Geweldige jasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
Hopelijk valt het in het echt mee, ik ga vrijdag even in rotterdam kijken en anders zaterdag in amsterdam.. Dan moet ik hem wel gevonden hebben lijkt me..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geweldige jas
Alleen die rare zakdingen, das een beetje jammer...
Vandaag werd er een 2e winkel van J&J geopend in Dordrecht, is een grote maar helaas hadden ze de jassen niet. Ik ga morgen maar in rotterdam kijken, hoop dat ik kan scoren bij de zara!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef obl het volgende:
Dat weet ik niet, ik had het in A'dam gezien. Als het een grote J&J is dan is er vast ook kleding van het merk Selected. Die jassen daar waren ongeveer 100 euro. Bij Zara ook soortgelijke, ook zeeeeeeer mooi.
Ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben aangenomen
Ga me zien bij de damesafdeling in de Koopgoot
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben aangenomen
Ga me zien bij de damesafdeling in de Koopgoot
Dank je! Ja, shopmanager is een hele aardige man. M'n floormanager trouwens ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
Leuk! Hele aardige shopmanager ook. Veel plezier en welkom bij de club!
Ik heb de jas gekocht, alleen dan niet van Maldini. Er hing nog een andere zonder rare zakken..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
Mijn spulletjes zijn niet binnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zondag besteld, nu al binnen
edit: en alles paste perfectzat alleen een S in ipv een M, maar ook die zat supergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |