Wat fijn zeg!quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:18 schreef Sabinee het volgende:
Whiej ik ben blij
Heb via marktplaats de grijze lintentrui maat L kunnen aanschaffen voor 12 euro inclusief verzendkosten, en ze had hem pas één keer gedragen
Hoop dat hij er snel is
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:24 schreef Coconut het volgende:
10% korting op het gehele assortiment met code 7210. Geldig t/m 26-10-2006.![]()
Ik weet bij de dames verschilt het nogal ene keer heb ik maat M en de andere keer heb ik maat XL ik neem aan dat het zo bij de mannen ook is. De broek en rokjes maten kloppen meestal redelijk vind ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef Ednet het volgende:
Mannen/Jongens, hoe valt de maat bij H&M? Groot, Klein of gewoon normaalNog nooit besteld bij de H&M maar er zitten leuke dingen tussen!
Ja zit prima. Zeker voor dat geld (¤4.90)quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
Iemand ervaring met deze? Die van de score was namelijk niet goed en misschien is deze beter:)
Haha hoezo weet je dat dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!
Ik denk dat ik wel weet van wie haha, ik wacht nog steeds op mijn bestelde spulletjes...
Er staat bij bijna alles dat het eind oktober komt, en een ding komt pas eind november, komt alles dan eind november of... ?
Ooh dat fleece ding vond ik er ook al zo lekker uit zien? Is het wat? Staat het goed?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Deze met daaroverheen:
[afbeelding]
Echte foto's kan even niet, zit op mijn werk
Shitttttt ik zou eigenlijk niks meer gaan kopen, maar ik doe t gewoonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:22 schreef miss_bleu het volgende:
Ja echt geweldig ding, zit heel confortabel. Zitten gaten in je mauwen voor je duim. Top ding
Echte bleu klerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Deze met daaroverheen:
[afbeelding]
Echte foto's kan even niet, zit op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |