- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor isquote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
Omdat in de winkel:
- je het nooit kan vinden
- het als je het gevonden hebt, het toch niet in je maat is
- het over het algemeen een puinzooi is
- om over de moslima's met kinderwagens nog maar te zwijgen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor is
- welke maat heb jij?mijn maat is er altijd wel!
- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopenhoe staan die kinderwagens in de weg?
- "als het er niet hangt hebben we het niet." *werknemer loopt chagrijnig weg* en beter kijken zit er sowieso niet in want dan ben je zeker 3 uur bezig.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor is
- welke maat heb jij?mijn maat is er altijd wel!
- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopenhoe staan die kinderwagens in de weg?
Ja dat is zoquote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Weet je hoe het komt dat het altijd een rommel is bij de H&M?
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
echt verschrikkelijk is dat ja. ik ben dan weer zo iemand die alles netjes ophangt als ik er langsloop en dingen van de grond haal en ik werk er niet eensquote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
Laatst kwam ik met m'n handel vol kleding uit het pashokje en stootte ik per ongeluk wat kleding van dat overvolle kledingrek daar op de grond. Ik had m'n handen niet beschikbaar en dat pashokjesmeisje zat daar maar te niksen, en het is tenslotte ook wel haar schuld dat dat rek zo vol hangt dus ik nam aan dat zij dat wel even op wou ruimen. Maar nee hoor, ze had het lef om te zeggen (het was meer een bevel dan een vraag) dat ik die kleding even op moest rapenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef parselmouth het volgende:
Ja, dat rek bij de paskamers kan soms echt super vervelend zijn, ook als je zelf paskamer staat. Er moeten eens in de zoveel tijd wat mensen die rekken die van hun afdeling zijn komen ophalen, maar dat wordt heel vaak vergeten. Vooral heel frustrerend als het al druk is, dan komen er mensen die je een kaart met nummer er op moet geven, mensen die kleding terug komen geven en dan moet jij ook nog gaan bellen dat dat ene rek van die en die afdeling nu toch ECHT opgehaald moet wordenSTRESSSS
Daar heb je volkomen gelijk in. Heel veel mensen laten iets vallen en laten het gewoon liggen of schoppen het onder het rek. Asociaal gewoon. Altijd als ik iets laat vallen, hang ik het gelijk weer op. Of als ik een opgevouwen trui bekijk, vouw ik 'm daarna ook gewoon weer op en leg ik 'm terug. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Ik snap zo wie zo niet dat er tegenwoordig nog zoveel Sjes gemaakt worden... bij de heren collectie is het ook regelmatig zo dat er alleen nog maar kleine maten gemaakt worden terwijl het algemeen bekend is dat de mensen aan het uitdijen (om het even heel banaal te omschrijven) zijn...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn maat is een zeer gangbare (M, of maat 38) en de leuke spullen zijn idd meestal weg. Hangt er alleen nog een heel rek vol XS-jesOf, en dat is meestal zo, dan ontdek je in de puinhopen HET truitje/bloesje/broekje. Uiteraard een XS en uiteraard lijkt het het enige exemplaar in de hele winkel te zijn, totdat je drie uur later een rek vol er van tegenkomt. Alles XS.
OOw das dan misschien op de damesafdelingen zo... bij de heren absoluut niet...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef parselmouth het volgende:
En toch zijn tijdens de uitverkoop alle maten S en XS allang weer weg, terwijl er nog genoeg maatjes L hangen... Tenminste, dat is mijn ervaring dan, en dat vind ik dus weer vervelend, want ik heb maat XS/S
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef parselmouth het volgende:
Haha, we zijn gewoon allemaal zielig!
It wasn't mequote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef CherryLips het volgende:
die nieuwe H&M in Arnhem die stonk laatst ook zo verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |