Waarschijnlijk omdat het de eerste echt mooie game is die kennelijk goed gebruik zal maken van de X360 kracht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is het met mij eens.. Het spel krijgt veel te veel aandacht. Ik heb nog niets in GoW gezien wat echt speciaal is of in welke vorm dan ook nieuw.
quote:
Wakka: true,.... true!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal je ns een strakke doos laten zien.
Met dank aan Struikrover.
NSFWquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hehe, strakker kun je ze niet hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb liever die chick dan een Wii eikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De wii is trouwens ook nog duurder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb liever die chick dan een Wii eik![]()
Is kinderachtig calimero gedrag. "Oh nee, de 360 krijgt de allermooiste game ooit en het is ook nog eens een hele brute game, laat ik maar doen alsof het hype is die het spel niet verdient en dat het niets meer is dan een beetje leuke graphics."quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waarom ben je zo anti Gears of War?
Ik persoonlijk vind die Gears of War het equivelant van wat Zelda op Wii, FFIII op DS en FFXII op PS2 is dit jaar. Ik hoor dr wel goede berichten over, verder hangt er ook een beetje een 'Halo' hypje omheen. Ik vind namelijk dat het toewerken van de launch van Halo ongeveer hetzelfde ging, parallellen zijn er te over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Is kinderachtig calimero gedrag. "Oh nee, de 360 krijgt de allermooiste game ooit en het is ook nog eens een hele brute game, laat ik maar doen alsof het hype is die het spel niet verdient en dat het niets meer is dan een beetje leuke graphics."
Erg zielig
Een shooter op de x360 mag nog zo mooi zijn, maar een shooter op een console is sowieso janken!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind die Gears of War het equivelant van wat Zelda op Wii, FFIII op DS en FFXII op PS2 is dit jaar. Ik hoor dr wel goede berichten over, verder hangt er ook een beetje een 'Halo' hypje omheen. Ik vind namelijk dat het toewerken van de launch van Halo ongeveer hetzelfde ging, parallellen zijn er te over.
'Allermooiste game ooit' is nogal subjectief en 'brute' games lig ik niet wakker van, het moet gewoon fun zijn.
Ik heb het al vaker gezegd: we hebben te maken met een gameoverschot van goede titels eind van dit jaar en begin volgend jaar.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Is kinderachtig calimero gedrag. "Oh nee, de 360 krijgt de allermooiste game ooit en het is ook nog eens een hele brute game, laat ik maar doen alsof het hype is die het spel niet verdient en dat het niets meer is dan een beetje leuke graphics."
Erg zielig
Niet met de Wii controller!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een shooter op de x360 mag nog zo mooi zijn, maar een shooter op een console is sowieso janken!
We hadden niet anders van je verwacht. Dat is nog het enige wat me aan jou bevalt, jij probeert niet eens te verbergen wat een kneus je bent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Door deze reactie ben ik nu ook opeens spontaan anti Gears of War geworden.
Gamer.nl is die kant op ->quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:07 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
We hadden niet anders van je verwacht. Dat is nog het enige wat me aan jou bevalt, jij probeert niet eens te verbergen wat een kneus je bent.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:07 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
We hadden niet anders van je verwacht. Dat is nog het enige wat me aan jou bevalt, jij probeert niet eens te verbergen wat een kneus je bent.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:07 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Who caresquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:26 schreef s0ul het volgende:
http://i12.tinypic.com/4g4gv44.jpg
Wii krijgt in van de PU lezers veel steun![]()
had je wat anders verwacht dan? PU-publiek is hetzelfde publiek als waar Nintendo op mikt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:26 schreef s0ul het volgende:
http://i12.tinypic.com/4g4gv44.jpg
Wii krijgt in van de PU lezers veel steun![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Erg zielig
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht dan? PU-publiek is hetzelfde publiek als waar Nintendo op mikt.
Dus iedereen leest de PUquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nintendo nu wel vaak genoeg gemeld dat ze iedereen aan het gamen willen hebben..
Ik doe geen uitspraken over de kwaliteit van de game, ik zeg alleen dat Gears of War kan worden geplaatst als de game wat Zelda is voor de Wii. Dat is toch zo? Gears of War is waar de X360ers op dit moment het meest naar snakken gezien de 'kwaliteit' en de datum van beschikbaarheid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een shooter op de x360 mag nog zo mooi zijn, maar een shooter op een console is sowieso janken!
Is gewoon makkelijker dan de console uitdoen en aan, je komt meteen in Wiichannels. Is ook een beetje gewenning denk ik, elke Nintendo console heeft ze gehad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben best een debieltje dus help mij even, waarom zit er een resetknop op dat ding?
Ik denk dat om terug bij de channels te komen de Home-button er isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is gewoon makkelijker dan de console uitdoen en aan, je komt meteen in Wiichannels. Is ook een beetje gewenning denk ik, elke Nintendo console heeft ze gehad.
Op de NES kwam t weleens goed van pasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat om terug bij de channels te komen de Home-button er is
Reset knop heeft op elke Nintendo console gezeten. Wie weet is er eens een vastloper, heb ik alleen nog nooit gehad op m'n Nintendo.
Hmm goede vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben best een debieltje dus help mij even, waarom zit er een resetknop op dat ding?
Misschien is t een reset van de Wiimote cabuleratie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm goede vraag eigenlijk.
Je zou inderdaad zeggen dat de home button z'n werk gewoon moet doen
Nee. Daar is de SYNC knop voor. Denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Misschien is t een reset van de Wiimote cabuleratie.
Ooit een Nintendo console gehad?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:18 schreef moomoo het volgende:
misschien kunnen sommige games je console zo laten vastlopen dat hij de home button niet emer registreert. het is maar een idee.
Het komt waarschijnlijk zo weinig voor dat je dan dus net zo goed de aan/uit button kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:18 schreef moomoo het volgende:
misschien kunnen sommige games je console zo laten vastlopen dat hij de home button niet emer registreert. het is maar een idee.
Geen idee, maar ik doe dan de lade open en leg er nieuw spel in en druk op startquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:37 schreef Tain het volgende:
Spel spelen, geen zin meer, ander spel erin leggen en reset misschien ipv uit/aan
Ben gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:51 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, wat een zeikerd ben je zeg
Op elke Nintendo console heeft het gezeten, hoe kan je van een mug een olifant maken. Paniekerig gedoe
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Zal vast wel een optie in komen om naar je menu te gaan.
Ik wel op de GC, maar dat zou ook kunnen komen door die Viperchip die er eigenlijk niet inhoort...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Reset knop heeft op elke Nintendo console gezeten. Wie weet is er eens een vastloper, heb ik alleen nog nooit gehad op m'n Nintendo.
Mjah ik doe toch niet graag zon ding om mn controllerquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:37 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Controller hoesjes
http://www.wiigamer.nl/article/4959p1.html
Krijgen we eindelijk een console en controller met volwassen uiterlijk gaan we er massaal een lelijke kuthoesje erom heen doen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:37 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Controller hoesjes
http://www.wiigamer.nl/article/4959p1.html
quote:Matt: Are you sending out developer or debug Wii's to the press - I mean, we have a lot of games to review before November. Sorry if I`m bothering you too much with my personal problems.
Perrin: I think your personal problem is that you ran out of hairspray today!
Geenstijl.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef Oksel het volgende:
Leuk idee!
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4720/f00e08b3/index.html
Kan je er wel mee gooien als je verliest!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk een console en controller met volwassen uiterlijk gaan we er massaal een lelijke kuthoesje erom heen doen.![]()
![]()
Maagdelijke manlijke pubers met een té uitgesproken mening die onzeker zijn en daarom andere mensen moeten afzeiken.quote:
Mensen met een rijk fantasie die vaak foutieve beeldvorming hebben van andere mensen op het internet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maagdelijke manlijke pubers met een té uitgesproken mening die onzeker zijn en daarom andere mensen moeten afzeiken.
IK HEB GEEN DS TOMASSOquote:
Als er klitterband omzit en je klitterband handschoenen aan hebt kun je coole basketball moves uithalen met die balquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef peristilius het volgende:
Kom kom kinders, ontopic maar weer.
Ik vind dat idee met die bal wel grappig, maar weet niet of het ook erg nuttig is...
HA!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mensen met een rijk fantasie die vaak foutieve beeldvorming hebben van andere mensen op het internet.
Studentenhuizen... Jak.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs ik al die verpakkingen zie krijg ik wel kriebelsNog 2 maanden
Hoor wie klopt daar kind'ren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs ik al die verpakkingen zie krijg ik wel kriebelsNog 2 maanden
Ach. Anders kan je ook niet normaal reagerenquote:
Ach, hij had het over twee maanden en dan krijg ik een Sinterklaasgevoeltje. Mijn teennagels vertellen me trouwens dat je m in NL wel voor de 5e kan kopen overigens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Anders kan je ook niet normaal reageren![]()
Maar wat heeft 8 december met 5 december te maken
Hoeft van mij niet hoor. Gewoon over de helft heen lezen is ook wel genoeg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:47 schreef speknek het volgende:
Van mij mag dit topic dicht totaan december.
als 5 december niet komt, dan komt 8 dec al helemaal nooit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Anders kan je ook niet normaal reageren![]()
Maar wat heeft 8 december met 5 december te maken
Iets teveel vrolijkheid als je het mij vraagtquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef NrSiX het volgende:
Afbeeldingkjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke boxarts
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blauwe licht zie je alleen bij het opstarten, niet tijden het gamenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii is helemaal niet zo mooi als dat blauwe licht niet aanstaat
Meen je dat nouquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Blauwe licht zie je alleen bij het opstarten, niet tijden het gamen
ech niet, ik heb een subwoofer met een blauwe led, en ik erger me er dood aan... helemaal als je in het donker film kijkt....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je dat nouWat een kuttigheid
Dat is nu de 5e keer deze week dat ik de gesneden brood vergelijking tegen komquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauwe LED, de beste uitvinding sinds gesneden brood
en?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Europese Wii launchdetails?
Paar geruchten over de launch
Staat onder anderen dat Twilight Princess 60 euro gaat kosten![]()
Dat betaalden we eerst noo... oh wacht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Europese Wii launchdetails?
Paar geruchten over de launch
Staat onder anderen dat Twilight Princess 60 euro gaat kosten![]()
Nintendo producten gaan bij mij nooit stuk.. Dus waarom niet hequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat lijkt me een prima plan inderdaad, ff je Wii openbreken.
Neem toch wel aan dat je hem gewoon los kan schroeven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit er zelf wel aan te denken: ik wil m regiovrij hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
bij mij is er ook nog nooit iets van nintendo stuk gegaan behalve een gare N64 stickquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo producten gaan bij mij nooit stuk.. Dus waarom niet he
Mijn n64 stickjes deden het zelfs nog goed na jarenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
bij mij is er ook nog nooit iets van nintendo stuk gegaan behalve een gare N64 stick
mijn ps2 is wel stuk gegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |