Zie de zovele IKEA topics...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef Chanty87 het volgende:
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!quote:
Ik weet welke je bedoelt, op de H&M site is de lintentrui helemaal uitverkocht..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?
Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half novemberquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
En deze lange truiben gek op dat soort truitjes!
zending niet gevonden in Manco zwollequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef danosa het volgende:
[..]
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG![]()
Welke meldingen krijg jij dan door?
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zending niet gevonden in Manco zwolle
Dat zei de klantenservice ook al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
Ja klote hé!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november![]()
Ja, het is best vreemd.. ik denk dat ik van de roze makkelijk een S had kunnen hebben.. maar helaas, die was er niet natuurlijk ! En soms betaal je maar een euro meer, hoewel dat nog niet veel is snap ik je punt wel haha.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:11 schreef Sabinee het volgende:
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
Online Shopping Nieuwe Stijlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Jaa, ook in zwart, is toch het mooiste vind ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |