Iets teveel vrolijkheid als je het mij vraagtquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef NrSiX het volgende:
Afbeeldingkjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke boxarts
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blauwe licht zie je alleen bij het opstarten, niet tijden het gamenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii is helemaal niet zo mooi als dat blauwe licht niet aanstaat
Meen je dat nouquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Blauwe licht zie je alleen bij het opstarten, niet tijden het gamen
ech niet, ik heb een subwoofer met een blauwe led, en ik erger me er dood aan... helemaal als je in het donker film kijkt....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je dat nouWat een kuttigheid
Dat is nu de 5e keer deze week dat ik de gesneden brood vergelijking tegen komquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauwe LED, de beste uitvinding sinds gesneden brood
en?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Europese Wii launchdetails?
Paar geruchten over de launch
Staat onder anderen dat Twilight Princess 60 euro gaat kosten![]()
Dat betaalden we eerst noo... oh wacht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Europese Wii launchdetails?
Paar geruchten over de launch
Staat onder anderen dat Twilight Princess 60 euro gaat kosten![]()
Nintendo producten gaan bij mij nooit stuk.. Dus waarom niet hequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat lijkt me een prima plan inderdaad, ff je Wii openbreken.
Neem toch wel aan dat je hem gewoon los kan schroeven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit er zelf wel aan te denken: ik wil m regiovrij hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
bij mij is er ook nog nooit iets van nintendo stuk gegaan behalve een gare N64 stickquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo producten gaan bij mij nooit stuk.. Dus waarom niet he
Mijn n64 stickjes deden het zelfs nog goed na jarenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
bij mij is er ook nog nooit iets van nintendo stuk gegaan behalve een gare N64 stick
mijn ps2 is wel stuk gegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |