Binnenkort in dit theater!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS, wanneer gaat dit echt gebeuren?? Ik droom er al maanden over![]()
quote:Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Er wordt vast wel weer eens iemand ongesteld of hij stapt gewoon over het randjequote:
Ik uit naar die dagquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
OM maar eens een bekend filosoof te quoten:
[..]
Als bekende filosofen een ban kunnen krijgen, dan maak jij ook kans.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
OM maar eens een bekend filosoof te quoten:
[..]
Ja, domme vraag eigenlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Er wordt vast wel weer eens iemand ongesteld of hij stapt gewoon over het randje![]()
achjoh met wat mazzel heb je weer een kans bij bb7,8,9 of 10quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik uit naar die dagHet zal nog mooier zijn dan de dagen van de geboorte van mijn kinderen, mooier dan mijn huwelijksdag
![]()
Als ik er aan denk springen de tranen van blijdschap al in mijn ogen![]()
![]()
NEE dat gaat echt niet gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
achjoh met wat mazzel heb je weer een kans bij bb7,8,9 of 10![]()
voor 1000 handtekeningen elk afzonderlijk van een vaste bb6 poster bezorg ik mezelf een ban ok?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
NEE dat gaat echt niet gebeuren![]()
Dit jaar![]()
Je bezorgt jezelf met elke post een ban maar de modjes lezen je rotzooi niet meer ben ik bangquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor 1000 handtekeningen elk afzonderlijk van een vaste bb6 poster bezorg ik mezelf een ban ok?
![]()
Ik neem de gok !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bezorgt jezelf met elke post een ban maar de modjes lezen je rotzooi niet meer ben ik bang![]()
1000? Is wel erg weinig hoor![]()
Dat weet ik en de rest hier ook en tot nu toe zat je aan de goede kantquote:
kribbie...denk dat je je tijd hier aan het verdoen bent...er wor niet gezwaaid naar Bommiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weet ik en de rest hier ook en tot nu toe zat je aan de goede kant![]()
Maar ach, 48 uur bij je vrouw en kinderen is onbetaalbaar![]()
Natuurlijk een bommert nametopic wordt niet geslotenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je moet je eendekop eens uit de reet van day ha.... Ik vind bovendien dat ze ook erg alert zijn bij foute topics en topics die gesloten moeten worden. Hulde! Niets dan hulde!
Hier niet, laten we het verplaatsen naar FBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
kribbie...denk dat je je tijd hier aan het verdoen bent...er wor niet gezwaaid naar Bommie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |