abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43368081
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de catalogus wel besteld, maar ik heb geen badhandoek gezien...

Ben gisteren voor het eerst in de verbouwde H&M in Tilburg geweest. Ik schrok gewoon van de ruime opzet. Vanwege tijdgebrek ben ik alleen beneden geweest, maar ik was onder de indruk.

(Werd trouwens, zoals gewoonlijk, aangereden door een kinderwagen. Sommige dingen veranderen nooit )
Hij lijkt echt gigantisch haha, en boven zijn ook wel leuke dingetjes maar het is niet zo heel groot. Leuke is met al die kassa's dat niemand vooraan af lijkt te rekenen, waar het bijna nooit druk is dus ik loop gewoon naar voren
pi_43369994
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Omg teh toeval! Ik was ook op zoek naar een nieuwe sjaal voor bij m'n zwarte jas, heb net deze besteld:

[afbeelding]

Die heb ik in herfsttinten (bruinachtig ), fijne sjaal! M'n moeder zag 'm en die heeft 'm nu ongeveer in jouw kleuren .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 8 november 2006 @ 21:34:19 #253
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_43374388
Al drie dingen die ik online wilde shoppen waren 'NET UITVERKOCHT'.
Bummer
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_43377891
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
Als je trouwens de catalogus bestelt (komt begin Januari) kun je er een gratis marineblauw badhanddoek bij bestellen
Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 8 november 2006 @ 22:59:29 #255
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_43378771
Hoe lang duurt het bij H&M gemiddeld voor ze leveren na een online bestelling?
Kheb voor 't eerst wat besteld namelijk.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_43379474
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...
Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoek
pi_43379664
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoek
Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...

beetje vreemd dat de 'vaste' klanten dan niet die handdoek krijgen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43379829
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...

beetje vreemd dat de 'vaste' klanten dan niet die handdoek krijgen...
Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .
pi_43380034
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .
hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!
pi_43380192
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.
pi_43380348
ooow cool... ff wachten tot de site weer normaal werkt dan...
pi_43381516
wat een k*t site heeft de H&M zeg...

aan het einde van mijn bestelling: 'technische fout, probeer het later nog eens'... GRRR
pi_43385315
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.
Werkt inderdaad
amokaapjeeh O+
pi_43398526
Wat een sneu gezicht net op 't journaal, die stormloop op V&R

http://frontpage.fok.nl/video/4452 dat commentaar Zou dat nou echt staan, zo'n huisvrouw in een victoriaans bloesje?

[ Bericht 58% gewijzigd door ZwarteMagika op 09-11-2006 17:23:33 ]
pi_43398573
Vraagje.. ik wou dus iets bestellen van 7.90 (was 11.90 ofzo), gaat hier om een sweater en bij de kassa kan ik dus niet door tenzij ik een minimum bestelwaarde heb van 25 euro?
.mwep
pi_43398770
Je bestelling moet bij elkaar tenminste 25 euro kosten, anders verzenden ze het niet...
pi_43410153
Ik zag net op tv een stel achterlijke debielen voor de H&M dringen. Ongelooflijk zeg, wat een gekkenhuis voor een stom merkje. Een stel beesten zijn het om zo door een winkel te gaan lopen rennen en zo'n puinzooi achter te laten.

/end rant
pi_43411238
Ja, die hysterische wijven zijn echt schaamteloos. Vrouwen van 30 die meisjes van 19 uit staan te schelden omdat het meisje "nee" antwoordde op de vraag of ze die trenchcoat terug ging hangen... Achterlijk volk
  donderdag 9 november 2006 @ 22:12:16 #269
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412219
Ik had die trench wel gewild!
Maar wat ik zo dom vindt is dat sommigen helemaal naar zo'n H&M zijn gereisd om zo'n trench of trui of weet ik wat allemaal te kopen, en dat dan sommige wijven dan doodleuk een hele stapel truien pakken om het vervolgens voor het dubbele te verkopen. Beetje jammer. Ook goed te zien op het filpmje hierboven..

Hier nog een filmpje:

http://www.elle.nl/player(...)nl/quotenet/VenR.flv
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43412490
Geez, die Conny in roze trainingsbroek gaat zich ook eens fatsoenlijk kleden

En sommige wijven maakt het inderdaad niks uit, die pakken wat ze pakken kunnen. Zag net ook al iemand op marktplaats uit Houten die 3 keer dezelfde top in verschillende maten aanbood en een jurkje en een skinnyjeans.... Smerige gieren zijn het.
pi_43412582
Moet je eens op marktplaats of eBay zoeken op Viktor & Rolf. Schaamteloos gewoon.
pi_43412697
Jaaaa 210 advertenties (aangeboden) wanneer je op Viktor Rolf zoekt. En dan heb ik nog niet eens naar Victor Rolf gezocht....
  donderdag 9 november 2006 @ 22:30:56 #273
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412926
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef parselmouth het volgende:
Geez, die Conny in roze trainingsbroek gaat zich ook eens fatsoenlijk kleden

En sommige wijven maakt het inderdaad niks uit, die pakken wat ze pakken kunnen. Zag net ook al iemand op marktplaats uit Houten die 3 keer dezelfde top in verschillende maten aanbood en een jurkje en een skinnyjeans.... Smerige gieren zijn het.
Haha ik had zo'n verkoper gemaild, een man die de trench wilde verkopen voor 150 euro dus.
Uiteindelijk kreeg ik hem zover dat ie hem ms wel wilde verkopen aan mij voor de aankoopprijs, maar ik ben é n blut én ik heb maat 38 ipv 34
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43414680
Echt waanzin ja, alsof het echte V&R's zijn en geen H&M versies..
pi_43415584
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:23 schreef Chanty87 het volgende:
Je bestelling moet bij elkaar tenminste 25 euro kosten, anders verzenden ze het niet...
dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?
.mwep
pi_43415609
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef got.rice het volgende:

[..]

dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?
Nee, sinds een tijdje doen ze niet meer aan kortingsbonnen in de gewone winkels voor zover ik weet. Kortingsnummers gelden alleen voor de online shop.
pi_43415995
ook acties op de website zelf (dus geen kortingsbonnen) is online shop only of ook in de winkel?
.mwep
pi_43418451
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt waanzin ja, alsof het echte V&R's zijn en geen H&M versies..
Hahahahaha ja precies
Ik zat gister met lief de beelden te bekijken van de NOS (in Utrecht). Ik zei dat ik de trouwjurk nog wel had willen hebben voor dat geld. Vriend: Ja en het is H&M kwaliteit he, dat kun je dan toch maar 1 dag aan voordat het uitelkaar rafelt....

Hij deelt mijn adoratie voor H&M duidelijk niet... hij wilde bij Men At Work een vest kopen voor 100 euro Daar heb je bij H&M een complete outfit voor. En bovendien rafelen de MAT-kleren net zo hard
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43425120
Ik zag net artikel in de krant staat mét foto! De bewakers die opzij zijn gesprongen en vrouwen die en masse de winkel insprinten . Wat een heisa zeg. Ik vind de collectie helemaal niks .
Toen bij Karl Lagerfield was wel grappig, was er ook zo'n run hier, toen liep ik in Duitsland een H&M binnen, lagen daar gewoon nog best veel kleren van Karl Lagerfield .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:04:58 #280
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_43425924
Oke... let op... nu ga ik waarschijnlijk een HELE domme vraag stellen....
Waarom doen die lui op tv zo hysterisch om die V&R spullen als het dadelijk op de H&M site ook te verkrijgen is?
Dat is toch zo? Vanaf 13 nov?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_43426267
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... let op... nu ga ik waarschijnlijk een HELE domme vraag stellen....
Waarom doen die lui op tv zo hysterisch om die V&R spullen als het dadelijk op de H&M site ook te verkrijgen is?
Dat is toch zo? Vanaf 13 nov?
Dat zei ik ook, want ik dacht hetzelfde. Vraag me nu alleen af of ik dat goed heb gedacht
Ik vond de grijze trui met hart erop wel leuk, maar geen idee wat ie kost trouwens.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43426323
Ff nagekeken, om 00.01 uur op 13 november gaat de online shop open
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:33:30 #283
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43426842
Jup, maar op = op neem ik aan
pi_43426998
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jup, maar op = op neem ik aan
Denk het ook wel, ook omdat het om 00.01 opengaat
Maar ik heb even gekeken en ik vind alles echt te lelijk voor woorden dus ik ga niet wakkerblijven van 12 op 13 nov.
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:49:24 #285
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_43427323
Ik vind sommige van de jurkjes nog wel leuk
Lekker stijlvol.

Die zijn alleen qua maat best moeilijk te gokken, die moet je toch wel passen denk ik.
En die jas, ach, er zijn nu al teveel mensen die hem hebben.

Ik geloof dat ik ook niet opblijf
pi_43427939
Hoe zit dat eigenlijk met maandfactuur, heb nog geen factuur gehad en het is nu ongeveer 25 dagen geleden dat ik mn bestellen heb binnengekregen.. krijg ik die dan binnenkort?
pi_43429357
Ja, waarschijnlijk wel. Ik kreeg um ook vrij laat.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43431051
Ok
Dus wéér een bestelling geplaatst.. oa dit topje:

Té verslavend die H&M shop .
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:38:23 #289
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43432383
Echt heerlijk die H&M Online shop
Werkt verslavend inderdaad
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:45:24 #290
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43432548
Hie zit het ook alweer met de bestelstatus? Volgens de site van H&M is m'n bestelling onderweg, maar volgens Track&Trace is ie manco. Wil dat zeggen dat ie vanuit het buitenland al verstuurd is maar nog niet in NL is aangekomen?

<-- Ehh.. niet Arma, maar Merel natuurlijk
pi_43449228
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
[afbeelding]
Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?
M'n moeder gaat binnenkort een shitload bestellen, dus dan bestel ik die wel even mee.

Gisteren heb ik eindelijk de tas die ik eigenlijk al heel lang wilde gescoord.

Oh en twee Flowerbomb testertjes gehad. 1 omdat er nog over waren en een van een mannelijke collega die er toch niks mee zou gaan doen. Wel relax, want dat luchtje wilde ik sowieso al voor kerstmis hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door parselmouth op 11-11-2006 11:53:12 ]
pi_43449716
vanmiddag naar den h&m!
Voices tell me I'm the shit.
pi_43449776
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
[afbeelding]
Leuk shirtje!
Alleen er zou meer voor mannen moeten komen in die shop, er is echt maar weinig update..
pi_43449856
Heb een jas gezien, en dacht kom laat ik hem op internet bestellen met die kortingsactie.

Staat hij niet in de online-store.....

Iemand nog een kortingsbon voor de fysieke winkels?
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_43450198
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Cure het volgende:
Heb een jas gezien, en dacht kom laat ik hem op internet bestellen met die kortingsactie.

Staat hij niet in de online-store.....

Iemand nog een kortingsbon voor de fysieke winkels?
die bestaan niet meer
Voices tell me I'm the shit.
pi_43450200
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?
M'n moeder gaat binnenkort een shitload bestellen, dus dan bestel ik die wel even mee.
Hij is maar 12,90 nu zelfs
pi_43452136
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Armageddon het volgende:
Hie zit het ook alweer met de bestelstatus? Volgens de site van H&M is m'n bestelling onderweg, maar volgens Track&Trace is ie manco. Wil dat zeggen dat ie vanuit het buitenland al verstuurd is maar nog niet in NL is aangekomen?

<-- Ehh.. niet Arma, maar Merel natuurlijk
Het pakje is dan onderweg vanuit het H&M magazijn in Zweden naar Zwolle.
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:24:07 #298
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_43452468
Deze gekocht:

The truth is relative, pick one that works!
pi_43452665

Deze net binnen gekregen
pi_43452786
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:32 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Deze net binnen gekregen
Vet. Je hebt 'm ook in licht grijs hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: