Dat vest is heeeeeerrrrrlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ooh dat fleece ding vond ik er ook al zo lekker uit zien? Is het wat? Staat het goed?
Vertel vertel! Misschien haal ik m ook nog wel
Die bodywarmer is ook gaaf, is in combi ook goed te gebruiken als je gaat skieën (en als het dan niet sneeuwt natuurlijk)
Da's raar? Bij mij ging de korting van de trui af en dat is zo blijven staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
Okee, dit is raar. Ik bestel dus wat op de H&M site, voer één kortingscode in (7236), gaat allemaal goed. Volgende dag: korting wegWtf?
Ik heb hem gecombineerd met een donkerblauwe skinny en wat schoenen betreft geeeeen idee :pquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik vond hem ook heel leuk
Maar denk dat ik hem voor mezelf in het roze te truttig vind, ik voel me nu al best wel een tutje met mijn grijze trui, moet nog even kijken hoe ik hem het best kan combineren
Ach, ze zitten echt superfijn en ik heb ook echt geen maatje 34 hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:54 schreef Sabinee het volgende:
Haha skinny ga ik me niet aan wagen hoor, ben wel aan het afvallen maar daar heb ik nog te dikke pootjes voor.Ik heb wel een mooie donkerblauwe strakke jeans..
En schoenen denk ik ook nog even over na
Mooi dat het zo is bevallenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef parselmouth het volgende:
Ik draag er pumps, ballerina's en Air Force 1's onder, hangt er een beetje van af wat voor shirtje/truitje ik er op draag.
Heb nu 3 skinnyjeans, allemaal van de H&M![]()
Oh en m'n eerste werkdag (koopavond) is goed verlopen. Heb alleen mogen terughangen en inhangen en morgen mag ik ook paskamer staan. Kassa staan mag ik na 3 weekjes geloof ik pas.
Maar de sfeer is heel gezellig en ik heb nog geen slechte ervaringen gehad met klanten
Is dat Amish?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb deze besteld in de kleur aubergine, hopelijk past ie.![]()
Tis voor een feest
* So_Addictive heeft nooit jurken aan![]()
Ik zal wel een foto posten als ik hem aan heb, dat is echt niet Amisch!quote:
En je had 25% korting kunnen krijgen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb me laten overhalen door die 10% korting![]()
Maar goed, heb een broek en een vest besteld. Het duurt alleen nog even voordat het komt.
25% korting krijg je maar op 1 artikelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:55 schreef BoterKlontje het volgende:
En je had 25% korting kunnen krijgen?
Ik vond dat ook fijner hoor!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef -Rebelle het volgende:
Krijg je nou alleen nog maar korting als je via internet besteld? Ik vond die 25% die je in de winkels kreeg veel fijner!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |