Hij lijkt echt gigantisch haha, en boven zijn ook wel leuke dingetjes maar het is niet zo heel groot. Leuke is met al die kassa's dat niemand vooraan af lijkt te rekenen, waar het bijna nooit druk isquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de catalogus wel besteld, maar ik heb geen badhandoek gezien...
Ben gisteren voor het eerst in de verbouwde H&M in Tilburg geweest. Ik schrok gewoon van de ruime opzet. Vanwege tijdgebrek ben ik alleen beneden geweest, maar ik was onder de indruk.
(Werd trouwens, zoals gewoonlijk, aangereden door een kinderwagen. Sommige dingen veranderen nooit)
Die heb ik in herfsttinten (bruinachtigquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omg teh toeval! Ik was ook op zoek naar een nieuwe sjaal voor bij m'n zwarte jas, heb net deze besteld:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
Als je trouwens de catalogus bestelt (komt begin Januari) kun je er een gratis marineblauw badhanddoek bij bestellen
Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...
Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoek
Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...
beetje vreemd dat de 'vaste' klanten dan niet die handdoek krijgen...
hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!
Werkt inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.
Haha ik had zo'n verkoper gemaild, een man die de trench wilde verkopen voor 150 euro dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef parselmouth het volgende:
Geez, die Conny in roze trainingsbroek gaat zich ook eens fatsoenlijk kleden
En sommige wijven maakt het inderdaad niks uit, die pakken wat ze pakken kunnen. Zag net ook al iemand op marktplaats uit Houten die 3 keer dezelfde top in verschillende maten aanbood en een jurkje en een skinnyjeans.... Smerige gieren zijn het.
dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:23 schreef Chanty87 het volgende:
Je bestelling moet bij elkaar tenminste 25 euro kosten, anders verzenden ze het niet...
Nee, sinds een tijdje doen ze niet meer aan kortingsbonnen in de gewone winkels voor zover ik weet. Kortingsnummers gelden alleen voor de online shop.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef got.rice het volgende:
[..]
dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?
Hahahahaha ja preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt waanzin ja, alsof het echte V&R's zijn en geen H&M versies..
Dat zei ik ook, want ik dacht hetzelfde. Vraag me nu alleen af of ik dat goed heb gedachtquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... let op... nu ga ik waarschijnlijk een HELE domme vraag stellen....
Waarom doen die lui op tv zo hysterisch om die V&R spullen als het dadelijk op de H&M site ook te verkrijgen is?
Dat is toch zo? Vanaf 13 nov?![]()
Denk het ook wel, ook omdat het om 00.01 opengaatquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jup, maar op = op neem ik aan
Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
Dus wéér een bestelling geplaatst.. oa dit topje:
[afbeelding]
Té verslavend die H&M shop.
Leuk shirtje!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
Dus wéér een bestelling geplaatst.. oa dit topje:
[afbeelding]
Té verslavend die H&M shop.
die bestaan niet meerquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Cure het volgende:
Heb een jas gezien, en dacht kom laat ik hem op internet bestellen met die kortingsactie.
Staat hij niet in de online-store.....
Iemand nog een kortingsbon voor de fysieke winkels?
Hij is maar 12,90 nu zelfsquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?
M'n moeder gaat binnenkort een shitload bestellen, dus dan bestel ik die wel even mee.
Het pakje is dan onderweg vanuit het H&M magazijn in Zweden naar Zwolle.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Armageddon het volgende:
Hie zit het ook alweer met de bestelstatus? Volgens de site van H&M is m'n bestelling onderweg, maar volgens Track&Trace is ie manco. Wil dat zeggen dat ie vanuit het buitenland al verstuurd is maar nog niet in NL is aangekomen?
<-- Ehh.. niet Arma, maar Merel natuurlijk![]()
Vet. Je hebt 'm ook in licht grijs hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:32 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Deze net binnen gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |