abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43170569
Je mag het ook eventueel in de winkel terug brengen, misschien hebben ze daar wel de juiste maat en kun je het zo omruilen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:30:54 #202
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43171061
Er stond op de papieren dat je verkeerd geleverde artikelen echt op moest sturen, en niet mee naar de winkel mocht. Is ook niet erg, want ik vond het shirt toch niet zo geweldig, dus ik wil het ook niet ruilen
Gelukkig had ik ook wat voor mezelf besteld wat wel goed was, heb ik iig niet voor niks verzendkosten betaald

Moet van de week toch richting het postkantoor, dan geef ik het meteen wel af
pi_43173857
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
Omdat in de winkel:

- je het nooit kan vinden
- het als je het gevonden hebt, het toch niet in je maat is
- het over het algemeen een puinzooi is
- om over de moslima's met kinderwagens nog maar te zwijgen.
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor is
- welke maat heb jij? mijn maat is er altijd wel!
- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopen hoe staan die kinderwagens in de weg?
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43174251
Tip: Ga eens s'morgens shoppen bij de H&M, het is dan bijna altijd rustig. Bovendien komen de goederen heel vroeg en is de winkel in de loop van de ochtend goed bevoorraad.
Je hebt dan alle tijd om te passen en het is dan geen puinzooi.
En als je moeite hebt met moslima's of kinderwagens kun je beter maar gewoon lekker binnen blijven.
pi_43174683
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopen hoe staan die kinderwagens in de weg?
Oke, jij bent duidelijk nog nooit in een doorsnee H&M geweest.

En om met die laatste te beginnen: bij H&M hebben ze de rekken zo enorm dicht op elkaar gezet dat je niet met twee mensen tegelijk tusen een rek kunt gaan staan en mensen met kinderwagens zijn dan echt ENORM storend in zo'n smal paadje. Of het nou moslimmevrouwen zijn of Limburgse boerenhuisvrouwen, laat die karren in godsnaam thuis

Puinzooi ja. De enige momenten dat het bij een H&M opgeruimd is is om 17.00 uur en als ze net open zijn.

Mijn maat is een zeer gangbare (M, of maat 38) en de leuke spullen zijn idd meestal weg. Hangt er alleen nog een heel rek vol XS-jes Of, en dat is meestal zo, dan ontdek je in de puinhopen HET truitje/bloesje/broekje. Uiteraard een XS en uiteraard lijkt het het enige exemplaar in de hele winkel te zijn, totdat je drie uur later een rek vol er van tegenkomt. Alles XS.

Vragen aan iemand die bij H&M werkt? Laatste keer dat ik dat probeerde was het: Ehhhh, ja geen idee het is een beetje een.....rommeltje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43174835
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

- puinzooi?
- "als het er niet hangt hebben we het niet." *werknemer loopt chagrijnig weg* en beter kijken zit er sowieso niet in want dan ben je zeker 3 uur bezig.
- 34/36
- Nooit in Rotterdam geweest zeker
- Over het algemeen wel ja. Ik shop vrijwel altijd in Rotterdam, dan lopen ze altijd in een slakkengang voor je neus op het gangpad.

Daarnaast is online shoppen gewoon relaxt. Kun je lekker op je gemak alles bekijken. Lekker boeiend.
pi_43175079
Weet je hoe het komt dat het altijd een rommel is bij de H&M?
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
pi_43175411
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
Ja dat is zo

Maar in Sittard is het retourenrek bij de paskamer op zich al een hele berg puinzooi

Het zou ook al helpen als ze de rekken niet zo bomvol zouden hangen trouwens. Minder XS I say
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43175763
Ja, dat rek bij de paskamers kan soms echt super vervelend zijn, ook als je zelf paskamer staat. Er moeten eens in de zoveel tijd wat mensen die rekken die van hun afdeling zijn komen ophalen, maar dat wordt heel vaak vergeten. Vooral heel frustrerend als het al druk is, dan komen er mensen die je een kaart met nummer er op moet geven, mensen die kleding terug komen geven en dan moet jij ook nog gaan bellen dat dat ene rek van die en die afdeling nu toch ECHT opgehaald moet worden STRESSSS
pi_43176556
Tja, er zijn nou eenmaal meer mensen met een maatje 38-40 dan met maatje 34...Bij de grote winkels komen elke ochtend goederen binnen, die hangen allemaal in de winkel voor de middag (en geloof me, dat zijn echt grote hoeveelheden). Er hangt geen voorraad in het magazijn, dus als de medewerker zegt:"Als het er niet hangt, dan is het er niet", dan klopt dat.
Als je als klant om een uur of 4 binnen komt, dan loop je inderdaad het risico dat de meest gangbare maten er niet meer zijn. Probeer het de volgende dag nog eens, of vraag of je mag bellen of het artikel binnen is, dan wordt het voor je weggehangen.
En winkels die te vol zijn? Ga eens shoppen in de wat nieuwere winkels, die zijn vaak wat ruimer opgezet, als je in Sittart woont, zou ik eens in Maastricht gaan kijken, die zijn vrij nieuw.
En wat het personeel betreft....we doen ons best, echt waar, en de meesten zijn echt wel vriendelijk en behulpzaam.
Veel plezier met shoppen .
pi_43176765
quote:
echt verschrikkelijk is dat ja. ik ben dan weer zo iemand die alles netjes ophangt als ik er langsloop en dingen van de grond haal en ik werk er niet eens . Bij de makro is het precies hetzelfde op dinsdagavond met de schoenen. Je zoekt je wezenloos naar de andere schoen, want niemand legt de schoenen weer bij elkaar in de juiste doos op de juiste stapel.
Tap tap tap
pi_43178548
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef parselmouth het volgende:
Ja, dat rek bij de paskamers kan soms echt super vervelend zijn, ook als je zelf paskamer staat. Er moeten eens in de zoveel tijd wat mensen die rekken die van hun afdeling zijn komen ophalen, maar dat wordt heel vaak vergeten. Vooral heel frustrerend als het al druk is, dan komen er mensen die je een kaart met nummer er op moet geven, mensen die kleding terug komen geven en dan moet jij ook nog gaan bellen dat dat ene rek van die en die afdeling nu toch ECHT opgehaald moet worden STRESSSS
Laatst kwam ik met m'n handel vol kleding uit het pashokje en stootte ik per ongeluk wat kleding van dat overvolle kledingrek daar op de grond. Ik had m'n handen niet beschikbaar en dat pashokjesmeisje zat daar maar te niksen, en het is tenslotte ook wel haar schuld dat dat rek zo vol hangt dus ik nam aan dat zij dat wel even op wou ruimen. Maar nee hoor, ze had het lef om te zeggen (het was meer een bevel dan een vraag) dat ik die kleding even op moest rapen . Vind het personeel in de H&M vaak erg chagerijnig overkomen, maar dit was wel even een dieptepuntje.
pi_43179259
quote:
Daar heb je volkomen gelijk in. Heel veel mensen laten iets vallen en laten het gewoon liggen of schoppen het onder het rek. Asociaal gewoon. Altijd als ik iets laat vallen, hang ik het gelijk weer op. Of als ik een opgevouwen trui bekijk, vouw ik 'm daarna ook gewoon weer op en leg ik 'm terug. Zo moeilijk is het niet
pi_43179469
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn maat is een zeer gangbare (M, of maat 38) en de leuke spullen zijn idd meestal weg. Hangt er alleen nog een heel rek vol XS-jes Of, en dat is meestal zo, dan ontdek je in de puinhopen HET truitje/bloesje/broekje. Uiteraard een XS en uiteraard lijkt het het enige exemplaar in de hele winkel te zijn, totdat je drie uur later een rek vol er van tegenkomt. Alles XS.
Ik snap zo wie zo niet dat er tegenwoordig nog zoveel Sjes gemaakt worden... bij de heren collectie is het ook regelmatig zo dat er alleen nog maar kleine maten gemaakt worden terwijl het algemeen bekend is dat de mensen aan het uitdijen (om het even heel banaal te omschrijven) zijn...

Het lijkt trouwens wel dat de maten zelf opeens groter worden... een XL nu zou eerder een XXL geweest zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43179781
En toch zijn tijdens de uitverkoop alle maten S en XS allang weer weg, terwijl er nog genoeg maatjes L hangen... Tenminste, dat is mijn ervaring dan, en dat vind ik dus weer vervelend, want ik heb maat XS/S

Oh en ik ben het er wel mee eens dat er redelijk wat H&M-personeel chago en onbeleefd is.
Alleen sommige mensen gaan er van uit dat wij heel het assortiment uit ons hoofd weten, terwijl dat dus wekelijks verandert. En de indeling van de zaak verandert ook eens in de zes weken, dus dan komt het vaak voor dat het personeel het zelf ook niet weet waar iets hangt. Kwam laatst ook een vrouw naar me toe met "WAAROM VERANDEREN JULLIE DE INDELING ZO VAAK ". Net alsof ik dat leuk vind .
En sommige mensen komen naar je toe, terwijl je op de Classic-afdeling staat met "hebben jullie ook zwarte broeken?". De classic is like een en al zwarte broek, dus dan kan ik je simpelweg niet naar 1 bepaald rek sturen, maar vertel ik je dat die broeken zo'n beetje overal hangen, maar dat ze allemaal op elkaar lijken. En dat komt blijkbaar ook als 'lui' over op sommige mensen, maar bij de H&M moet je niet verwachten dat een medewerker als een soort kleding-coach heel de middag met je mee gaat hupsen .

Ook leuk: een gereformeerde vrouw die half kwaad naar me toe kwam met "WAAROM zijn de paskamers gemengd?" Dus ik zeg: "Nou, aan het begin van de winkel is de mannenafdeling en daar zijn paskamers en dit is de vrouwenafdeling en hier zijn ook paskamers..." "Maar dan laat je hier toch geen mannen toe!!!111!" "Je zit toch allemaal in een apart hokje, dus zoveel maakt dat toch niet uit? " "..."
.

[ Bericht 76% gewijzigd door parselmouth op 02-11-2006 19:08:56 ]
pi_43180071
Tja goedkopere winkels trekken ook 'goedkoper' volk aan dat te beroerd is alles netjes terug te hangen/leggen. Belachelijk idd dat er gewoon kleren op de grond liggen, bij Zara is het net zo erg (een keer geweest maar nooit weer)

Ze mogen ook die pashokjes wel wat vaker stofzuigen, ligt er altijd vol stofpollen en haarballen Sta je je daar in alle bochten te wringen om maar zo min mogelijk vloer aan te raken met je voeten (altijd leuk als ik een broek probeer te passen)

Vandaag, ik was er begin van de middag, toch nog een rij , er konden gewoon geen mensen meer langs dus iedereen lekker duwen En dan stug 1 kassa open blijven houden, terwijl er 2 miepen bij de andere kassa een beetje kleren stonden op te vouwen. Ik kom er voorlopig niet meer
pi_43180081
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef parselmouth het volgende:
En toch zijn tijdens de uitverkoop alle maten S en XS allang weer weg, terwijl er nog genoeg maatjes L hangen... Tenminste, dat is mijn ervaring dan, en dat vind ik dus weer vervelend, want ik heb maat XS/S
OOw das dan misschien op de damesafdelingen zo... bij de heren absoluut niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43180321
ik heb juist altijd het idee dat de XL het eerst op is en dat er alleen nog S'jes hangen... .
Tap tap tap
pi_43180876
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef parselmouth het volgende:
Haha, we zijn gewoon allemaal zielig!
Ja idd

Ik vond de kleine H&M in Eindhoven altijd het toppunt. Het was er klein, het was er heet, het stonk in de paskamers ALTIJD naar zweetvoeten, de rij voor de paskamers stond ook altijd tot middenin de winkel, waardoor het nog drukker/benauwder werd.

En toch altijd erheen he Nu zit daar de Vero Moda en is er een mooie grote H&M in het nieuwe winkelcentrum.
pi_43181935
die nieuwe H&M in Arnhem die stonk laatst ook zo verschrikkelijk. Ik stond een jas te passen, een beetje bij de ingang. Ten eerste was het er zo smal dat elke keer als er iemand langs moest ik in de jassen gedrukt werd en het alarm af ging, maar het stonk er zo verschrikkelijk erg dat ik drie jassen snel heb gepast en toen ben weggegaan zonder verder de winkel in te lopen .
Tap tap tap
  Nerd met benen donderdag 2 november 2006 @ 20:03:54 #222
18073 miss_bleu
pi_43182312
Hmm wilde net bestellen met mijn creditcard maar bleef maar zeuren dat nummer niet correct ingevuld was. Dan maar acceptgiro
pi_43182747
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef CherryLips het volgende:
die nieuwe H&M in Arnhem die stonk laatst ook zo verschrikkelijk.
It wasn't me
pi_43196962
Gister mijn complete pakketje gekregen, alles pastte en heb de nieuwe broek vandaag al aan
pi_43239597
Wat een hel, de H&M op zaterdag, en al die kleding die op de grond ligt... En ik kon niet 1 leuk kledingstuk vinden, het is best moeilijk winkelen nu daar als je geen strepen, sterren, stippen of doodshoofden wilt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')