abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2002 @ 21:29:17 #1
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2707685
Laten dichtbranden..

Ey klein vraagje, heeft iemand hier ervaring met het dichtbranden van de bloedvaten in de neus.

Ik ging 2 weken geleden (zoiets) naar de dokter omdat ik zeer veel bloedneuzen kreeg.. en ik moest dus een afspraak maken bij het ziekenhuis.. me neus zal verdoofd worden en dan "elektrisch" (zegt de dokter tenminste) dichtgebrand worden.. heeft iemand hier ervaring mee en doet et pijn, is het irri, wat moet ik vooral niet doen daarna?

thnx alvast

smile :D
pi_2707861
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 21:29 schreef Mimic het volgende:
wat moet ik vooral niet doen daarna?
Ik zou vooral geen fikse dot coke je neusgat injagen!!
Pffff... moeilijk man!
pi_2708323
Een niet voorgeschreven neusspray gebruiken of keihard je neus snuiten lijkt me niet aan te raden. Voor de rest is het allemaal verkoold en verfikt dus lijkt het me dat het niet echt ingrijpende gevolgen voor je levenswijze zal hebben de dagen erna. als er echt iets belangrijks is horen ze je dat te vertellen en anders gewoon die gasen zelf vragen.

succes ermee!

pi_2719580
Ingreepje van niets en het doet in principe ook geen pijn, stinkt alleen als een oordeel (verbrand vlees). Je krijgt gewoon een soort soldeerbout in je neus. Waar de dokter alleen op moet letten is dat je neusvleugel NIET verdoofd is, en de soldeerbout daar dus niet moet raken. Dat ging bij mij een tikkie fout. Verder krijg je een zelfoplossend watje in je neus na afloop. Na een tijdje wordt dat een soort snot, rotgevoel. Maar gewoon laten zitten tot het uit zichzelf verdwijnt! Anders trek je namelijk met het watje de wond weer open en dat is geen feest.
Veel succes!
pi_2719647
ja stinkt...
  zondag 6 januari 2002 @ 00:18:12 #6
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2719768
Bedankt voor de reakties, ik kijk er niet echt naar uit als je het mij vraagt, lijkt me maar niets zon soldeerbout in me neus
  zondag 6 januari 2002 @ 01:50:47 #7
19010 marciemarc
Ja ik lul vaag he?
pi_2720805
Chronische neuspeuteraar
Living in the VIP area, we talk about Frank Sinatra.. you know Frank Sinatra? He's dead, dead.. muhuhuhahaha! To be famous isse niiiiceeee! Suck my dick, lick my ass. In limousines we have sex, every night with my famous frieeeeeeeends.. nice..
pi_2722197
Hmm mijn dokter vind dat ik na 3 weken elke dag een bloedneus hebben maar terug moet komen. Dan zal hij erover na gaan denken. *pissed*

Kheb er ook best veel last van. Maar ja hier word er neits aan gedaan

zondag 6 januari 2002 @ 14:06:18 #9
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2723077
quote:
Op zondag 06 januari 2002 01:50 schreef marciemarc het volgende:
Chronische neuspeuteraar
nope, ik ken wel meer mensen waar et gebeurd.. het is heel raar en ik heb zelf niet eens een id hoe ik eraan kom maar het gebeurd nou eenmaal. (zit trouwens in de familie geloof ik zoiets )

En dat je niet wordt doorgewezen vindt ik wel vaag zeker na 3 weken bloedneuzen..slechte donker als je et mij vraagt.. die van mij keek even in me neus met een lampie en ze vertelde gelijk dat ik eraan geholpen moest worden. Als het doorgaat zou ik toch echt weer naar de dokter gaan als ik jou was, en even duidelijk vertellen hoe je erover denkt want ik vindt et maar een vage dokter..

pi_2723885
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:06 schreef Mimic het volgende:

[..]

En dat je niet wordt doorgewezen vindt ik wel vaag zeker na 3 weken bloedneuzen..slechte donker als je et mij vraagt.. die van mij keek even in me neus met een lampie en ze vertelde gelijk dat ik eraan geholpen moest worden. Als het doorgaat zou ik toch echt weer naar de dokter gaan als ik jou was, en even duidelijk vertellen hoe je erover denkt want ik vindt et maar een vage dokter..

Hmmja kheb er nu weinig last van. En toch verkouden. Zolang ik er echt geen last van ga krijgen (kheb keer 5 grote bloedneuzen op 1 dag gehad, toen had ik het ff niet meer) kan ik er wel mee leven..
  zondag 6 januari 2002 @ 18:41:52 #11
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2725446
Jah ik heb ze vooral snachts gehad, echt sochtends als ik wakker werd, of midden op de dag.. savonds laat.. je kon het niet zo gek bedenken.. neus dichthouden werkte trouwens ook niet echt het bleef maar stromen, het leek er bijna op dat ik uit een horror film kwam de eerste keer
  zondag 6 januari 2002 @ 18:57:16 #12
20740 ThaZwal
"Two beer or not two beer
pi_2725564
Ik heb een jaar of 5 m'n bloedvaten in m'n neus laten dicht branden. Een zeer pijnlijke ervaring, maar daarna nooit meer een bloedneus gehad!! Dus suc6
  zondag 6 januari 2002 @ 19:41:56 #13
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2725931
Ik voel me nu al helemaal niet op me gemak maar ach het moet maar

Ik laat het wel horen hoe et ging ..dag daarna heb ik nog een feest ook

zondag 6 januari 2002 @ 19:48:55 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2725995
Mijn ervaringen waren niet echt geweldig, kwam ket name door de prima organisatie van t ziekenhuis.. (ahum). Het duurde uren. eerst controle, toen moest de dokter erg nodig in m'n neus knijpen.. ja dat ging bloeden ,goh hoe verrassend. goed, uitlekken proppen dr in, wat zooi erin. t zou dichtgebrand worden in een andere kamer. ik lag dus klaar, moest er ineens een andere dokter blij, grmbl, kon ik eerst daarom wachten, ondertussen werd er nog wat zooi ,weet nieteens wat in m'n neus gespoten, met ene prop watten erin.. ff wachten dus.. ruim n uur, op ene gegeven moment hand ik dus jeuk, moest erg niezen, dus naar de wc, watje eruit enzo, ging t bloeden en nog hard ook nou dat was een hele tijd later nogsteeds niet over en nogsteeds kon ik er niet bij..niet prettig dus, maar t schijnt dat de dokter ook eerst de zooi wilde zien bloeden zodattie wist wat er dichtgebrand wordt worden. met een of ander zuur ofzo, deed wel pijn, maar was zo gebeurd en daar heb ik erg lang op moeten wachten. Tis maar hopen dat t snel verloopt, dan mag je enkel een paar daagjes geen warme dranken en alcohol te nuttigen en verder geen last (branden ook, is zo gebeurd).
  zondag 6 januari 2002 @ 21:40:08 #15
12346 hallo
is ie niet liev?
pi_2727370
een paar jaar geleden hebben ze bij mij allebei de neusgaten dichtgebrand bij de lokale dokter maar dat liep op een bloedbad uit

3 maanden geleden hebben ze het nogmaals maar dan in het ziekenhuis met betere spullen gedaan. kreeg eerst een hele rol watten in ieder neusgat doordrenkt met verdovend spul EN met iets met een bananensmaak (zeiden ze, smaakte overigens naar bedorven banaan maar goed ) dat moest er 10 minuten inzitten, de dokter ging weg en bij mij begon alles te draaien. Later kwam ze terug, watten eruit en dichtbranden. linkse neusgat ging goed, je ruikt alleen wat brandlucht maar het rechtse........
was niet goed verdoofd, ik ging kapot van de pijn maar achteraf ben ik blij dat ik het dicht heb laten branden, want als je iedere keer een bloedneus krijgt als je voorover hangt is ook nix. na het branden heb ik nog 1x een bloedneus gehad, ik moest snachts niezen maar tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad

h0p h0p
pi_2757291
Hmm, die verhalen klinken niet zo prettig. Ik heb zelf ook vaak last van bloedneuzen, maar dat is vooral als het weer omslaat, als het warm wordt. Ik had het nog tijdens een school examen toets!! En ik had niet eens extra tijd gekregen.
pi_2757371
Mijn ervaring: ingreep van niets... In heb ook een watje met wat verdovende troep in m'n neus gehad, daarna voel je echts niets meer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')