden aan elkaar hangt. (Zo zal het ook wel vaker gaan, denk ik.)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef Lamon het volgende:
Nee nooit, het meisje wat de bar runt, vroeg toevallig waarom we er altijd kwamen op woensdagavond. En zoals in de historie van dit topic terug te lezen is, zat ik vroeger in een wat groter cabaretgroepje wat op woensdag repeteerde, en de reden waarom wij vieren over zijn, en naar dat cafe komen, is dat we het niet los kunnen en willen laten.
Dat legden we uit, en dat was genoeg reden om te zeggen dat als we wat hadden we daar terecht zouden kunnen, omdat ze altijd op zoek waren naar leuke activiteiten voor in het weekend.
Dus het berust allemaal op puur toeval, en helaas nog niet op onze eventueel aanwezige capaciteiten. Maar het is een leuk begin, mochten we wat in elkaar kunnen zetten.
Uh? Ik heb met niemand problemen,ik kietel af en toe.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar je had geloof ik grotere problemen met andere users uit dit topic, dus die bedoelde je waarschijnlijk.
Wat mij persoonlijk betreft, Youp van 't Hek in zijn vroege jaren (maar dan iets subtieler), maar ook dat is in niet al te oude eerdere delen van dit topic door te lezen. Lekker groots, lekker emotioneel, veel beeldspraak, en heel veel oproepen naar universele emoties.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Grappig dat dat zo van toevalligheden aan elkaar hangt. (Zo zal het ook wel vaker gaan, denk ik.)
Waar moet het verwantschap mee hebben, wat jou betreft? Ik bedoel, denk ik Youp, Freek, Theo of Hans? Of denk ik NUHR, Purper of Herenleed?
En ik streel terug.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:41 schreef static het volgende:
[..]
Uh? Ik heb met niemand problemen,ik kietel af en toe.
Ho ho, het ging toen niet over zijn oudere werk. Zijn 'lenen lenen betalen betalen' en zijn oudejaarsconference 89/90 zijn fantastisch. Waar het vooral om ging - althans voor mij - is dat er sinds die tijd totaal geen ontwikkeling in zit. Niet in stijl, maar vooral niet in thematiek. Dat probleem zullen jullie bij een eerste voorstelling niet hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
Ik hoop alleen niet dat als het dat wordt (want ik ben niet de enige die dat beslist), dat men net zo reageert als pas geleden in dit topic, want hier had men geen goed woord voor de man en zijn oudere werk over.
Oh, oh!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Ho ho, het ging toen niet over zijn oudere werk.
Ouwe lullen die 's nachts posten zijn tof.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef static het volgende:
Ben ik nog steeds niet welkom?
Ach ja, static heeft z'n blauwe jasje weer even aan, dus dan is-ie brave static. Straks als-ie z'n jasje weer uit moet trekken is-ie weer zure zeur-static.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Was je ooit niet welkom dan?
Ik zou zo'n statement nooit maken, al zijn we geen beste vrindjes.
Maar je had geloof ik grotere problemen met andere users uit dit topic, dus die bedoelde je waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |