H&M IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Coconut het volgende:
20% korting op het duurste artikel, 10% op de rest![]()
Kortingscode 7327
Aanbieding geldt tot 13 november 2006.
waar gezien en hoeveel kosten ze?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Little_Angel het volgende:
Nog steeds mijn bestelling niet binnen, gister wel eens superfijn vest gezien voor maar 10 euro <3 Meteen gekocht...
En deze laarzen ook gezien, maar niet gekocht helaas...
[afbeelding]
In het echt veel leuker!
Moet je niet voor minstens 25 euro bestellen? Dat moest ik wel geloof ik!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef roburt het volgende:
ik heb zo'n muts gezien voor 5euro, komen daar verzendkosten bij, zo ja hoeveel?
staat nergens
Die heb ik in de Koopgoot gezien en bijna gekocht. 50 euro maar! Maar ze hebben geen rits en dat vind ik irritant, plus een iets te hoge hak. Maar hij was/is wel erg mooi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Little_Angel het volgende:
Nog steeds mijn bestelling niet binnen, gister wel eens superfijn vest gezien voor maar 10 euro <3 Meteen gekocht...
En deze laarzen ook gezien, maar niet gekocht helaas...
[afbeelding]
In het echt veel leuker!
Ja, dat is echt jammer, en ik had geen zin om ze te passenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die heb ik in de Koopgoot gezien en bijna gekocht. 50 euro maar! Maar ze hebben geen rits en dat vind ik irritant, plus een iets te hoge hak. Maar hij was/is wel erg mooi!
Amsterdam, Kalverstraat bij de H&M die naast de Christine le Duc zit hahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
waar gezien en hoeveel kosten ze?
Nee, als je order al in behandeling is kan je niks meer toevoegen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:41 schreef Koningin het volgende:
Als je bestelling op "in behandeling" staat, kun je er dan nog wat zaken aan toevoegen, zodat er maar 1 keer venzendkosten hoeven te worden betaald?
Das nou jammer...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee, als je order al in behandeling is kan je niks meer toevoegen.
Da's meestal zo ja... In de online shop ook, volgens mij vullen ze het dan 's ochtends vroeg bij en dan is het in de middag alweer uitverkocht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, dat is echt jammer, en ik had geen zin om ze te passen.
[..]
Amsterdam, Kalverstraat bij de H&M die naast de Christine le Duc zit haha
En de prijs is dus 50 euroJe had ze in 2 kleuren!
Ik weet dat rond 10 uur er ong. 10 paar aanwezig waren, en toen ik terug kwam waren ze uitverkocht, gaat dus best hard.
Stiekem zitten in dat knuffelhondje 2 gaatjes waar precies twee 33/34 voetjes in passenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou wat ik nóu weer meemaak
Ik heb pantoffels besteld voor m`n oudste, maatje 33/34 en vandaag kwam er een pakket van H&M binnen.
Er zat een rok in zoals besteld en toen ik de pantoffels zocht kon ik die niet vinden, maar wel een knuffelhondjein een zakje met stisckers er op van de pantoffels
Ik heb het in de winkel gekochtquote:Op donderdag 2 november 2006 09:46 schreef flyin-hawk het volgende:
Iedereen besteld z'n kleding online hier? Waarom passen en kopen jullie niet gewoon in de winkel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |