thnx wens jou ook niets dan goedsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit is echt hopeloos gewoon, voor het eerst van me leven heb ik de
hoop in iemand opgegeven, t ga je goed![]()
![]()
Kijk, dat is iets beterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, ik kan er gewoon niets aan doen maar ik zie je de laatste tijd niet echt meer als een volwaardig tegenstander!
bommels waar zijn je uitgebreide OP's gebleven?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
game on!
Komop Krabbit, je kijkt elke dag weer apatisch in je pm boxje en je AT's om te zien of ik weer wat aandacht aan jouw sorry ass wil besteden, die tijd is nu over. Ik heb zelfs in klodder en basje nog waardigere tegenstanders gevonden!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk, dat is iets beterNiet wat ik verwachte en zeker niet genoeg maar je komt er nog wel knul
![]()
En ze verwachten weer dat je terugkomtquote:
Nee, dat gekalvermasturberen van jou en oorties hebben me elke lust ontnomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommels waar zijn je uitgebreide OP's gebleven?
geen zin meer an?
Zie je welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Krabbit, je kijkt elke dag weer apatisch in je pm boxje en je AT's om te zien of ik weer wat aandacht aan jouw sorry ass wil besteden, die tijd is nu over. Ik heb zelfs in klodder en basje nog waardigere tegenstanders gevonden!
yeah right...ik blijf nu ff wegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ze verwachten weer dat je terugkomt![]()
je zit me te triggeren he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie je welAls je maar wilt lukt het wel
Dit was weer iets beter, je bent nog niet verloren
![]()
Ships, was ik dan te vroegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeah right...ik blijf nu ff weg![]()
Te watquote:
Ik doe meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is het een duf zooitje hier zeg, denk dat ik maar even in FB ga rellen![]()
Zeker nikky niet gelezen ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Wel weer genoeg geweest zo, ik noem mijzelf niet voor niks relativist
Ik meende wel veel van wat ik schreef, maar dat ik weg zou blijven of zelfs naar VOL zou gaan, dat was dan weer niet waar...
Glapje![]()
![]()
Hoi vriend Eend, ik heb met man en macht geprobeerd je naam hier te zuiveren heur!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Ik wou zeggen: zo nu eerst een bavaria......... is oortjes al weg
Dat was feedback, ik vond de grap te ver gaan en moest even het een en ander rechtzettenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeker nikky niet gelezen ?![]()
eendje, tot over een week
![]()
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
LOLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was feedback, ik vond de grap te ver gaan en moest even het een en ander rechtzetten
In FB staat wel iets andersquote:
Ik zal nog een keer voor jou door de ..... zakkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
PC EEND is terug![]()
Met jou praat ik niet meer![]()
U bent een gemene eend![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi vriend Eend, ik heb met man en macht geprobeerd je naam hier te zuiveren heur!![]()
Dat waardeer ik ook zo in je hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi vriend Eend, ik heb met man en macht geprobeerd je naam hier te zuiveren heur!![]()
En de rest wat ik geschreven had? Dat meende ik maar begin nu te twijffelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer voor jou door de ..... zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |